Case study strategii innowacji Ceetrus Polska

Szkolenie i warsztaty ze strategii innowacyjności w Ceetrus Polska.

Założenia programu, szkoleń i strategii

Szkolenie “Przegląd rozwiązań dla dużej organizacji”, które trwało 1,5h, było wprowadzeniem uczestników do świata innowacji i startupów. Poznali oni najnowsze trendy ekosystemu startupowego, a także umiejscowili wraz z trenerem w tym ekosystemie.

 

Zleceniodawca:

Ceetrus Polska

Podczas kolejnego spotkania, odbyły się 4-godzinne warsztaty ze strategii innowacyjności w korporacji. Miały one charakter intensywnego i praktycznego treningu zarządzania innowacjami z wykorzystaniem najnowszych trendów, metod i narzędzi. Uczestnicy zdobyli umiejętności wdrażania mechanizmów generowania innowacji w swojej firmie i współpracy ze startupami. 

Agenda warsztatów „Strategia innowacyjności
w korporacji dla Ceetrus Polska”:

  1. Budowanie innowacyjnych modeli biznesowych dzięki Business
    Model Canvas – teoria + ćwiczenia praktyczne.
  2. Wprowadzenie do Lean Startup i Customer Development.
  3. Perspektywa współpracy ze startupami, czyli jak efektywnie generować
    innowacje w dużej organizacji.
  4. Mechanizmy pozyskiwania innowacji z ekosystemu startupowego
    w Polsce i na świecie. 
  5. Określanie gotowości organizacji do współpracy ze startupami dzięki
    Startup Collaboration Readiness – SCR – teoria + ćwiczenia.
  6. Aspekty finansowe współpracy ze startupami i metody inwestowania w startupy.
  7. Formy współpracy ze startupami pod kątem potrzeb i możliwości organizacji.
  8. Sesja pytań i odpowiedzi.

Korzyści dla uczestników szkoleń i warsztatów:

  • warsztat miał na celu wskazanie uczestnikom poznanie ekosystemu innowacyjnego
    i startupowego,
  • zdobycie wiedzy i kompetencji dotyczących pozyskiwania z rynku wartościowych
    dla firmy startupów,
  • nabycie umiejętności zarządzania innowacyjnymi projektami,
  • poznanie takich metodyk jak: Business Model Canvas, Lean Startup
    i Customer development,
  • pozyskanie wiedzy i kompetencji budowania i wdrażania strategii innowacji.

Korzyści dla uczestników szkoleń i warsztatów:

  • warsztat miał na celu wskazanie uczestnikom poznanie ekosystemu innowacyjnego
    i startupowego,
  • zdobycie wiedzy i kompetencji dotyczących pozyskiwania z rynku wartościowych
    dla firmy startupów,
  • nabycie umiejętności zarządzania innowacyjnymi projektami,
  • poznanie takich metodyk jak: Business Model Canvas, Lean Startup
    i Customer development,
  • pozyskanie wiedzy i kompetencji budowania i wdrażania strategii innowacji.

CHCESZ WDROŻYĆ INNOWACJE?

Zamów bezpłatną półgodzinną konsultację. Dobierzemy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.

Q

Wypełnij formularz!


ZAUFALI NAM:

Agata Chmielewska