0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

Enter your keyword

Komunikacja z mediami

Hot Sold
BIacademy KontaktMedia 2.2-01
Untitled design (1)
11129809_649394238527902_5390654619478380067_n
12047020_722862104514448_8215833182846591144_n
11351158_670768243057168_1789666329685630660_n
BIacademy KontaktMedia 2.2-01
Untitled design (1)
11129809_649394238527902_5390654619478380067_n
12047020_722862104514448_8215833182846591144_n
11351158_670768243057168_1789666329685630660_n

Trener

Komunikacja z mediami - jak zainteresować media swoim pomysłem

Piotr Pilewski szef Newsroomu Business Insider Polska. W mediach elektronicznych od kilkunastu lat. Zaczynał od Radia TOK FM w Warszawie. Później był wrocławski oddział Radia Eska skąd przeszedł do portalu Money.pl. Przez dwa lata z Sejmu relacjonował najważniejsze wydarzenia ekonomiczno-polityczne. Z portalu przeszedł do Radia RDC – mazowieckiej rozgłośni Polskiego Radia. Współpracował też z lokalną prasą, pracował w studiu telewizyjny Agory. Od kwietnia 2016 roku pracuje w Business Insider Polska.

OPIS SZKOLENIA

Dziennikarz nie pisze dla siebie, ale o tym, co może zainteresować jego czytelników. Media to jeden z największych liderów opinii wśród społeczeństwa, dlatego warto wiedzieć, jak zainteresować ich swoją marką. W jaki sposób zwrócić uwagę dziennikarzy, by chcieli napisać o Twoim biznesie? Jak stworzyć informację prasową, która rozprzestrzeni się wirusowo w innych mediach? Tego między innymi wszystkiego dowiesz się na szkoleniu szefa polskiej edycji newsroomu Business Insider.

Zapisz się

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?

  • Nauczysz się jak chwytliwie przedstawiać swój startup w mediach, by chciano o nim pisać;
  • Dowiesz się jak zainteresować swoim projektem dziennikarzy;;
  • Poznasz tryb pracy dziennikarza i w jaki sposób najlepiej się z nim skontaktować, by uzyskać publikacje;
  • Dowiesz się jak powinna wyglądać Twoja strategia PR;
  • Poznasz sposoby, dzięki którym media same będą się z Tobą kontaktować w sprawie wypowiedzi eksperckich

Zapisz się

infografika kontakt z mediami 1.3-01

DLA KOGO JEST SZKOLENIE?

  • Startupowcy

Masz innowacyjny pomysł i chcesz, by właśnie o Tobie napisały media, co pomoże Ci zdobyć pierwszych klientów.

  • Właściciele małych firm

Dowiedz się, jak dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów poprzez artykuły i obecność w mediach.

  • Pracownicy odpowiedzialni za marketing, PR

W codziennej pracy skupiasz się na zwiększeniu rozpoznawalności marki firmy, w której pracujesz. Dowiedz się jakie są sposoby i techniki, by poprawić efektywność Twoich kontaktów z mediami i zwiększenie zasięgu działania.

  • Freelancer

Dowiedz się, jak zbudować sobie pozycję eksperta dzięki pojawianiu się w publikacjach mediów branżowych i nie tylko.

Zapisz się

CZEGO DOWIESZ SIĘ PODCZAS SZKOLENIA?

      • Jak przebić się z komunikatami medialnymi;
      • Jakie metody i techniki stosować w kontaktach z mediami wykorzystując znajomość specyfiki ich pracy;
      • Jak budować długofalowe relacje z dziennikarzami;
      • Jak budować wiarygodność produktu w mediach;
      • Jak wykorzystać potencjał Social Mediów w budowaniu wizerunku produktu/usługi;
      • Czy warto korzystać z pomocy influencerów w budowaniu marki w Internecie;
      • Jakie są najczęstsze błędy popełniane w komunikacji z mediami i światem;
      • Jak dobrze napisać informację prasową.

PROGRAM WARSZTATÓW

SOBOTA GODZ. 9:00-17:00
Organizacja i tryb pracy redakcji wraz z obszarami największych zainteresowań dziennikarzy.
Sposoby docierania z informacjami i przebijanie się przez barierę informacyjnego szumu. Najczęstsze błędy popełniane w komunikacji z mediami.
Social media jako miejsce do budowania wiarygodności i bezkosztowego zwiększania potencjału promocji.
Planowanie strategii związanej z promocją produktu/usługi. Czy korzystać z pomocy influencerów?.
Przerwa obiadowa
13:00-14:00
Przewidujemy co 90 min krótkie przerwy kawowe. Podczas przerw zapewniamy kawę, herbatę, wodę, soki i ciasteczka. Dłuższa przerwa obiadowa (60 min) będzie około godz. 13. W pobliżu jest dosyć duża baza gastronomiczna z której będzie można skorzystać.
Workshop – przygotowywanie informacji dla mediów wraz z adiustacją stylistyczno językową oraz przygotowanie Press packa
Dyskusja na temat dobrych praktyk i sposobów na zainteresowania mediów

Zapisz się

Poza zdobytą wiedzą podczas 8 godzinnych warsztatów, otrzymasz:

✓ Dostęp do praktycznej wiedzy trenera i możliwość nauki praktycznego wykorzystania do rozwoju Twojego biznesu
✓ Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę oraz uczestnictwo w warsztacie;
✓ Materiały ze szkolenia, które pozwolą uporządkować zdobytą wiedzę i umiejętności;
✓ Catering – kawa, herbata, soki i ciasteczka
✓ Dostęp do inspirującej grupy absolwentów Startup Academy na Facebooku;
✓ Specjalne zniżki na książki i czasopisma związane z tematyką startupową i marketingową;
✓ Zniżka -50% od ceny pakietu Średni MiŚ „Onet. Mój Biznes”;
Onet. Mój Biznes – niezbędnik na start w biznesie, kompleksowa obsługa w zakresie marketingu internetowego, dopasowana do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców. Tych, którzy chcą stworzyć nowoczesną i atrakcyjną stronę internetową i kontaktować się z posiadanymi (i potencjalnymi) klientami online skuteczniej niż kiedykolwiek wcześniej.Oferta składa się z to trzech pakietów usług, dostosowanych zakresem oferowanych rozwiązań do oczekiwań niewielkich, rodzinnych biznesów, jak i prężnie rozwijających się średnich firm. W ich ramach możesz uzyskać spójne, przygotowane przez ekspertów produkty i usługi wspierające Twój biznes. Więcej informacji: www.onetmojbiznes.pl.
✓ Zniżka -15% na książki na Literia.pl;
Literia.pl to księgarnia internetowa należąca do Ringier Axel Springer Polska, w której zakupisz nie tylko książki, kolekcje książek i czasopisma wydawane przez wydawnictwo, ale także setki książek wydawanych przez innych wydawców.
✓ Tygodniową naukę języka angielskiego w platformie tutlo – http://pl.tutlo.com
✓ Atrakcyjną zniżkę na inne szkolenia Startup Academy.

Na koniec szkolenia odbędzie się krótki test potwierdzający zdobytą wiedzę i umiejętności. Każdy uczestnik otrzyma potwierdzenie w formie certyfikatu.

Zapisz się

OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ STARTUP ACADEMY

  • Bardzo podobały mi się prezentowane casy oraz sposób prowadzenia warsztatów. Dużo praktyki i fajnych narzędzi.
  • Świetne warsztatym, najbardziej przydatne dla mnie to zbieranie feedbacku z zewnątrz, rysowanie prototypów i prezentowanie swoich rezultatów.
  • Warsztaty bardzo wciągające, podobało mi się przejście całego procesu od empatii po testowanie. Dużo się nauczyłam i już jutro zaczynam pracę nad swoim projektem.
  • Ciekawe i niestandardowe podejście, szkolenie utrzymujące uwagę.
  • Było ciekawie, dużo pomysłów, dużó kreatywnego myślenia, podobało mi się pilnowanie czasy dla każdego.
  • Początkowy sceptycyzm przerodził się w mocne zainteresowanie tematem i chęć korzystania z metody w projektach.
  • Nowe podejście – całkowicie! Pozwala poznać zwykłego klienta. Teraz wiem że nie wiem wszystkiego.

Zapisz się

""
1
Nie pasuje Ci termin? Zostaw do siebie kontakt, poinformujemy Cię o nowym terminie szkolenia.
Imię i nazwisko
Telefon
Uwagi
0 /
Previous
Next
TERMIN 2017-07-08
Czas trwania 8h
MIASTO Warszawa
MIEJSCE Centrum Konferencyjne Ogrodowa 58
LICZBA BILETÓW 0
Cena 492.00 zł

Brak w magazynie

Lokalizacja

Udostępnij info o warsztacie