0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

Enter your keyword

Tworzenie
landingów

Hot
landingi bez daty
12779169_785091268291531_6730407457275929526_o
12771567_785091301624861_8336968273274886371_o
12768210_785091318291526_7522041861174754325_o
landingi bez daty
12779169_785091268291531_6730407457275929526_o
12771567_785091301624861_8336968273274886371_o
12768210_785091318291526_7522041861174754325_o

Trener

BIO TRENERA

ROBERT MARCZAK – Education Manager w Landingi. Pomaga firmom (zarówno tym bardziej dojrzałym, jak i startupom) w optymalizacji konwersji i tworzeniu skutecznych kampanii opartych na landing pages. Regularnie udziela się na szkoleniach, konferencjach, a także chętnie wypowiada się na łamach branżowej prasy i blogów. Prywatnie mąż i ojciec, fan nowych technologii i sportów walki. Uzależniony od tatuaży i Twittera.

TEMATYKA WARSZTATU

    • projektowanie i optymalizacja landing pages;
    • przygotowanie oraz optymalizacja kampanii reklamowych;
    • analiza efektywności kampanii, jakie są najważniejsze mierniki skuteczności;
    • treści na stronie docelowej, czyli jak pisać językiem korzyści;
    • pomysły na generowanie leadów;
    • przegląd narzędzi, które warto rozważyć, przygotowując kampanie marketingowe.

Zapisz się

DLACZEGO WARTO?

    • Nauczysz się samodzielnie tworzyć skuteczne strony docelowe;
    • Dowiesz się, jak przygotować stronę docelową, który dostarczy Ci leadów;
    • Unikniesz błędów, które mogą Cię kosztować utratę potencjalnych klientów;
    • Analizując kampanię, będziesz wiedział, które wskaźniki są istotne;
    • Nauczysz się efektywnie wykorzystywać budżet reklamowy;
    • Dowiesz się jak optymalizować strony docelowe oraz czym jest lead nurturing;
    • Zobaczysz dziesiątki inspirujących przykładów stron docelowych.

Zapisz się

DLA KOGO JEST SZKOLENIE?

      • Startup. Dowiesz się, jak samodzielnie przygotować strony docelowe, które pomogą Ci w pozyskaniu pierwszych klientów czy budowaniu bazy mailingowe;
      • Marketer. Zdobędziesz nowe umiejętności, które pozwolą Ci uniezależnić się od zewnętrznych agencji, które projektują dla Ciebie strony docelowe.;
      • Freelancer. Zyskasz wiedzę, która pozwoli Ci tworzyć jeszcze lepsze projekty dla klientów oraz zapoznasz się z najnowszymi trendami dotyczącymi projektowanie landingów. ;
      • rzedsiębiorca. Nauczysz się samodzielnie projektować strony docelowe, które z łatwością wykorzystasz w działaniach marketingowych.

OPIS SZKOLENIA

Chcesz się dowiedzieć, co zrobić, aby Twoje kampanie marketingowe były efektywne? Doprowadziłeś tysiące odwiedzających na stronę, a Twoja konwersja mieści się w granicy błędu statystycznego? Nie wiesz, jak poradzić sobie z niską konwersją? Zapisz się na warsztaty!

Landing page to miejsce, które decyduje o konwersji. Wysoki budżet marketingowy, perfekcyjnie przygotowana kampania nie wystarczy, aby uzyskać oczekiwany ROI! W trakcie warsztatów stworzysz strony docelowe (lub poprawisz obecne), które pomogą Ci w procesie zbierania leadów sprzedażowych czy subskrybentów do bazy mailingowej. Zdobędziesz wiedzę, która pomoże Ci lepiej tworzyć kolejne kampanie i prowadzic skuteczne działania optymalizacyjne.

Kończąc warsztat, będziesz wiedział, jakie błędy popełniałeś, tworząc dotychczasowe kampanie. Poznasz nowe, pomocne narzędzia i otrzymasz gotowe rozwiązania, które będziesz mógł od razu wdrożyć!

Warsztaty są na poziomie średnio-zaawansowanym.

Ważne!
Każdy uczestnik musi mieć swój komputer, aby poznać jak w praktyce wygląda tworzenie landingów!

Zapisz się

PROGRAM WARSZTATÓW

SOBOTA GODZ. 9:00-17:00
Elementy skutecznej strony docelowej. Wprowadzenie do warsztatów, które utrwali Twoją wiedzę na temat stron docelowych. Przedstawione zagadnienia pomogą też osobom początkującym w stworzeniu landing page’a.
Na początku warsztatów zajmiemy się zaprojektowaniem stron docelowych lub poprawą aktualnych. Te strony posłużą nam w dalszej części warsztatów. 
Pokażę Ci, jak zrobić kampanię na Facebooku, w której wykorzystasz wcześniej przygotowaną stronę docelową.
Przerwa obiadowa
13:00-14:00
Przewidujemy co 90 min krótkie przerwy kawowe. Podczas przerw zapewniamy kawę, herbatę, wodę, soki i ciasteczka. Dłuższa przerwa obiadowa (60 min) będzie około godz. 13. W pobliżu jest dosyć duża baza gastronomiczna z której będzie można skorzystać.
Dowiesz się, jakie są najważniejsze mierniki efektywności przy kampaniach z wykorzystaniem stron docelowych. Opowiem Ci o testach A/B, co testować, jak testować i kiedy testy mają sens
W ostatniej części warsztatów skupimy się na pomysłach na generowanie leadów. Opowiem Ci o przydatnych narzędziach, które powinieneś wykorzystywać na co dzień oraz odpowiem na wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie warsztatów

Zapisz się

PARTNERZY SZKOLENIA Z TWORZENIA LANDINGÓW

Landingi to kompleksowa platforma do tworzenia landing pages i lead generation. Rozwijane przez nas rozwiązanie pomogło ponad 3000 klientów z 60 krajów wygenerować już ponad 2 000 000 leadów

OPINIE UCZESTNIKÓW OSTATNIEGO SZKOLENIA

✓ “Trener kompetentny, kontaktowy – właściwa osoba do prowadzenia szkoleń.”
✓ “Świetny kontakt prowadzącego z uczestnikami, przekazanie wiedzy nowej i technicznej w bardzo przyjazny sposób. Z przyjemnością poszłabym na kontynuację.”
✓ “Robert jest bardzo pozytywny i uśmiechnięty. Dobrze wytłumaczył tematykę szkolenia. Do każdego podchodził indywidualnie, co jest bardzo ważne.”
✓ “Ciekawy sposób prowadzenia, przystępny język, ale też użycie słów fachowych.”

Zapisz się

TERMIN
Czas trwania 8 GODZIN
MIASTO Warszawa
MIEJSCE CENTRUM KONFERENCYJNE OGRODOWA 58
LICZBA BILETÓW 11
Cena 492.00 zł

Na stanie

Lokalizacja

Udostępnij info o warsztacie