DIGITAL MARKETING

Wykorzystanie nowoczesnych technik marketingowych do skutecznej promocji

Przewagą marketingu online jest możliwość skuteczniejszego profilowania i docierania do zdefiniowanych odbiorców niż jest to możliwe w przypadku wykorzystania mediów tradycyjnych.

Dostępne narzędzia pozwalają na monitorowanie zachowań klienta i wybór optymalnego kanału komunikacji, dzięki czemu udaje się obniżyć koszty pozyskiwania klienta, czyli leada.

Obsługa serwisów internetowych wymaga jednak specjalistycznej wiedzy. Celem szkolenia jest zaprezentowanie uczestnikom technik i narzędzi, które pozwolą im stworzyć reklamy w internecie, wybrać kanały komunikacji i sposób optymalizacji kampanii oraz zweryfikować i przeanalizować informacje pozyskane o kliencie.

Zadania podczas warsztatów będą wykonywane w konkretnych, ogólnodostępnych narzędziach internetowych, które pozwolą uczestnikom na wdrożenie nabytej wiedzy w praktyce i zwiększenie efektywności swoich działań marketingowych.

DLACZEGO WARTO?

UCZESTNICY SZKOLENIA NAUCZĄ SIĘ

Generowanie leadów i konwertowanie ich w klientów

Dokładne poznanie i zaprojektowanie lejka marketingowo-sprzedażowego pozwoli uczestnikom na zrozumienie całego procesu decyzyjnego klienta, dzięki czemu będą w stanie dostosowywać swoje działania do każdego jego etapu.

Tworzenie optymalnych rozwiązań marketingowych

Uczestnicy dowiedzą się jak dostosowywać przekaz reklamowy do swojej grupy docelowej w celu pozyskania nowych klientów i utrzymania obecnych.

Skutecznego wykorzystania social media

Media społecznościowe posiadają duży potencjał marketingowy. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak go wykorzystać do skutecznej komunikacji z potencjalnymi klientami i partnerami.

Korzystania z nowych narzędzi marketingowych

Uczestnicy poznają nowe kreatywne techniki marketingowe, które pozwolą im na zautomatyzowanie kontaktu z klientem oraz na optymalizację lejka marketingowo-sprzedażowego.

OMAWIANE ZAGADNIENIA

SOCIAL MEDIA

wykorzystanie narzędzi do pomiaru efektywności działań,

wykorzystanie potencjału marki w social mediach,

budowanie i zarządzanie społecznością wokół firmy,

zwiększenie rozpoznawalności i sprzedaży,

tworzenie kampanii w Menedżerze Reklam, w tym remarketingowych,

odpowiednie targetowanie odbiorców,

docieranie do osób podobnych do obecnych klientów,

optymalizowanie kampanii pod cel biznesowy.

KOMUNIKACJA Z MEDIAMI

sposoby na chwytliwe przedstawianie wizerunku firmy w mediach,

nawiązanie i utrzymanie relacji.

kreowanie atrakcyjnego dla mediów wizerunku firmy.

budowanie strategii PR.

unikanie potencjalnych błędów i wykorzystanie nisz niewykorzystywanych przez konkurencję,

prowadzenie działań pozycjonerskich,

konstruowanie stron pod kątem wyszukiwarki Google,

wykorzystywanie pozyskanego ruchu do zwiększenia widoczności w wyszukiwarkach.

wykorzystywanie narzędzi do monitorowania zachowania odbiorców,

planowanie i tworzenie kampanii w Google,

analizowanie danych z kampanii i wyciąganie z nich wniosków,

optymalizowanie kampanii na podstawie aktywności klientów.

wykorzystanie narzędzi do pomiaru efektywności działań.

zwiększenie rozpoznawalności i sprzedaży,

budowanie i zarządzanie społecznością wokół firmy,

budowanie i świadome wykorzystywanie potencjału marki w social media.

CHCESZ POZNAĆ SZCZEGÓŁY?

POBIERZ PROPOZYCJĘ WSPÓŁPRACY