Zapraszamy na finał programu!

4 grudnia godz. 12:00, Aula Ratusza Urzędu Miasta Płock, Stary Rynek 1, Płock

Przyjdź, zobacz prezentacje studenckich pomysłów na innowacyjne rozwiązania i współdecyduj o przyznaniu 5 000 zł nagrody publiczności!  

Wstęp wolny, ale liczba miejsc ograniczona!

Wypełnij formularz i zarezerwuj swoje miejsce.

Agenda Demo Day

12:00 – 12:15 Otwarcie wydarzenia i powitanie gości.

12:15 – 12:25 Wystąpienie Adama Struzika Marszałka Województwa Mazowieckiego

12:25 – 12:30 Wystąpienie Przedstawiciela Miasta Płock

12:30 – 12:40 Wystąpienie organizatorów i prezentacja przebiegu programu, przedstawienie jury i zasad oceny.

12:40 – 13:30 Prezentacje finałowe zespołów Płockiej Akademii Przedsiębiorczości i Innowacyjności

13:30 – 13:50 „Biznes Nie z Tej Ziemi: Jak Tworzyć i Rozwijać Firmę, Która Inspirować Będzie Innych” Wystąpienie inspiracyjne Piotr Kosek/Obrady jury

13:50 – 14:00 Ogłoszenie zwycięzców i zakończenie wydarzenia.

14:00 – 15:00 Poczęstunek i networking

Rozwijaj swoje kompetencje i zdobądź przewagę na rynku pracy lub załóż własny biznes!

Płocka Akademia Przedsiębiorczości i Innowacyjności to idealne miejsce, żeby zdobyć praktyczne umiejętności i rozwinąć swoją przedsiębiorczość! Ucz się od ekspertów, spotykaj motywujących biznesmenów, pracuj zespołowo i rywalizuj o atrakcyjne nagrody, prezentując swój pomysł. 

Przygotowaliśmy dla Ciebie BootCamp, warsztaty i sesje mentoringowe oraz doradcze, które pomogą Ci zgłębić świat biznesu i innowacji. To także świetna okazja, by poznać ludzi z różnych branż i zdobyć kontakty, które mogą okazać się bezcenne. 

Zaaplikuj do programu i zacznij własną drogę do sukcesów zawodowych! 

O inicjatywie

Projekt Płocka Akademia Przedsiębiorczości i Innowacyjności ma na celu stymulowanie przedsiębiorczości wśród studentów i doktorantów oraz budowanie wśród uczestników kompetencji poszukiwanych na rynku pracy.     

Poszukujemy ambitnych studentów i doktorantów z subregionu płockiego studiujących na tutejszych uczelniach
lub pochodzących z regionu. Zapraszamy mających własny pomysł na projekt biznesowych lub gotowych podjąć się opracowania rozwiązań dla wyzwań zgłoszonych przez partnerów biznesowych projektu.  

Na uczestników czekają doświadczeni trenerzy i eksperci, partnerzy programu, inspirujący przedsiębiorcy, a także nagrody finansowe i rzeczowe. Uczestnicy wezmą udział w dynamicznym BootCampie, nawet 40 godzinach szkoleń, min. 15 godz. zespołowych konsultacji, zaprezentują się podczas Semi Demo Day i Demo Day walcząc o nagrody oraz otrzymają wsparcie ze strony menedżerów inkubacji i organizatorów w rozwoju swoich pomysłów biznesowych.  

Jednak udział w naszym programie to nie tylko ogromna dawka wiedzy dla uczestników, a także okazja do kontaktu
z przedstawicielami biznesu, instytucji publicznych oraz interdyscyplinarny networking w gronie uczestników.

Na najlepsze rozwiązania czekają nagrody:

10 000 zł

Do podziału pomiędzy członków zwycięskiego zespołu podczas Demo Day

5 000 zł

Nagrody publiczności podczas Demo Day

5 000 zł

Na rozwój dla najlepszego zespołu Semi Demo Day na udział
w międzynarodowej konferencji

Dodatkowe nagrody od OVHcloud:

Voucher technologiczny
20 000 euro

Voucher technologiczny na rozwiązania chmurowe i wsparcie techniczne dla najlepszego zespołu Demo Day

Voucher technologiczny
10 000 euro

Voucher technologiczny na rozwiązania chmurowe i wsparcie techniczne dla zespołu
TOP2 Demo Day

 

Dla kogo jest wydarzenie?

Program ma na celu stymulowanie przedsiębiorczości wśród studentów i doktorantów oraz budowanie kompetencji cennych na rynku pracy i w dalszej karierze zawodowej.  

Poszukujemy: 

  • studentów i doktorantów uczęszczających na uczelnie regionu płockiego 
  • studentów i doktorantów pochodzących z regionu płockiego, ale związanych z innymi uczelniami w kraju 
  • 3-5-cio osobowych zespołów złożonych z uczestników spełniających powyższe warunki 

Zachęcamy do zgłoszeń indywidualnych i zespołowych zarówno z własnymi pomysłami biznesowymi jak i gotowością podjęcia się tematów proponowanych przez partnerów programu. Nie musisz posiadać pomysłu, najważniejsze są chęci rozwoju kompetencji i aktywnego udziału w programie!  

Nie masz zespołu ani pomysłu biznesowego – nie martw się skompletujesz je podczas BootCamp’u!  

Dlaczego warto wziąć udział?

Praktyczna wiedza biznesowa i cenne
kontakty biznesowe

Rozwój projektów pod okiem ekspertów

Sesje mentoringowe
i konsultacje eksperckie

Atrakcyjne nagrody finansowe i rzeczowe

Program

Płocka Akademia Przedsiębiorczości i Innowacyjności to program inkubacyjny dla studentów i doktorantów realizowany w okresie czerwiecgrudzień 2024. Na program składają się następujące aktywności:  

  • 22-23 czerwca (sob. – ndz.) 2024 BootCamp (16 x 45 min.) – Stadion Wisły Płock   
  • 15 lub 22 czerwca (sob.) – dzień szkoleniowy (8×45 min.) 2 ścieżki tematyczne do wyboru   
  • 4 lipca (czw.) – Semi Demo Day – selekcja zespołów (wydarzenie ok. 2h)  
  • Lipiec – grudzień – II faza inkubacji, w której zakwalifikowane zespoły otrzymają kolejne min. 20h szkoleniowych oraz min. 15h zespołowych godzin doradczych i mentoringowych 
  • Pomiędzy 2 a 10 grudnia – Demo Day wydarzenie finałowe   
  • Od Semi Demo Day do Demo Day każdy zespół będzie miał również zapewnioną opiekę i wsparcie Menedżera inkubacji 

Ramowy plan Bootcampu  

22 czerwca*

Poznaj agendę

9:00 – 10:00 Rejestracja uczestników, przydział miejsc zespołom

10:00 – 10:15 Oficjalne otwarcie

10:15 – 10:30 Omówienie programu BootCampu oraz inkubacji

10:30 – 11:30 Ćwiczenie integracyjne oparte o test windy i formowanie zespołów

11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

11:45 – 12:45 Jak tworzyć wartość za którą klient będzie chciał zapłacić?

12:45 – 13:15 Model biznesowy cz. I

13:15 – 14:00 Lunch

14:00 – 15:30 Praca własna zespołów nad modelem biznesowym z wykorzystaniem Lean Canvas

15:30 – 15:45 Przerwa kawowa

15:45 – 16:15 Jak sprawdzić czy mój produkt ma sens?

16:15 – 17:15 Prezentacja zespołów efektów ich pracy

17:30 – … Networking uczestników + wspólna kolacja

23 czerwca*

Poznaj agendę

9:00 – 9:15 Energizer i plan dnia

9:15 – 10:30 Customer development

10:30 – 10:45 Przerwa kawowa

10:45 – 11:150 Prezentacja: Zasady prezentacji, jak przygotować się do wystąpień

11:15 – 12:15 Praca własna zespołów nad założeniami i prezentacją projektu

12:15 – 13:00 Lunch

13:00 – 14:30 Prace własne zespołów nad prezentacją, eksperymentami, dyskusje z ekspertami

14:30 – 14:45 Przerwa kawowa

14:45 – 15:45 Prezentacja szablonu planu inkubacji, przydział menedżerów i planowanie prac

15:45 – 16:15 Podsumowanie BootCamp’u, prezentacja oczekiwanych działań do Semi Demo Day

 

*Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji ostatecznego programu w zależności od wyników weryfikacji zgłoszeń uczestników na etapie rekrutacji.

    Timeline programu

    10 maja – Start Rekrutacji 

    21 maja – Webinar informacyjny o godz. 16:00 

    16 czerwca – Zakończenie rekrutacji 

    17 czerwca – Ogłoszenie wyników rekrutacji 

    22-23 czerwca – BootCamp 

    26 czerwca – 10 lipca – Wybrane szkolenie faza I 

    15-20 lipca –  Semi Demo Day 

    Lipiec – grudzień – Program doradczy i szkoleniowy 

    2-10 grudnia – Demo Day 

    Mentoring

    Program w drugiej fazie inkubacji po Semi Demo Day przewiduje sesje mentoringowe i konsultacje, podczas których zespoły będą mogły skorzystać z wiedzy i doświadczenia ekspertów oraz praktyków zarówno branżowych jak i biznesowych. Gwarantujemy opiekę Menedżerów inkubacji oraz min. 15 godzin doradztwa dla każdego zespołu. Sesje te pomogą zaplanować rozwój pomysłu i przygotować się do finałowej prezentacji a w zależności od potrzeb obejmować
    będą takie zagadnienia jak:
     

    Rozwój pomysłu

    Wystąpienia i prezentacje

    Analiza rynku i konkurencji

    Propozycja wartości

    Konsultacje z ekspertami

    Będziemy pracować przy użyciu sprawdzonych metodyk, weryfikować pomysły i wyciągać wnioski. Uczestnicy będą mieli okazję poznać różne aspekty pracy projektowej, w tym niezwykle cenione na obecnym rynku pracy: 

    • kompetencji miękkich, 
    • efektywnej pracy zespołowej 
    • przygotowania skutecznych prezentacji biznesowych i konkursowych. 

    Nabyte kompetencje sprawdzą się zarówno w działaniach służących wdrażaniu innowacji do gospodarki jak i w zespołowych projektach biznesowych czy badawczych. 

    Masz pomysł?  

    Zrób kolejny krok – opisz go i poddaj ocenie, a dodatkowo zawalcz o nagrodę pieniężną na dalszy rozwój! Możesz zgłosić się z zespołem (3-5 osób) lub indywidualnie a zespół Ci stworzymy! 

    Nie masz pomysłu? 

    Zgłoś się indywidualnie a dołączymy Cię do osób poszukujących zespołu, który zbudujecie podczas BootCampu! Opisz swoje doświadczenie, ewentualnie wskaż interesujące Cię wyzwania od partnerów programu a my dobierzemy interdyscyplinarny zespół! 

    Biorąc udział w Płockiej Akademii Przedsiębiorczości i Innowacyjności będziesz mieć dostęp do niezbędnych narzędzi i wsparcia doświadczonej kadry gwarantujących rozwój Twoich kompetencji i niezwykle ciekawą biznesową przygodę! A przecież są jeszcze nagrody! 

    Inspirujące webinary

    Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na otwarte webinary poświęcone rozmaitym aspektom twórczym, organizacyjnym i formalnym związanym
    z przedsiębiorczością, prowadzeniem biznesu, ale również realizacją innych projektów czy budowaniem własnego wizerunku.

    Zachęcamy do rejestracji i udziału uczestników programu, ale również zainteresowanych studentów, naukowców, przedsiębiorców, młodzież i innych zainteresowanych tematyką przedsiębiorczości.

     

    Zapraszamy również do zapoznania się z ofertą innych tematycznych webinarów organizowanych w ramach programu
    Radomskiej Akademii Przedsiębiorczości i Innowacyjności.

     

    Zrealizowane spotkania:

    Automatyzacja i AI: Nowe Wyzwania i Możliwości dla Przedsiębiorców

    21.10.2024    godz. 17:00

    • Wprowadzenie do automatyzacji procesów biznesowych z wykorzystaniem AI 
    • Jak AI zmienia tradycyjne modele biznesowe i ułatwia codzienne operacje 
    • Optymalizacja procesów przedsiębiorczych przy użyciu automatyzacji 
    • Przykłady automatyzacji w zarządzaniu projektami, sprzedaży i marketingu 
    • Jak AI kształtuje przyszłość rynku pracy i jakie umiejętności będą kluczowe 
    • Przyszłość zatrudnienia, rola człowieka w automatyzowanym środowisku i jak przygotować się na te zmiany. 

     

    Prowadzący: Dominik Laskowski

    Poznaj eksperta

    Entuzjasta technologii i współzałożyciel agencji specjalizującej się w automatyzacji AI dla sektora MŚP. 

    Jego bogate doświadczenie biznesowe,
    w połączeniu z głęboką znajomością najnowszych trendów technologicznych, przekłada się na tworzenie innowacyjnych strategii, które umożliwiają firmom efektywne wykorzystanie
    AI do automatyzacji procesów i zwiększenia wydajności. Dominik jest również współtwórcą kanału „Domi z AutoMEE”, który koncentruje się
    na technologiach przydatnych w biznesie jak
    i trenerem Asseco Academy z zakresu AI.

    Tajniki własności intelektualnej. Kiedy i co warto zabezpieczać prawnie? 

    28.10.2024    godz. 17:00

    W trakcie webinaru dowiesz się m.in. : 

    • co można chronić, w jaki sposób budować strategię ochrony i ile to kosztuje;
    • poznasz także różne systemy własności intelektualnej;

     

    Prowadzący: Piotr Zakrzewski

    Poznaj eksperta

    Były Zastępca Prezesa Urzędu Patentowego RP
    w latach 2020-24. Doktor nauk społecznych, absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja administracja publiczna). W latach 2016-2020 zastępca dyrektora Departamentu Promocji i Wspierania Innowacyjności w Urzędzie Patentowym RP, gdzie odpowiadał za realizację przedsięwzięć i projektów systemowych oraz opracowywanie materiałów mających na celu upowszechnianie wiedzy o własności intelektualnej. 
     

    Prowadził liczne szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych adresowane do różnych środowisk, w tym pracowników naukowych i przedsiębiorców, na temat ochrony
    i zarządzania dobrami niematerialnymi
    w organizacji. Od 2013 roku wykładowca
    w Instytucie Nauk o Polityce i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego
    w Warszawie. 
     

    Aspekty prawno-podatkowe działalności gospodarczej

    04.11.2024    godz. 17:00

    Podczas webinaru dowiesz się między innymi: 

    • jak najkorzystniej prowadzić działalność gospodarczą? 
    • czy opłaca się stać czynnym podatnikiem VAT? 

     

    Anna Misztal

    Prowadząca: Anna Misztal

    Poznaj ekspertkę

    Jest absolwentką studiów magisterskich z zakresu zarządzania i marketingu , które ukończyła w roku 2007 , w międzyczasie pracowała  już jako samodzielna księgowa . W roku 2011 ukończyła studia podyplomowe z zakresu rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie co potwierdziło zdobytą wiedzę uzyskaniem certyfikatu księgowego wydanego przez Ministerstwo Finansów uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. 

     

    Ma 15 letnie doświadczenie jako księgowa spółek oraz działalności gospodarczych. Obecnie pełni funkcję głównej księgowej w biurze rachunkowym SA Tax and Legal, prowadzi również swoją działalność gospodarczą. Ukończyła wiele kursów i szkoleń o tematyce księgowej.  

    Finansowanie rozwoju i innowacji w Twojej działalności

    18.11.2024    godz. 17:00

    Podczas webinaru dowiesz się:

    • na jakie mechanizmy finansowania aktualnie warto zwrócić uwagę;
    • poznasz blaski i cienie oraz ryzyka korzystania z dotacji, w tym najczęstsze błędy na etapie aplikowania, realizacji oraz rozliczania;

     

    Anna Misztal

    Prowadzący: Michał Misztal

    Poznaj eksperta

    CEO Startup Academy, trener biznesu, wykładowca Uczelni Łazarskiego, koordynator
    i twórca licznych programów nauczania przedsiębiorczości. Jest autorem biznesowych programów edukacyjnych dla początkujących przedsiębiorców dla których przeprowadził kilkaset godzin doradztwa. Był konsultantem przy kilkudziesięciu procesach inwestycyjnych,
    z których wiele zakończyło się powodzeniem.

    Z sukcesem pozyskał wiele dotacji na rozwój firm, których kwoty przekroczyły 20 mln zł. Świetnie czuje się w roli trenera lub prelegenta – prowadził dziesiątki szkoleń i występował na wielu konferencjach biznesowych i startupowych, wspierając rozwój największej w Europie organizacji startupowej.

    Poznaj naszych ekspertów

    Trenerzy

    Michał Misztal

    Poznaj eksperta ➞

    CEO Startup Academy, trener biznesu, wykładowca Uczelni Łazarskiego, koordynator i twórca licznych programów nauczania przedsiębiorczości. Jest autorem biznesowych programów edukacyjnych dla początkujących przedsiębiorców dla których przeprowadził kilkaset godzin doradztwa. Był konsultantem przy kilkudziesięciu procesach inwestycyjnych, z których wiele zakończyło się powodzeniem. Z sukcesem pozyskał wiele dotacji na rozwój firm, których kwoty przekroczyły 20 mln zł. Świetnie czuje się w roli trenera lub prelegenta – prowadził dziesiątki szkoleń i występował na wielu konferencjach biznesowych i startupowych, wspierając rozwój największej w Europie organizacji startupowej.

    Karolina Piotrowska

    Poznaj eksperta ➞

    Członkini Zarządu Startup Academy oraz doświadczona kierowniczka wielu projektów wsparcia startupów. W latach 2020-2023 Managerka inkubacji w platformie startowej Startup Heroes. Z branżą startupów związana od ponad 8 lat, w czasie których współpracowała z ponad 200 startupami z różnych branż, koordynując liczne programy akceleracyjne w całej Polsce. Na co dzień poszukuje synergii działań pomiędzy korporacjami, samorządami lokalnymi i startupami, wspierając je w skutecznym wdrażaniu innowacji. Z korporacjami i samorządami lokalnymi współpracuje w zakresie projektowania akceleratorów i programów szkoleniowych szytych na miarę potrzeb. Koordynowała takie akceleratory jak Genesis Startup, 3 edycje Startup Małopolska, Academy_Smolna#21, 3 edycje Huawei Startup Challenge, Herosi na Starcie (akcelerator z firmą Eurocash) czy 4 edycje programu akceleracji Startup Art. we współpracy z Biurem Kultury Urzędu Miasta st. Warszawy.  

    Mentorzy i eksperci

    Tomasz Karwowski

    Tomasz Karwowski

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Doświadczony przedsiębiorca i praktyk biznesu. Zna wszystkie tajniki tworzenia i zarządzania przedsiębiorstwem. Posiada 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy, specjalizującej się w działaniach marketingowych, sprzedażowych i promocyjnych. Specjalista w budowaniu nowych produktów, pozyskiwaniu dodatkowych źródeł finansowania dla działalności firm oraz budowaniu i rozszerzaniu bazy klientów.

    Posiada bogatą wiedzę w obszarze funkcjonowania ekosystemów startupowych w Polsce. Realizował we współpracy z korporacjami i samorządami projekty, mające na celu rozwój przedsiębiorczości w Polsce m.in. z Fundacją Kronenberga przy Citi Handlowy, PKP, Aviva, czy Lotos.

    Ekspert w programie inkubacyjnym Platformy Startowe PARP, odpowiedzialny za analizy, oceny i rekomendacje dla inkubowanych pomysłów. Pasjonat przedsiębiorczości – jego misją jest wspieranie początkujących przedsiębiorców na ich drodze do sukcesu.

    Aleksandra Nowak Grombka

    Ekspert finansowy

    Poznaj eksperta ➞

    Obecnie pełni funkcję dyrektor finansowej Startup Academy. Wcześniej pełniła rolę krajowego managera regionalnych centrów rozliczeniowych Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, odpowiadając za prawidłowość rozliczeń podatkowych ponad 1000 startupów z całej Polski. Zarządzała prawie 20 osobowym zespołem, który na co dzień świadczył doradztwo biznesowe pod kątem prawnym i księgowym dla inkubowanych podmiotów.

    Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i bezpośredniemu doradztwu dla początkujących firm, potrafi układać procesy i optymalizować istniejące procedury w sposób ułatwiający funkcjonowanie całej organizacji. Przeprowadziła kilkaset godzin doradztwa indywidualnego oraz ponad 40 szkoleń z zagadnień prawno-księgowych i podatkowych dla ponad 800 startupów. Doradzała również w programie doradczo-szkoleniowym Academy Smolna #2018

    Michał Gajda

    Ekspert biznesowy i akademicki

    Poznaj eksperta ➞

    Od 2002 roku aktywny członek społeczności akademickiej. Od samorządności studenckiej, przez doktorancką po kilkuletnią pracę w Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej, a obecnie specjalista ds. projektów w Centrum Projektów Rozwojowych Politechniki Warszawskiej. W ramach swojej działalności uczestniczył w pracach Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego, był ekspertem Polskiej Komisji Akredytacyjnej, był członkiem Rady Narodowego Kongresu Nauki wypracowującej rozwiązania nowej ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce (tzw. Ustawy 2.0).

    Przez lata uczestniczył w budowaniu mechanizmów wsparcia innowacyjności, w szczególności wśród studentów i młodych naukowców. Realizator wielu projektów akademickich, dodatkowo aktywnie działający w sektorze NGO’s, koordynator już kilkunastu zrealizowanych projektów dotacyjnych. Ekspert w programach i konkursach wspierających innowacyjność oraz przedsiębiorczość.

    Judyta Weglowska edCAMP

    Justyna Ratajczak

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w pracy z przedsiębiorcami udzielając doradztwa biznesowego, prowadząc szkolenia, usprawniając procesy funkcjonujące w przedsiębiorstwach. Przeprowadza audyty związane z oceną efektywności pracowników, tworzeniem strategii rozwoju. Pracuje z firmami w obszarze obsługi prawnej i księgowej, tworzenia strategii marketingowych, tworzenia modeli biznesowych. Pracuje z klientami w obszarze audytów, tworzenia modeli biznesowych, szkoleń. W latach 2010-2016 konsultowała ponad setki projektów biznesowych dla funduszy inwestycyjnych w jednej z największej organizacji startupowej w Europie. W obecnej spółce, funduszu inwestycyjnym TBC Investment poszukuje startupów pod inwestycje oraz wspiera ich w tworzeniu biznesplanów pod inwestycje.

    Cezary Skarżyński

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Startup Program Manager na region Europy Środkowo-Wschodniej w OVHcloud. Założyciel firmy konsultingowej PitchHUB – wspierającej startupy i innowacyjne spółki w procesie pozyskiwania finansowania przez przygotowanie analiz i materiałów inwestorskich. Dzięki opracowanym materiałom pozyskano ponad 7 milionów euro. Współpracował m.in. z Movens Capital, Trasti, czy DevSkiller. Doradca oraz ekspert w zakresie startupów. Członek jury konkursów startupówych dla innowacyjnych spółek. Mentor w inQUBE Academy – programie inkubacyjnym dla młodych innowacyjnych firm.

    Konrad Kaczmarczyk

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Pierwsze doświadczenia zdobywał realizując własne inicjatywy biznesowe takie jak marka odzieżowa „NPFS” czy technologiczna tłocząca oleje do łożysk szybkoobrotowych. Pracował w największej sieci Inkubatorów Przedsiębiorczości w Europie, gdzie współpracując z funduszami inwestycyjnymi, kluczowymi uczelniami w kraju oraz przestrzeniami co-workingowymi, zarządzał działem Akceleracji wspierającym tysiące startupów w rozwoju.

    Obecnie w roli współzałożyciela rozwija spółkę ExclusiveWork zajmującą się realizacją technologicznych projektów dotacyjnych. Jest też współzałożycielem marki Atema zabezpieczającej podmioty produkcyjne przed nieuczciwymi Agencjami Pracy, za pośrednictwem specjalistycznego audytu z wykorzystaniem standardu ate/sto.

    Przy współpracy z Marką StartupAcademy wspiera startupy w rozwoju w ramach Platform Startowych i innych programów inkubacyjnych oraz akceleracyjnych. Przez lata zbierania doświadczeń stał się ekspertem w zakresie modelowania biznesowego,  precyzowania oferty wartości, sprzedaży transformacyjnej oraz zarządzania relacjami partnerskimi.

    Judyta Weglowska edCAMP

    Marek Owczarek

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Członek rady programowej Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości przy Płockim Parku Przemysłowo Technologicznym S.A. oraz współzałożyciel Stowarzyszenia ACADEMIA ECONOMICA, to strategiczny myśliciel i kreator innowacyjnych projektów Koordynator Projektu Wsparcie Rozwoju Gospodarczego Miasta Płocka, Koordynator Zespołu Tematycznego Współpracy Międzynarodowej i Turystyki przy Pełnomocniku Prezydenta ds. Organizacji Pozarządowych, Koordynator Projektu UNDP Global Compact, Koordynator Projektu European Alliance for Innovation. Jego wszechstronność objawia się nie tylko w zarządzaniu projektami, ale także w aktywnej roli w licznych organizacjach. Zaangażowanie w projekty obejmuje koordynację wsparcia dla rozwoju Miasta Płocka, innowacyjnych przedsiębiorstw oraz współpracy międzynarodowej. Jako ekspert w DATA NET Sp. J. oraz Stowarzyszeniu Academia Economica, z powodzeniem kieruje różnorodnymi inicjatywami, zdobywając dotacje na rozwój firm przekraczające 20 mln zł. W roli trenera i prelegenta, prowadził dziesiątki szkoleń, wspierając rozwój społeczności startupowej. Jego doświadczenie obejmuje także zarządzanie sprzedażą warszawskich Business Linków – akceleratorów biznesu i przestrzeni coworkingowych. Jako członek różnych rad społeczno-gospodarczych oraz dyrektor klastrowy, angażuje się w rozwój różnorodnych sektorów gospodarczych, wspierając innowacyjność i współpracę.

    Dyrektor Oddziału Mazowieckiego Klastra ICT w Płocku, Wiceprezes Multicluster Mazovia Trener, ekspert w ramach projektu: Mazowieckie partnerstwo na rzecz współpracy adaptacyjności i innowacji. Marek Owczarek, będąc jednocześnie autorem programów edukacyjnych, doradcą inwestycyjnym, oraz aktywnym uczestnikiem projektów społecznych, jest nie tylko liderem w biznesie, ale także orędownikiem zrównoważonego rozwoju społeczności lokalnej i przedsiębiorczości.

    Tomasz Wysocki

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Założyciel Wysocki.it, firmy szkoleniowej specjalizującej się w nowych technologiach, w tym robotyce, druku 3D, programowaniu gier i aplikacji webowych, oraz e-commerce. Współtwórca oddziału Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości działającego przy Płockim Parku Przemysłowo Technologicznym S.A. oraz współzałożyciel Stowarzyszenia Academia Economica zajmującego się wsparciem dla mikro przedsiębiorców regionu Płockiego. Animator Subregionalny w Centrum Aktywności Lokalnej, koordynujący projekt Decydujmy Razem, doradca biznesowy Związku Pracodawców Warszawy i Mazowsza.

    Wieloletni dyrektor handlowy w firmie InfraCom, odpowiedzialny za projektowanie aplikacji webowych, pozyskiwanie zleceń, obsługę klienta, obsługę finansową firmy, oraz szkolenia z obsługi oprogramowania. Specjalista ds. StartUP scouting w Płockim Parku Przemysłowo Technologicznym S.A., zajmujący się technologicznym rozpoznaniem, kontaktami z partnerami biznesowymi oraz szkoleniami z przedsiębiorczości. Prezes Zarządu Centrum Komercjalizacji Technologii Sp. z o.o., kierujący procesem transferu technologii z uczelni do przemysłu. Tomasz Wysocki to nie tylko przedsiębiorca, ale także pasjonat edukacji i technologii, którego działania obejmują zarówno sferę biznesową, jak i społeczną, przyczyniając się do rozwoju lokalnej społeczności i przedsiębiorczości.

    Emil Pielaciński

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Jest uznanym liderem w branży, pomagającym swoim klientom zwiększać dochody i rozszerzać ich obecność rynkową z ponad 20-letnim doświadczeniem w kreowaniu innowacyjnych rozwiązań marketingowych. Jako Prezes Zarządu agencji marketingowej Bee On Top, Emil wykorzystuje swoje umiejętności strategicznego myślenia i kreatywności, aby dostarczać niestandardowe strategie marketingowe, które odpowiadają na dynamiczne potrzeby współczesnego rynku.

    Aktywnie zaangażowany w Fundacje Made in Płock, Emil skutecznie wspiera przedsiębiorstwa na rynkach Europy. Jego bezinteresowna praca z organizacjami pozarządowymi w zakresie pozyskiwania grantów od gigantów technologicznych z programu techsoup jest dowodem na jego zaangażowanie społeczne i chęć dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi. Prywatnie pasjonat strzelectwa sportowego, gdzie odnosi sukcesy na poziomie medalowym, demonstrując swoją precyzję i skupienie – cechy, które wykorzystuje także w swojej pracy zawodowej.

    Judyta Weglowska edCAMP

    Krzysztof Miedziński

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    To profesjonalista z obszaru prawa, będący zarazem przedsiębiorcą i pasjonatem edukacji. Wieloletni członek rad nadzorczych spółek miejskich i fundacji. Partner personalny w Kancelarii Radców Prawnych Miedziński&Frydrysiak, gdzie kieruje sprawami z zakresu prawa handlowego i ekonomicznego. Współwłaściciel i dyrektor odpowiedzialny za logistykę, finanse i zarządzanie w firmie Academia Robotica, świadczącej usługi szkoleniowe z programowania dla dzieci.

    Wykładowca na studiach MBA na Wyższej Szkole Nauk Społecznych i Przyrodniczych im. Wincentego Pola w Lublinie. Prowadzi zajęcia z zakresu prawa ekonomicznego i handlowego oraz odpowiedzialności prawnej członków zarządu (CEO), dyrektorów finansowych (CFO) i członków rad nadzorczych. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, oraz Wydziału Prawa i Administracji Westfälische Wilhelms-Universität Münster w Niemczech.

    Judyta Weglowska edCAMP

    Paweł Przybyszewski

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Jest pierwszym polskim brokerem technologii oraz popularyzatorem polskiej nauki. W Startup Academy jako CPO jest odpowiedzialny za wprowadzanie nowych produktów na rynek. W FibriTech jako CPO odpowiadał za opracowanie nowych produktów w oparciu o wypracowane w FibriTech ekologiczne technologie. W Business Technology Progress jako ekspert ds. transferu technologii specjalizuje się w kompleksowej analizie technologii, ocenia projekty innowacyjne/ technologiczne pod kątem potencjału komercjalizacji i atrakcyjności inwestycyjnej, pośredniczy w pozyskiwaniu technologii współpracując bezpośrednio z wynalazcami i inwestorami. Aktywny w polskim i międzynarodowym środowisku R&D, doświadczony mentor i doradca z zakresu transferu technologii, ochrony i przenoszeniu praw własności intelektualnej, aplikacji biznesowej nowych produktów na rynek i możliwości ich finansowania.

    Maria Kapturska

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Informatyk, nauczyciel, wykładowca, szkoleniowiec, egzaminator. Pracuje w Akademii Mazowieckiej, Politechnice Łódzkiej i w Zespole Szkół Technicznych w Płocku. Brała udział w kluczowych projektach rozwojowych Województwa Mazowieckiego: projekt „Mazowszanie”, projekt „AIR-LED”, projekt „E-ZDROWIE”. Pracowała w Politechnice Szczecińskiej, Wyższej Szkole im. Pawła Włodkowica w Płocku oraz w Cambridge Education Centre w Warszawie. Wieloletni egzaminator Państwowych Egzaminów Zawodowych z dziedziny informatyki i teleinformatyki. Posiada liczne certyfikowane kursy oraz studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami, grafiki komputerowej, Big Data , Data Science oraz B+R.

    Judyta Weglowska edCAMP

    Piotr Dul

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Programista i Data Engineer, organizator licznych wydarzeń, mentor i konsultant.
    Absolwent studiów magisterskich na Wydziale Data Science w PJWSTK w Warszawie (2022).
    Założyciel kilku startupów, doświadczony w tworzeniu firm od podstaw.
    Członek rady programowej Code Europe 2024.

    Występował jako prelegent na kilkunastu konferencjach IT. Organizator licznych wydarzeń
    luźno związanych z komputerami, w tym nietypowego game jamu w skansenie (3 edycje).
    W wolnym czasie pracuje nad symulatorem operacji laparoskopowej w VR.

    Judyta Weglowska edCAMP

    Łukasz Pietrzak

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Jestem ojcem dwóch wspaniałych chłopców – Kacpra i Filipa oraz szczęśliwym mężem. Od najmłodszych lat wychowywałem się w domu pełnym zwierząt, które nadal mi towarzyszą i które uważam za członków rodziny. Z wykształcenia jestem magistrem administracji publicznej, uzyskałem tytuł menedżera sportu oraz MBA. Swoją karierę zaczynałem od sportu, który nauczył mnie ciężkiej pracy i dyscypliny. Jestem jednym z założycieli płockich Mustangów (drużyny futbolu amerykańskiego), pracowałem przy organizacji wydarzeń sportowych na takich obiektach jak Stadion Narodowy w Warszawie czy Atlas Arena w Łodzi. Sportem interesuję się od zawsze. W przeszłości zajmowałem się Akademickim Inkubatorem Przedsiębiorczości w Płocku, z którym zrealizowałem kilka ciekawych projektów. Od ponad 20 lat działam na rzecz wielu płockich organizacji pozarządowych. Jestem aktywnym dawcą krwi i zarejestrowanym, potencjalnym dawcą szpiku. Radnym Rady Miasta Płocka VIII i IX kadencji, a także Przewodniczącym Rady Mieszkańców Osiedla Zielony Jar. Uwielbiam te działania. Jestem otwarty na mieszkańców i bardzo chętnie się z nimi spotykam. Praca na rzecz lokalnej społeczności daje mi wiele radości i satysfakcji. Zawodowo realizuję się w Wiśle Płock. Obecnie zarządzam pionem administracji i bezpieczeństwa w piłkarskiej wiśle.

    Judyta Weglowska edCAMP

    Marta Holá

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Nauczycielka angielskiego od 20 lat, przedsiębiorczyni od 10 lat. Absolwentka Akademii
    Managera szkoły językowej PTI, uczestniczka pierwszej edycji Programu Akceleracyjnego
    Płockiego Parku Przemysłowo Technologicznego S.A.

    Nauczycielka z międzynarodowym certyfikatem nauczania dorosłych CELTA.
    Z zaangażowaniem i pasją poszukuje efektywnych i przyjaznych dla mózgu metod nauczania
    języka angielskiego.

    Dodatkowe Korzyści ze współpracy z mentorem to możliwość biznesowego wdrożenia
    i realnego testu wypracowanego rozwiązania w firmie Come2speak szkoła językowa.
    Wyzwanie jakie może zaoferować studentom to opracowanie interaktywnej platforma
    e-learningowa do systematycznych powtórek i blended learning.

    Organizatorzy

    Partnerzy strategiczni

    Partnerzy

    Patronat honorowy

    Patroni medialni

    Finansowanie

    Zadanie publiczne dofinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.

    Skip to content