SZKOLENIE: CUSTOMER DEVELOPMENT

Buduj produkty i usługi, które pokochają Twoi klienci.

CUSTOMER DEVELOPMENT

Co to jest?

Customer Development jest 4-etapową metodą tworzenia produktów i usług, których klienci będą potrzebować. Polega na starannej identyfikacji i potwierdzeniu potrzeb bezpośrednio w kontakcie z klientem, budowaniu odpowiedniego produktu oraz projektowania firmy, w taki sposób, by jak najefektywniej dostarczyć wartość klientom. Customer Development opiera się na metodzie naukowej, gdzie hipotezy dotyczące klientów lub produktu są rzetelnie weryfikowane.

KORZYŚCI CUSTOMER DEVELOPMENT

Dlaczego warto poznać Customer Development?

Customer Development ma zastosowanie kiedy:

  • firma nie chce już tracić pieniędzy na tworzenie produktów i usług, których nikt nie chce.
  • potrzeba skuteczniejszych narzędzi i metod do badania problemów i wartości klientów.
  • ryzyko budowania nowych produktów jest zbyt duże.
  • organizacja chce szybko i tanio zweryfikować swoje założenia dotyczące klientów i rynku.
  • firma potrzebuje oszczędzać zasoby w realizacji innowacyjnych projektów.

W takich sytuacjach przychodzi metoda Customer Development, która kładzie nacisk na fakty, tanie i szybkie eksperymenty, dzięki czemu szansa na sukces innowacyjnego przedsięwzięcia wzrasta wielokrotnie.

SZKOLENIE CUSTOMER DEVELOPMENT

Warunkiem odniesienia sukcesu na rynku jest oferowanie takich produktów lub usług, na które istnieje zapotrzebowanie.

Podczas dynamicznego i praktycznego szkolenia uczestnicy poznają metodę Customer Devlopment w praktyce na konkretnym przykładzie Twojej organizacji.

Nauka startupowych technik eksploracji potrzeb konsumentów pozwoli na zwiększenie efektywności podejmowanych działań mających na celu zwiększenie satysfakcji klientów, tworzenie nowych produktów i usług lub generowanie innowacji w różnych działach organizacji. Po warsztatach każdy z uczestników z łatwością będzie zdobywał cenne informacje zwrotne od potencjalnych klientów, a także będzie umieć zaangażować klienta w proces tworzenia produktu.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

Uczestnicy zdobędą kompetencje obejmujące:

TWORZENIE I WERYFIKOWANIE ZAŁOŻEŃ ORAZ HIPOTEZ

BADANIE POTRZEB KLIENTÓW

PROTOTYPOWANIE NOWYCH PRODUKTÓW

TESTOWANIE POMYSŁÓW NA NOWE PRODUKTY LUB USŁUGI

CHCESZ WIEDZIEĆ JESZCZE WIĘCEJ?

Napisz do nas lub zadzwoń.

PROGRAM SZKOLENIA

Zagadnienia omawiane podczas szkolenia:

EKSPLORACJA POTRZEB KLIENTA

 

TWORZENIE HIPOTEZ I EKSPERYMENTÓW

PROJEKTOWANIE WYWIADÓW

NARZĘDZIA DO PROTOTYPOWANIA

DLACZEGO MY?

Z metodą Customer Development pracujemy już od ponad 6 lat wspierając startupy i duże organizacje w generowaniu innowacyjnych produktów i usług, które odpowiadają na realne potrzeby klientów. Szkolimy tysiące osób, przekazując im najbardziej aktualną wiedzę i narzędzia związane z metodą Customer Development. Współpracując z nami można liczyć na pełen profesjonalizm, mnóstwo inspiracji i przykładów z realizacji naszych projektów i angażujący sposób prowadzenia. Zapraszamy do kontaktu.

ZAUFALI NAM:

CHCESZ POZNAĆ SZCZEGÓŁY?

POBIERZ PREZENTACJĘ Z OFERTĄ DLA FIRM

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Chcesz otrzymać zindywidualizowaną ofertę? Napisz lub zadzwoń.

Mateusz Kaliszewski

mateusz@startupacademy.pl
+48 575 701 115