0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

Enter your keyword

Budowanie produktów w oparciu o Value Proposition Canvas i Customer Development

CUSTOMER DEVELOPMENT

Warunkiem odniesienia sukcesu na rynku jest oferowanie takich produktów lub usług, na które istnieje zapotrzebowanie.

Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z metodami Value Propostion Canvas i Customer Development służącymi do badania potrzeb oraz dostosowywania produktów do oczekiwań klientów.

Wykorzystanie startupowych technik eksploracji potrzeb konsumentów pozwoli na zwiększenie efektywności podejmowanych działań w obszarze marketingu i sprzedaży.

Po warsztatach każdy z uczestników z łatwością będzie zdobywał informacje zwrotne od potencjalnych klientów, a także będzie potrafił zaangażować klienta w proces tworzenia produktu.

OMAWIANE ZAGADNIENIA

Value Proposition Canvas

Zastosowanie tej metody to prosty sposób by zrozumieć potrzeby klienta oraz szansa na zaprojektowanie produktów i usług, której klient naprawdę potrzebuje i jest w stanie za nią zapąłcić.

1951357
Customer Development

Metodologia Customer Development skupia się na ciągłej interakcje z klientami. Eliminuje marnotrawsto czasu i pieniędzy. Jej nieodłącznym elementem jest proces ciągłego uczenia się.

Value Proposition Canvas

klient

Co zrobić by spowodować, by klient odczuwał satysfakcję z korzystania z oferowanego produktu i jak zaprojektować jego propozycję wartości.

Narzędzie pozwalające na określenie grupy docelowej i wartości, jakie chcemy im dostarczać.

VPC pozwala na efektywniejszą analizę, projektowanie i dobieranie rozwiązań do potrzeb klientów.

Stosując tę metodę koncentrujesz się na skupianiu uwagi uczestników na funkcjach, które oferuje proponowany przez nich produkt.

Customer Development

klient 22

Metodologia polegająca na tworzeniu hipotez dotyczących modelu biznesowego i weryfikowaniu ich w kontakcie z potencjalnym klientem.

Opiera się na możliwie jak najdokładniejszej eksploracji potrzeb odbiorców.

Customer Development może być stosowane w praktyce niezależnie od pomysłu czy branży, w której uczestnicy działają.

Dzięki poznaniu tej, przełomowej metody zwiększy się efektywność działań i zminimalizuje się ryzyko zbudowania produktu, którego nikt nie chce.

CZEGO MOŻNA NAUCZYĆ SIĘ PODCZAS SZKOLENIA?

Budowania Value Map - tworzenia listy funkcji produktów oraz określania wpływu na korzyści i sposoby rozwiązywania problemów,

Projektowania i przeprowadzania wywiadów z potencjalnymi klientami,

Opracowywania person - idealnych przedstawicieli najważniejszych segmentów klientów,

Projektowania profilu klienta - określania czynności, problemów, barier oraz korzyści, które definiują codzienne życie i pracę odbiorcy,

Opracowywania propozycji wartości dla różnych segmentów klientów,

Wykorzystywania różnych metod eksplorowania potrzeb klientów (zgodnych z metodologią Customer Development).

ZAMÓW ROZMOWĘ Z DORADCĄ

I POBIERZ PREZENTACJĘ Z OFERTĄ DLA FIRM