0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

Enter your keyword

post

CallPage nie zwalnia tempa! Startuje Konferencja Marketing Maraton

CallPage nie zwalnia tempa! Startuje Konferencja Marketing Maraton

Konferencja Marketing Maraton rusza 28 listopada 2017 r.

W Multikinie Złote Tarasy Warszawa spotkają się najlepsi polscy eksperci od marketingu, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami. W programie dziesięć prelekcji, panel dyskusyjny o przyszłości marketingu oraz – oczywiście! – czas na networking.

Konferencja Marketing Maraton to kontynuacja cyklu szkoleń Online Marketing Maraton organizowanych przez polski start-up CallPage. Cztery dotychczasowe edycje OMM (trzy polskie i jedna angielska) odniosły spektakularny sukces. Nie dziwi więc, że organizatorzy zdecydowali się przenieść je “do reala” i zorganizować intensywne, jednodniowe wydarzenie, dzięki któremy prelegenci i uczestnicy w końcu spotkają się twarzą w twarz.

Marketing Maraton zgromadzi w jednym miejscu najlepszych polskich ekspertów i praktyków marketingu, którzy w czasie prelekcji zdradzą sekrety swojej pracy. Opowiedzą m.in. o tym, jak wykorzystać dane dostępne w sieci do prowadzenia działań marketingowych, jak poradzić sobie z wprowadzeniem marki na rynki zagraniczne, budować lojalność klientów i poprawić doświadczenie użytkowników czy jak efektywnie mierzyć efekty wielomilionowej kampanii online.

Znanych twarzy nie zabraknie – wśród zaproszonych przez CallPage prelegentów znajdują się Michał Sadowski (CEO Brand24), Paweł Sala (współzałożyciel i Dyrektor Zarządzający FreshMail), Artur Jabłoński (szkoleniowiec i konsultant ds. e-marketingu), Sergey Butko (Head of Marketing w CallPage), Bartosz Majewski (Współzałożyciel i CSO RightHello), Magdalena Urban (CEO Urban Legend), Anna Kreiser (Digital Strategist w Digitalkod), Piotr Stohnij (ekspert ICAN Institute), Anna Szumińska (Współzałożyciel firmy Szumisie) i Tomasz Nowiński (Założyciel Travelist.pl).

Sprzedaż biletów już ruszyła! Bilety “Standard” można zakupić w cenie 479 zł. Do 31 października dostępne będą bilety “Early Birds” za 249 zł, w ramach których otrzymuje się to samo, co pakiecie “Standard”, tj. prawo do udziału w prelekcjach, kawę i catering, paczkę z gadżetami, materiały video z konferencji oraz certyfikat uczestnictwa.

Potrzebujesz czegoś więcej? Rozważ w takim razie bilety “Premium” uprawniające do dodatkowych bonusów (m.in. VIP Room, asystent i miejsce w pierwszych rzędach z zasilaniem). A jeśli chcesz wysłać na konferencję cały swój zespół, możesz kupić bilety grupowe.

Szczegółowe informacje na temat przebiegu wydarzenia, prelegentów i cen biletów można znaleźć na stronie.