0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

Enter your keyword

Events

  • To event minęło.

SPOTKANIE MENTORINGOWE – SPRZEDAŻ B2B

tomek 0 803

Uruchamiasz biznes, w którym swoje produkty czy usługi będziesz oferować innym firmom? A może już prowadzisz sprzedaż B2B ale nie jest wystarczająco efektywna? Dzięki BEZPŁATNEMU MENTORINGOWI możesz sprawdzić czy Twoje założenia i procesy sprzedażowe zostały dobrze opracowane!

 

JAKIE TEMATY MOŻEMY PORUSZYĆ PODCZAS MENTORINGU?

Po krótkim, 10-minutowym, wstępie przedstawiającym podstawy skutecznej sprzedaży B2B przejdziemy do konkretnych pytań i wątpliwości, z którymi przyszli uczestnicy spotkania. Mogą to być np.:

  • Efektywność Twojego procesu sprzedaży
  • Profil Twoich klientów docelowych, ich zachowania i procesy zakupowe
  • Możliwe sposoby skutecznego docierania do decydentów u klientów o danym profilu,
  • Kluczowe czynniki efektywnej sprzedaży Twoich produktów lub usług
  • Prawidłowa komunikacja z klientem na dowolnym etapie sprzedaży:
    • prezentacja oferty,
    • przezwyciężanie wątpliwości i zastrzeżeń,
    • negocjacje,
    • zamykanie kontraktu.

 

JAK WZIĄĆ UDZIAŁ W BEZPŁATNYM MENTORINGU?

  1. Zgłoś  cheć uczestnictwa w Spotkaniu Mentoringowym,
  2. Po otrzymaniu potwierdzenia uczestnictwa poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam lepiej przygotować Spotkanie Mentoringowe.
  3. Zapraszamy na spotkanie w biurze w Startup Academy we wskazanym terminie.

 

Aby zgłosić swój udział w wydarzeniu napisz na: ola@startupacademy.pl. Liczba miejsc jest ściśle ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń!

——-

Jacek Jakubik lightgrayJacek Jakubik

Od początku swojej wieloletniej kariery związany ze sprzedażą, zarządzaniem produktem oraz rozwojem biznesu. Swoją karierę zaczynał pracując jako Inżynier Sprzedaży. Następnie na stanowisku Product Managera wprowadził z sukcesem kilka produktów na rynek polski. Swoją karierę kontynuował w kluczowych rolach sprzedażowych w dwóch dużych startupach, Energis oraz Deutsche Telekom (dział usług hurtowych), budując od zera ich pozycje w Polsce. Sukcesy w sprzedaży do kluczowych operatorów w Polsce, a później w krajach sąsiednich, skutkowały objęciem roli Dyrektora Sprzedaży odpowiedzialnego za Polskę, kraje Bałtyckie, Czechy i Słowację. Aktywnie sprzedawał także poza regionem – w Holandii, Szwajcarii oraz Rosji. Doceniony za efektywność w rozwijaniu oferty produktowej objął stanowisko Business Development Managera prowadzącego strategiczne projekty Deutsche Telekom. W tej roli odpowiadał m.in. za komercyjną część nowego produktu Deutsche Telekom wprowadzanego w Europie Środkowo-Wschodniej.

Obecnie zajmuje się rozwojem biznesu w software house Tooploox. W wolnym czasie pomaga firmom, w szczególności startupom, w budowaniu ich strategii produktowej i sprzedażowej a także w tworzeniu i optymalizacji struktury organizacyjnej oraz wewnętrznych procesów.