SZKOLENIE

Z DOFINANSOWANIEM DO 80%

Marketing i sprzedaż w Internecie,

kampanie Google AdWords

Poznaj techniki marketingowo-sprzedażowe i wykorzystaj w pełni Internet do zwiększenia liczby nowych klientów.

Szkolenie “Marketing i sprzedaż w Internecie, kampanie Google AdWords” dofinansowane jest w ramach Bazy Usług Rozwojowych PARP. Każdy uczestnik otrzymuje ponadto budżet marketingowy na kampanie Google AdWords oraz roczny dostęp do narzędzia Callpage.pl.

Masz zarejestrowaną firmę w województwie: dolnośląskim, kujawsko-pomorskim, lubelskim, podkarpackim, śląskim, świętokrzyskim, warmińsko-mazurskim lub zachodniopomorskim?

Prowadzisz przedsiębiorstwo z sektora MŚP czyli mikro, małe lub średnie przedsiębiorstwo?

Skorzystaj ze szkolenia z możliwością dofinansowania do 80% jego kosztów!

 Dlaczego warto?

Szkolenie obejmuje:

⇨ dwudniowe warsztaty z Google AdWords i technik marketingowych

⇨ budżet Google AdWords w wysokości 1250 zł w cenie szkolenia

⇨ callpage na rok o wartości 3180 zł

⇨ indywidualna praca nad kampanią reklamową w trakcie szkolenia

⇨ materiały po szkoleniu

Warunki uczestnictwa:

Data szkolenia: 9-10.12.2017r.
Miejsce: Katowice

Liczba uczestników: 20 osób

Regularna cena szkolenia: 6250 zł netto

Poziom dofinansowania PARP: do 80%

Wkład własny: 1250 zł netto

Inwestujesz jedynie 20% kosztów szkolenia (1250 zł), które jest wkładem własnym, a w zamian otrzymujesz wielokrotność tej kwoty w postaci budżetu marketingowego Google AdWords (1250 zł) i rocznego dostępu do narzędzia Callpage w wersji Professional (3180 zł), a przede wszystkim intensywne i merytoryczne szkolenia z ekspertami!

Dzięki udziałowi w programie:

  • Dowiesz się jak dostosowywać swoje działania marketingowo- sprzedażowe do swojej grupy docelowej w celu pozyskania nowych klientów i utrzymania obecnych.
  • Zapoznasz się dokładnie z lejkiem marketingowo-sprzedażowym, co pozwoli Ci na zrozumienie całego procesu decyzyjnego klienta, co pomoże dostosowywać Twoje działania do każdego jego etapu.
  • Dotrzesz do właściwego grona odbiorców w określonej odległości od Twojej firmy lub sklepu i w odpowiednim czasie.

1589027

Program szkolenia:

DZIEŃ I – Marketing i sprzedaż w Internecie

9.12.2017 r.

Analiza grupy docelowej:

Segmentacja klientów i opracowanie persony dla kluczowych segmentów, analiza ich problemów, zadań oraz oczekiwanych korzyści

 

Projektowania lejka marketingowo-sprzedażowego:

Sposoby generowania leadów oraz ich podgrzewania

Sposoby na aktywowanie “uśpionych” klientów

Up-selling i cross-selling dotychczasowej bazy klientów

Najlepsze praktyki pracy z systemem klasy CRM

 

Ofertowanie:

Konstruowanie maili sprzedażowych

Konstruowanie ofert standardowych i dedykowanych

Analiza obecnych produktów reklamowych

 

Domykanie procesu sprzedażowego:

Kwalifikacja leadów

Negocjowanie ceny

Najlepsze praktyki typu follow-up

1296196
1295986

DZIEŃ II – Google AdWords

10.12.2017r.

Wprowadzenie do reklamy w Google:

Psychologia wyszukiwania

Wyniki organiczne (naturalne) a płatne reklamy

Zasada działania systemu reklamowego Google AdWords

Planowanie kampanii:

Cele kampanii

Grupa i strona docelowa

Struktura konta AdWords

Dobór słów kluczowych

Tworzenie skutecznych tekstów reklam

 

Konfiguracja konta AdWords:

Zakładanie konta AdWords

Konfiguracja płatności

Interfejs AdWords i poruszanie się po nim

 

Konfiguracja kampanii w wyszukiwarce:

Ustawienia kampanii – na co zwrócić uwagę?

Typy dopasowania słów kluczowych

Rozszerzenia reklam

 

Analiza danych, optymalizacja kampanii i rozwój kampanii:

Łączenie konta AdWords z Google Analytics

Analiza danych z kampanii i działania optymalizacyjne

Dodatkowe możliwości AdWords

Organizatorzy

CallPage

CallPage

Serwis zapewnia klientowi natychmiastowe połączenie zwrotne od firmy na telefon komórkowy. Rezultatem zainstalowania narzędzia CallPage jest zwiększenie konwersji na stronie internetowej, zwiększenie ilości telefonów od potencjalnych klientów i wzrost jakości sprzedaży. CallPage wygrał ostatnio 4. edycję skierowanego do start-upów z regionu Europy Środkowo-Wschodniej programu Think Big. Wcześniej w spółkę zainwestowały fundusze bValue oraz SeedCapital, związany z Akademickimi Inkubatorami Przedsiębiorczości, a także estoński akcelerator WiseGuys. Przez CallPage zadzwoniło już ponad 4 mln osób na całym świecie.

startupacademy

Startup Academy

Organizacja wspierająca osoby, które chcą wystartować oraz rozwinąć własny biznes, prowadząca od pomysłu przez dotarcie do pierwszych klientów aż do pozyskania finansowania. Startup Academy przekłada innowacyjne metody budowania startupów, tj. Lean Startup i Customer Development, na lokalne rynki. Jest również organizatorem programów akceleracyjnych przygotowujących startupy do kontaktu z inwestorami i wdrożenia przełomowych rozwiązań w życie.

Jak uzyskać dofinansowanie?

Baza Usług Rozwojowych jest platformą dostępną dla wszystkich, jednak dofinansowanie na szkolenia mogą uzyskać firmy sektora MMŚP w celu poszerzenia swojej wiedzy i rozwoju na wielu płaszczyznach. O dofinansowanie wybranego szkolenia mogą się starać samozatrudnieni lub pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę, umowę zlecenie lub umowę o dzieło*

  • Z projektu mogą skorzystać mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa
  • Możliwość dofinansowania jest do końca lipca 2019 roku 
  • Bardzo krótki i nieskomplikowany proces aplikacji o dofinansowanie
  • Refundacja do 80% kosztów szkolenia

*wyjątkiem gdzie nie można starać się o dofinansowanie pracując na umowę zlecenie/o dzieło jest woj. dolnośląskie

 

 Kilka kroków w ubieganiu się o dofinansowanie:

Krok 1 - Zgłoś się do Nas na maila

Krok 2 - Umów się na rozmowę

podczas której pomożemy Ci założyć profil na stronie https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/ i dobrać konkretną usługę w Bazie Usług Rozwojowych – szkolenie marketingowe oraz Google AdWords.

Krok 3 - Wypełnij z Nami wniosek o dofinansowanie

następnie wyślij go do odpowiedniego Operatora, którego My Ci wskażemy!

Krok 4 - Podpisz umowę na refundację kosztów

Umowę o refundację kosztów wybranej przez Ciebie usługi rozwojowej podpiszesz z operatorem z Twojego województwa po weryfikacji wniosku. Pomożemy Ci wypełnić wymagane dokumenty związane z ubieganiem się o dofinansowanie.

Krok 5 - Skorzystaj z wybranej usługi

i opłać za nią fakturę. Po zakończeniu usługi koniecznie oceń usługę rozwojową w Bazie Usług Rozwojowych.

Krok 6 - Zgłoś się do Nas po refundację

nawet 80% poniesionych kosztów usługi rozwojowej!

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

[[[[]],[[]],"and"]]
1
Marketing i sprzedaż w Internecie, kampanie Google AdWords
Dziękujemy za zainteresowanie naszym szkoleniem. Prosimy o uzupełnienie formularza zgłoszeniowego.
Imię
Nazwisko
Numer telefonu
Nazwa firmy
Miasto
Previous
Next

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Justyna Opoka, Startup Academy

justyna@startupacademy.pl

22 247 23 72

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt