0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

Enter your keyword

Warsztaty w firmie Aviva

WARSZTATY TWORZENIA INNOWACYJNYCH MODELI WSPÓŁPRACY W FIRMIE AVIVA

Zakres współpracy

Dwa warsztaty biznesowe zrealizowane dla firmy Aviva, miały za zadanie usprawnić współpracę korporacji ze startupami, lepiej zrozumieć startupowe metody rozwijania projektów

Warsztaty skierowane były do pracowników firmy Aviva zajmujących się IT, marketingiem, HR i bieżącą działalnością operacyjną.

Dwa watrsztaty o tematyce

Lean Startup

Metoda pozwalająca na testowania przedsięwzięć biznesowych w prosty i szybki sposób, bez konieczności wydawania dużych zasobów finansowych.

Business Model Canvas

Szablon modelu biznesowego zawierający najważniejsze aspekty biznesowe tj. propozycja wartości, segmenty klientów czy kanały dotarcia do nich.

O projekcie

Warsztat Lean Startup

Warsztat biznesowy zrealizowany 15 września 2014 roku w Warszawie.

Wykorzystanie startupowych technik pozwoliło na wypracowanie przez uczestników strategii pozwalającej na tworzenie nowych rozwiązań na podstawie rzeczywistych problemów i potrzeb klientów.

Uczestnicy dowiedzieli się również jak formułować pytania, aby uzyskać jak najwięcej wartościowych informacji zwrotnych oraz wyciągać z nich odpowiednie wnioski.

Dzięki zastosowaniu MVP (minimalnie satysfakcjonującego produktu) uczestnicy zyskali możliwość  przetestowania modelu biznesowego przy minimalnym wykorzystaniu zasobów organizacji.

Poznanie metodologii Lean Startup przez pracowników Aviva pozwoliło im nabyć praktyczną wiedzę i zrozumieć metody pracy startupów, z którymi mogli się spotkać podczas Hackatonu.

Warsztat Business Model Canvas

Warsztat realizowany 23 września 2014 roku w Warszawie.

Wprowadzeniem do pracy z szablonem Business Model Canvas był krótki warsztat z Idea Generation. Uczestnicy poznali najważniejsze aspekty modelu biznesowego oraz dowiedzieli się, że jego modyfikacja poprzez zmianę kanałów dystrybucji, czy propozycji wartości dla klienta może być odpowiedzią na szybko rozwijającym się rynku. Na podstawie przykładów trenerzy pokazali jak można wyróżnić się na tle konkurencji i przekonać do siebie nabywców.

Pracownicy Avivy pracowali zespołowo z zastosowaniem metodologii Business Model Canvas, aby wypracować jak najlepszy model biznesowy zarówno dla korporacji, jak i startupu, z którym mieli okazję współpracować podczas Hackatonu w celu jak najefektywniejszej współpracy organizacyjnej.

ZAMÓW ROZMOWĘ Z DORADCĄ

I POBIERZ PREZENTACJĘ Z OFERTĄ DLA FIRM