0
  • An empty cart

    You have no item in your shopping cart

0
  • An empty cart

    You have no item in your shopping cart

Enter your keyword

Startuje Program Genesis Startup

Artykuł

Startuje Program Genesis Startup

Startuje Program Genesis Startup

Połączenie niezależności jaką daje posiadanie własnego biznesu połączone z wiedzą i zasobami wielkiej korporacji? Brzmi jak marzenie, prawda?

Z rozwiązaniem na pogodzenie tych dwóch aspektów przychodzi Startup Academy, ponieważ właśnie startujemy z nowym programem akceleracyjnym Genesis Startup, w którym łączymy siły wraz z międzynarodową firmą Compensa.

Startup Academy i firma Compensa, która jest częścią koncernu Vienna Insurance Group, lidera ubezpieczeniowego w Europie Środkowo – Wschodniej, tworzą GENESIS Startup. Dzięki połączeniu sił  naszej organizacji oraz dużej korporacji, na startupy czeka szereg korzyści, które pozwolą im na rozwój ich innowacyjnych rozwiązań z branży ubezpieczeń. Najlepszy zespół otrzyma również nagrodę pieniężną w wysokości 15000 zł oraz szansę nawiązania współpracy z firmą Compensa.

Na czym polega program?

Wybrane startupy wezmą udział w szeregu warsztatów biznesowych i indywidualnym mentoringu z ekspertami Startup Academy i Compensa. Działania te mają na celu dopracować pomysły biznesowe i zbadać ich rynkowy potencjał. Program zakończy się Demo Day, w czasie którego uczestnicy zaprezentują swoje projekty przed jury i powalczą o nagrody. Na zwycięzców czeka nagroda pieniężna o wartości 15000 zł. To nie koniec korzyści, jakie czekają na najlepsze startupy programu GENESIS Startup, ponieważ te z największym potencjałem dostaną również możliwość nawiązania długofalowej współpracy z firmą Compensa. Zyskanie globalnego partnera może dla nich stanowić krok milowy w ich dalszym rozwoju i okazać się cenniejsze od nagrody pieniężnej.

Jakie projekty są poszukiwane?

Akcelerator wyróżnia cztery ścieżki, w ramach, których uczestnicy mogą zgłaszać swoje pomysły na nowe produkty, usługi, aplikacje czy usprawnienia procesowe:

Potęga ekosystemów

Kooperacja firm nie powiązanych ze sobą relacją handlową, a które są w stanie zaoferować dodatkową wartość dla odbiorcy, często poprzez oferowanie bardziej kompleksowej usługi lub przejmowanie na siebie dodatkowych czynności obciążających klienta. Jakie ekosystemy można zbudować, w których jednym z komponentów będzie firma ubezpieczeniowa?
Jaką dodatkową wartość wykreuje taki ekosystem dla klienta?
Jak zweryfikować zasadność takiego ekosystemu w stosunkowo prostym pilotażu?
Jak zachęcić inne organizacje do uczestnictwa w budowie takiego ekosystemu?

Zbuduj społeczność

Rozumiejąc daną społeczność, jej marzenia i obawy, marki mogą dostosować i zaoferować produkty czy usługi, które doskonale odpowiedzą na potrzeby i oczekiwania. Oferując rozwiązanie dostosowane do potrzeb danej społeczności, nawet niezwiązane z podstawowym biznesem, można nawiązać z nią relacje i zdobyć zaufanie klientów.
Dla jakich społeczności można zaoferować różne rozwiązania ubezpieczeniowe?
Jaką wartość zaoferować odbiorcom, by taką społeczność zbudować?
Jak wypracować jej zaufanie i w naturalny sposób zaoferować najbardziej trafne rozwiązania?

Postaw na zdrowie

Obecnie w Polsce blisko 2,3 miliona osób posiada prywatne ubezpieczenie zdrowotne. Długi okres oczekiwania na wizytę u specjalisty jest jednym z głównych motywatorów do zakupienia takiego rozwiązania, ale istnieje w tej dziedzinie duże pole do usprawnień i zwiększenia wartości dla klienta.
Jak można zachęcić klientów biznesowych do wybrania danej oferty w obszarze ubezpieczeń zdrowotnych?
Jakie grupy klientów indywidualnych są najbardziej zainteresowane takim ubezpieczeniem i jak można do nich dotrzeć?
Jakie dodatkowe usługi czy rozwiązania można oferować w uzupełnieniu podstawowego świadczenia prywatnej opieki zdrowotnej?
Jak można usprawnić procesy związane z zarządzaniem ubezpieczeniami zdrowotnymi wewnątrz organizacji lub z perspektywy klientów – indywidualnych i biznesowych?
Jak zwiększyć wartość dla klienta płynącą z tego ubezpieczenia?

Nowe technologie w służbie ubezpieczeń

Internet of Things, Wearables, Artificial Intelligence – to pojęcia w ostatnich latach nie schodzące z pierwszych stron gazet. Nowe technologie mogą również posłużyć w zapobieganiu negatywnych zdarzeń i ułatwić codzienne życie ludzi.
Jak zbudować synergię pomiędzy wykorzystaniem nowoczesnych urządzeń, a produktami ubezpieczeniowymi?
Które z nowoczesnych urządzeń może wspomóc w zapobieganiu wszelkiego rodzaju negatywnym zdarzeniom, od których się ubezpieczamy?
Jakie urządzenia mogą stanowić uzupełnienie do oferty ubezpieczeniowej?


Kto może wziąć udział?

Program dedykowany jest studentom i młodym absolwentom, którzy chcą rozwijać swoje pomysły biznesowe i stworzyć startup, który w przyszłości podbije polski rynek. Na wybranych warszawskich uczelniach, pomiędzy 16 kwietnia a 7 maja odbędą się Spotkania inspiracyjne GENESIS Startup, na których uczestnicy będą mogli czerpać wiedzę i inspiracje oraz zwiększyć swoje szanse na dostanie się do akceleratora.

Kiedy trwa rekrutacja?

Przyjmowanie zgłoszeń odbywa się na stronie: www.genesisstartup.pl od 23 kwietnia do 24 maja 2019 r.

Do programu zgłaszać się mogą zespoły liczące od 2 do 5 członków.

Zapisz się również na spotkania Genesis Startup odbywające się na warszawskich uczelniach, na których zainspirujesz się do działania, otrzymasz praktyczną wiedzę i dowiesz się co zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na dostanie się do programu!

 

Harmonogram Genesis Startup:

 

Harmonogram Genesis Startup