0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

Enter your keyword

Warsztaty

Google AdWords

New Hot
adwords
IMG_6924
IMG_6915
IMG_6914
12768210_785091318291526_7522041861174754325_o
adwords
IMG_6924
IMG_6915
IMG_6914
12768210_785091318291526_7522041861174754325_o

Trener

KRZYSZTOF KOZIEŁ – Certyfikowany Trener Google AdWords, współwłaściciel Enzo.pl

Od 2003 roku współwłaściciel w agencji Enzo, odpowiedzialny m.in. za przygotowywanie strategii oraz wdrażanie kampanii reklamowych ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi Google. Pierwszą kampanię AdWords przeprowadził dla Klienta w 2005 roku. Od tamtej pory prowadzi działania reklamowe zarówno dla małych lokalnych firm, jak i dla znanych marek. Od 2008 roku dzieli się aktywnie swoją wiedzą. Jest pomysłodawcą cyklu warsztatów kierowanego do studentów lubelskich i warszawskich uczelni pod nazwą Akademia eMarketingu. Obecnie regularnie prowadzi szkolenia z narzędzi Google, doradza specjalistom od marketingu, menedżerom oraz właścicielom firm.
Pasjonat górskich wędrówek o każdej porze roku i podróży po Europie.

Zapisz się

DLACZEGO WARTO?

    • Daj się odnaleźć swoim Klientom! Każdego dnia ktoś szuka w Google produktów lub usług takich, jak oferuje Twoja firma. Dotrzyj do nich w odpowiednim momencie z odpowiednim komunikatem.
    • Całodniowe, praktyczne szkoleniez reklamy w Google AdWords (wyszukiwarka i sieć reklamowa) – wyjdziesz z niego ze swoją pierwszą, poprawnie utworzoną kampanią!
    • Google nieustannie rozwija swój system reklamowy. Dzięki szkoleniu nauczysz się planować skuteczną promocję i trafiać z komunikatem reklamowym do właściwych osób!
    • Nauczysz się analizować dane i wyciągać z nich wnioski nie tylko do rozwijania swojej kampanii AdWords, ale też dla swojego biznesu!
    • Zyskasz przewagę nad swoją konkurencją. Reklam w AdWords jest wiele, perfekcyjnych reklam zdecydowanie mniej. Twoja będzie perfekcyjna.

Ważne!
Każdy uczestnik musi mieć swój komputer, aby poznać w praktyce jak wygląda tworzenie kampanii reklamowej w Google!
Zapisz się

z czarnymi

DLA KOGO JEST SZKOLENIE?

  • Założyłeś własny startup, biznes, sklep internetowy, aplikację i chciałbyś dotrzeć do potencjalnych Klientów?

Żaden biznes nie może funkcjonować bez Klientów. Na szkoleniu dowiesz się jak zaplanować kampanię w Google, żeby dotrzeć do odpowiedniej grupy, w odpowiednim czasie z właściwym komunikatem nie wydając więcej, niż jest to konieczne.

  • Promujesz swoją firmę w innych kanałach (np. na Facebooku), ale chcesz spróbować także innych narzędzi

Promujesz już swój biznes przy pomocy różnych narzędzi, jednak do tej pory nie próbowałeś kampanii w Google? Podczas szkolenia dowiesz się jak wykorzystać potencjał AdWords i uzupełnić prowadzone dotychczas działania w innych kanałach.

  • Dopiero planujesz otworzyć swój biznes, ale myślisz już o jego promowaniu

Na szkoleniu dowiesz się na co zwrócić uwagę tworząc stronę internetową, tak żeby była idealną stroną docelową dla prowadzonych działań reklamowych w AdWords. Przy okazji poznasz prosty i tani sposób na badanie rynku dzięki reklamie w Google.

  • Pracujesz jako marketer, ale do tej pory nie miałeś styczności z Google AdWords

To szkolenie będzie doskonałym uzupełnieniem Twojej wiedzy marketingowej. Poznasz ciekawe narzędzia udostępniane przez Google, które mogą pomóc Ci w Twojej pracy. Będziesz także wiedzieć jak czytać raporty z kampanii oraz jak rozliczać agencję z jej pracy 🙂
Zapisz się

POZYSKAJ PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ I UMIEJĘTNOŚCI

  • Krok po kroku zaplanujesz swoją kampanię w Google, zaczynając od określenia celów biznesowych i grupy docelowej
  • Dowiesz się gdzie szukać inspiracji na słowa kluczowe, które wpisują Twoi potencjalni klienci
  • Nauczysz się pisać skuteczne teksty reklam i tworzyć rozszerzenia reklam, zwiększające atrakcyjność przekazu
  • Dowiesz się jak skonfigurować konto AdWords, połączyć je z innymi narzędziami Google, tak by wykorzystać ich potencjał dla rozwoju swojej kampanii
  • Nauczysz się analizować dane z kampanii i wyciągać z nich wnioski potrzebne do jej optymalizacji i dalszego rozwijania
  • Dowiesz się jak skuteczniej docierać z reklamą do bardziej rokujących użytkowników i ograniczać wyświetlanie tym, którzy nie są Twoimi potencjalnymi Klientami
  • Poznasz znaczenie skrótów takich jak CTR, CPC, CPA, QS, ETA, RLSA etc..

Zapisz się

OBEJRZYJ VIDEO I POZNAJ TRENERA

 

PROGRAM WARSZTATÓW

SOBOTA GODZ. 9:00-17:00

  • Psychologia wyszukiwania
  • Wyniki organiczne (naturalne) a linki sponsorowane
  • Zasada działania systemu reklamowego Google AdWords

 

Od czego zależy pozycja reklamy? Co to jest ranking reklamy? Od czego zależy koszt kliknięcia?

  • Cele kampanii
  • Grupa docelowa
  • Prawidłowa struktura konta AdWords
  • Dobór słów kluczowych
  • Tworzenie skutecznych tekstów reklam
  • Strona docelowa a doświadczenie użytkownika

 

 

  • Zakładanie konta AdWords
  • Konfiguracja płatności
  • Organizacja konta AdWords i poruszanie się po nim
  • Tworzenie pierwszej kampanii

 

– Dopasowania słów kluczowych
– Rozszerzenia reklam

Przerwa obiadowa
13:00-14:00
Przewidujemy co 90 min krótkie przerwy kawowe. Podczas przerw zapewniamy kawę, herbatę, wodę, soki i ciasteczka. Dłuższa przerwa obiadowa (60 min) będzie około godz. 13. W pobliżu jest dosyć duża baza gastronomiczna z której będzie można skorzystać.

  • Połączenie konta AdWords z Google Analytics
  • Ustawienie celów / konwersji
  • Analiza danych z kampanii i działania optymalizacyjne

 

– Personalizacja – własny pulpit danych
– Raport wyszukiwanych haseł
– Raport konkurencji
– Wynik jakości słowa kluczowego
– Dostosowanie stawek
– Harmonogram reklam

 

  • Rozwiązywanie problemów

 

  • Sieć reklamowa Google

 

– Zasada działania
– Kryteria kierowania reklam
– Tworzenie kreacji reklamowych
– Analiza danych
– Reklama w Gmailu (GSP)
– Reklama video na YouTube

Podsumowanie
16:30-17:00

  • Podsumowanie materiału
  • Pytania i odpowiedzi

 

 

Poza zdobytą wiedzą podczas 8 godzinnych warsztatów, otrzymasz:

✓ Dostęp do praktycznej wiedzy trenera i możliwość nauki praktycznego wykorzystania Google AdWords do rozwoju Twojego biznesu
✓ Kupon od Google na 250 zł na swoją pierwszą kampanię AdWords (dotyczy tylko nowych kont AdWords, kwota dostępna po samodzielnym wydaniu 100 zł)
✓ Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę oraz uczestnictwo w warsztacie;
✓ Materiały ze szkolenia, które pozwolą uporządkować zdobytą wiedzę i umiejętności;
✓ Catering – kawa, herbata, soki i ciasteczka
✓ Dostęp do inspirującej grupy absolwentów Startup Academy na Facebooku;
✓ Specjalne zniżki na książki i czasopisma związane z tematyką startupową i marketingową;
✓ Atrakcyjną zniżkę na inne szkolenia Startup Academy.

Zapisz się

MARKI DLA KTÓRYCH PROWADZIŁ PROJEKTY KRZYSZTOF KOZIEŁ

 

Projekt bez tytułu (1)

POZNAJ OPINIE ABSOLWENTÓW

“Meteorytyka i prowadzenie szkolenia na najwyższym poziomie. Plus część praktyczna – która była przysłowiową wisienką na torcie. Polecam!”
“Szkolenie było przeprowadzone profesjonalnie i merytorycznie, omówienie case study i rzeczywiste ćwiczenia bardzo mi pomogły w zrozumieniu przekazu. Do tego na plus cierpliwość trenera.”
“Krzysztof przekazał wiedzę, którą mogłam od razu zastosować w praktyce. Objaśnił kolejne etapy tworzenia kampanii i pomógł zaplanować ją tak, żeby promowana przeze mnie firma wyświetlała się na wysokich pozycjach po wpisaniu wybranych haseł.”
“Profesjonalista, doskonale zna się na temacie. Zdecydowanie widać, że jego wiedza oparta jest na latach praktyki, a co najważniejsze przekazuje wszystkie informacje w sposób zrozumiały dla odbiorcy.”
“Szkolenie przeprowadzone w miłej i przyjaznej atmosferze, wiedza przekazywana w sposób prosty i zrozumiały, zachęcający do dalszego uczestnictwa w warsztatach.”
“Wiedza odnośnie AdWords przekazana w klarowny, uporządkowany i profesjonalny sposób.”

Dołącz do grona ponad 1000 absolwentów szkoleń Startup Academy!

Zapisz się

TERMIN 2017-03-11
Czas trwania 8H
MIASTO Warszawa
Miejsce Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58
LICZBA BILETÓW 12
Cena 492.00 zł

Na stanie

Lokalizacja

Udostępnij info o warsztacie