DIGITAL MARKETING
Wykorzystanie nowoczesnych technik marketingowych do skutecznej promocji
Przewagą marketingu online jest możliwość skuteczniejszego profilowania i docierania do zdefiniowanych odbiorców niż jest to możliwe w przypadku wykorzystania mediów tradycyjnych.
Dostępne narzędzia pozwalają na monitorowanie zachowań klienta i wybór optymalnego kanału komunikacji, dzięki czemu udaje się obniżyć koszty pozyskiwania klienta, czyli leada.
Obsługa serwisów internetowych wymaga jednak specjalistycznej wiedzy. Celem szkolenia jest zaprezentowanie uczestnikom technik i narzędzi, które pozwolą im stworzyć reklamy w internecie, wybrać kanały komunikacji i sposób optymalizacji kampanii oraz zweryfikować i przeanalizować informacje pozyskane o kliencie.
Zadania podczas warsztatów będą wykonywane w konkretnych, ogólnodostępnych narzędziach internetowych, które pozwolą uczestnikom na wdrożenie nabytej wiedzy w praktyce i zwiększenie efektywności swoich działań marketingowych.
DLACZEGO WARTO?
UCZESTNICY SZKOLENIA NAUCZĄ SIĘ
OMAWIANE ZAGADNIENIA
SOCIAL MEDIA
wykorzystanie narzędzi do pomiaru efektywności działań,
wykorzystanie potencjału marki w social mediach,
budowanie i zarządzanie społecznością wokół firmy,
zwiększenie rozpoznawalności i sprzedaży,
tworzenie kampanii w Menedżerze Reklam, w tym remarketingowych,
odpowiednie targetowanie odbiorców,
docieranie do osób podobnych do obecnych klientów,
optymalizowanie kampanii pod cel biznesowy.
KOMUNIKACJA Z MEDIAMI
sposoby na chwytliwe przedstawianie wizerunku firmy w mediach,
nawiązanie i utrzymanie relacji.
kreowanie atrakcyjnego dla mediów wizerunku firmy.
budowanie strategii PR.
unikanie potencjalnych błędów i wykorzystanie nisz niewykorzystywanych przez konkurencję,
prowadzenie działań pozycjonerskich,
konstruowanie stron pod kątem wyszukiwarki Google,
wykorzystywanie pozyskanego ruchu do zwiększenia widoczności w wyszukiwarkach.
wykorzystywanie narzędzi do monitorowania zachowania odbiorców,
planowanie i tworzenie kampanii w Google,
analizowanie danych z kampanii i wyciąganie z nich wniosków,
optymalizowanie kampanii na podstawie aktywności klientów.
wykorzystanie narzędzi do pomiaru efektywności działań.
zwiększenie rozpoznawalności i sprzedaży,
budowanie i zarządzanie społecznością wokół firmy,
budowanie i świadome wykorzystywanie potencjału marki w social media.