Rozwijaj swoje kompetencje i zdobądź przewagę na rynku pracy lub załóż własny biznes!

Płocka Akademia Przedsiębiorczości i Innowacyjności to idealne miejsce, żeby zdobyć praktyczne umiejętności i rozwinąć swoją przedsiębiorczość! Ucz się od ekspertów, spotykaj motywujących biznesmenów, pracuj zespołowo i rywalizuj o atrakcyjne nagrody, prezentując swój pomysł. 

Przygotowaliśmy dla Ciebie BootCamp, warsztaty i sesje mentoringowe oraz doradcze, które pomogą Ci zgłębić świat biznesu i innowacji. To także świetna okazja, by poznać ludzi z różnych branż i zdobyć kontakty, które mogą okazać się bezcenne. 

Zaaplikuj do programu i zacznij własną drogę do sukcesów zawodowych! 

Wydłużyliśmy okres rekrutacji!

To Twoja szansa na zdobycie nagród o wartości 20 000 zł oraz 30 000 euro w voucherach technologicznych. Nasz program oferuje nie tylko możliwość rozwoju Twojego pomysłu biznesowego, ale także dostęp do wiedzy i doświadczenia ekspertów oraz praktyków branżowych i biznesowych. Zgłoś się już teraz i dołącz do grona ambitnych studentów i doktorantów, którzy chcą rozwijać swoje pomysły. Czekamy na Ciebie!

O inicjatywie

Projekt Płocka Akademia Przedsiębiorczości i Innowacyjności ma na celu stymulowanie przedsiębiorczości wśród studentów i doktorantów oraz budowanie wśród uczestników kompetencji poszukiwanych na rynku pracy.     

Poszukujemy ambitnych studentów i doktorantów z subregionu płockiego studiujących na tutejszych uczelniach
lub pochodzących z regionu. Zapraszamy mających własny pomysł na projekt biznesowych lub gotowych podjąć się opracowania rozwiązań dla wyzwań zgłoszonych przez partnerów biznesowych projektu.  

Na uczestników czekają doświadczeni trenerzy i eksperci, partnerzy programu, inspirujący przedsiębiorcy, a także nagrody finansowe i rzeczowe. Uczestnicy wezmą udział w dynamicznym BootCampie, nawet 40 godzinach szkoleń, min. 15 godz. zespołowych konsultacji, zaprezentują się podczas Semi Demo Day i Demo Day walcząc o nagrody oraz otrzymają wsparcie ze strony menedżerów inkubacji i organizatorów w rozwoju swoich pomysłów biznesowych.  

Jednak udział w naszym programie to nie tylko ogromna dawka wiedzy dla uczestników, a także okazja do kontaktu
z przedstawicielami biznesu, instytucji publicznych oraz interdyscyplinarny networking w gronie uczestników.

Na najlepsze rozwiązania czekają nagrody:

10 000 zł

Do podziału pomiędzy członków zwycięskiego zespołu podczas Demo Day

5 000 zł

Nagrody publiczności podczas Demo Day

5 000 zł

Na rozwój dla najlepszego zespołu Semi Demo Day na udział
w międzynarodowej konferencji

Dodatkowe nagrody od OVHcloud:

Voucher technologiczny
20 000 euro

Voucher technologiczny na rozwiązania chmurowe i wsparcie techniczne dla najlepszego zespołu Demo Day

Voucher technologiczny
10 000 euro

Voucher technologiczny na rozwiązania chmurowe i wsparcie techniczne dla zespołu
TOP2 Demo Day

 

Dla kogo jest wydarzenie?

Program ma na celu stymulowanie przedsiębiorczości wśród studentów i doktorantów oraz budowanie kompetencji cennych na rynku pracy i w dalszej karierze zawodowej.  

Poszukujemy: 

  • studentów i doktorantów uczęszczających na uczelnie regionu płockiego 
  • studentów i doktorantów pochodzących z regionu płockiego, ale związanych z innymi uczelniami w kraju 
  • 3-5-cio osobowych zespołów złożonych z uczestników spełniających powyższe warunki 

Zachęcamy do zgłoszeń indywidualnych i zespołowych zarówno z własnymi pomysłami biznesowymi jak i gotowością podjęcia się tematów proponowanych przez partnerów programu. Nie musisz posiadać pomysłu, najważniejsze są chęci rozwoju kompetencji i aktywnego udziału w programie!  

Nie masz zespołu ani pomysłu biznesowego – nie martw się skompletujesz je podczas BootCamp’u!  

Dlaczego warto wziąć udział?

Praktyczna wiedza biznesowa i cenne
kontakty biznesowe

Rozwój projektów pod okiem ekspertów

Sesje mentoringowe
i konsultacje eksperckie

Atrakcyjne nagrody finansowe i rzeczowe

Program

Płocka Akademia Przedsiębiorczości i Innowacyjności to program inkubacyjny dla studentów i doktorantów realizowany w okresie czerwiecgrudzień 2024. Na program składają się następujące aktywności:  

  • 22-23 czerwca (sob. – ndz.) 2024 BootCamp (16 x 45 min.) – Stadion Wisły Płock   
  • 15 lub 22 czerwca (sob.) – dzień szkoleniowy (8×45 min.) 2 ścieżki tematyczne do wyboru   
  • 4 lipca (czw.) – Semi Demo Day – selekcja zespołów (wydarzenie ok. 2h)  
  • Lipiec – grudzień – II faza inkubacji, w której zakwalifikowane zespoły otrzymają kolejne min. 20h szkoleniowych oraz min. 15h zespołowych godzin doradczych i mentoringowych 
  • Pomiędzy 2 a 10 grudnia – Demo Day wydarzenie finałowe   
  • Od Semi Demo Day do Demo Day każdy zespół będzie miał również zapewnioną opiekę i wsparcie Menedżera inkubacji 

Ramowy plan Bootcampu  

22 czerwca*

Poznaj agendę

9:00 – 10:00 Rejestracja uczestników, przydział miejsc zespołom

10:00 – 10:15 Oficjalne otwarcie

10:15 – 10:30 Omówienie programu BootCampu oraz inkubacji

10:30 – 11:30 Ćwiczenie integracyjne oparte o test windy i formowanie zespołów

11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

11:45 – 12:45 Jak tworzyć wartość za którą klient będzie chciał zapłacić?

12:45 – 13:15 Model biznesowy cz. I

13:15 – 14:00 Lunch

14:00 – 15:30 Praca własna zespołów nad modelem biznesowym z wykorzystaniem Lean Canvas

15:30 – 15:45 Przerwa kawowa

15:45 – 16:15 Jak sprawdzić czy mój produkt ma sens?

16:15 – 17:15 Prezentacja zespołów efektów ich pracy

17:30 – … Networking uczestników + wspólna kolacja

23 czerwca*

Poznaj agendę

9:00 – 9:15 Energizer i plan dnia

9:15 – 10:30 Customer development

10:30 – 10:45 Przerwa kawowa

10:45 – 11:150 Prezentacja: Zasady prezentacji, jak przygotować się do wystąpień

11:15 – 12:15 Praca własna zespołów nad założeniami i prezentacją projektu

12:15 – 13:00 Lunch

13:00 – 14:30 Prace własne zespołów nad prezentacją, eksperymentami, dyskusje z ekspertami

14:30 – 14:45 Przerwa kawowa

14:45 – 15:45 Prezentacja szablonu planu inkubacji, przydział menedżerów i planowanie prac

15:45 – 16:15 Podsumowanie BootCamp’u, prezentacja oczekiwanych działań do Semi Demo Day

 

*Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji ostatecznego programu w zależności od wyników weryfikacji zgłoszeń uczestników na etapie rekrutacji.

    Timeline programu

    10 maja – Start Rekrutacji 

    21 maja – Webinar informacyjny o godz. 16:00 

    16 czerwca – Zakończenie rekrutacji 

    17 czerwca – Ogłoszenie wyników rekrutacji 

    22-23 czerwca – BootCamp 

    26 czerwca – 10 lipca – Wybrane szkolenie faza I 

    15-20 lipca –  Semi Demo Day 

    Lipiec – grudzień – Program doradczy i szkoleniowy 

    2-10 grudnia – Demo Day 

    Mentoring

    Program w drugiej fazie inkubacji po Semi Demo Day przewiduje sesje mentoringowe i konsultacje, podczas których zespoły będą mogły skorzystać z wiedzy i doświadczenia ekspertów oraz praktyków zarówno branżowych jak i biznesowych. Gwarantujemy opiekę Menedżerów inkubacji oraz min. 15 godzin doradztwa dla każdego zespołu. Sesje te pomogą zaplanować rozwój pomysłu i przygotować się do finałowej prezentacji a w zależności od potrzeb obejmować
    będą takie zagadnienia jak:
     

    Rozwój pomysłu

    Wystąpienia i prezentacje

    Analiza rynku i konkurencji

    Propozycja wartości

    Konsultacje z ekspertami

    Będziemy pracować przy użyciu sprawdzonych metodyk, weryfikować pomysły i wyciągać wnioski. Uczestnicy będą mieli okazję poznać różne aspekty pracy projektowej, w tym niezwykle cenione na obecnym rynku pracy: 

    • kompetencji miękkich, 
    • efektywnej pracy zespołowej 
    • przygotowania skutecznych prezentacji biznesowych i konkursowych. 

    Nabyte kompetencje sprawdzą się zarówno w działaniach służących wdrażaniu innowacji do gospodarki jak i w zespołowych projektach biznesowych czy badawczych. 

    Masz pomysł?  

    Zrób kolejny krok – opisz go i poddaj ocenie, a dodatkowo zawalcz o nagrodę pieniężną na dalszy rozwój! Możesz zgłosić się z zespołem (3-5 osób) lub indywidualnie a zespół Ci stworzymy! 

    Nie masz pomysłu? 

    Zgłoś się indywidualnie a dołączymy Cię do osób poszukujących zespołu, który zbudujecie podczas BootCampu! Opisz swoje doświadczenie, ewentualnie wskaż interesujące Cię wyzwania od partnerów programu a my dobierzemy interdyscyplinarny zespół! 

    Biorąc udział w Płockiej Akademii Przedsiębiorczości i Innowacyjności będziesz mieć dostęp do niezbędnych narzędzi i wsparcia doświadczonej kadry gwarantujących rozwój Twoich kompetencji i niezwykle ciekawą biznesową przygodę! A przecież są jeszcze nagrody! 

    Poznaj naszych ekspertów

    Trenerzy

    Michał Misztal

    Poznaj eksperta ➞

    CEO Startup Academy, trener biznesu, wykładowca Uczelni Łazarskiego, koordynator i twórca licznych programów nauczania przedsiębiorczości. Jest autorem biznesowych programów edukacyjnych dla początkujących przedsiębiorców dla których przeprowadził kilkaset godzin doradztwa. Był konsultantem przy kilkudziesięciu procesach inwestycyjnych, z których wiele zakończyło się powodzeniem. Z sukcesem pozyskał wiele dotacji na rozwój firm, których kwoty przekroczyły 20 mln zł. Świetnie czuje się w roli trenera lub prelegenta – prowadził dziesiątki szkoleń i występował na wielu konferencjach biznesowych i startupowych, wspierając rozwój największej w Europie organizacji startupowej.

    Karolina Piotrowska

    Poznaj eksperta ➞

    Członkini Zarządu Startup Academy oraz doświadczona kierowniczka wielu projektów wsparcia startupów. W latach 2020-2023 Managerka inkubacji w platformie startowej Startup Heroes. Z branżą startupów związana od ponad 8 lat, w czasie których współpracowała z ponad 200 startupami z różnych branż, koordynując liczne programy akceleracyjne w całej Polsce. Na co dzień poszukuje synergii działań pomiędzy korporacjami, samorządami lokalnymi i startupami, wspierając je w skutecznym wdrażaniu innowacji. Z korporacjami i samorządami lokalnymi współpracuje w zakresie projektowania akceleratorów i programów szkoleniowych szytych na miarę potrzeb. Koordynowała takie akceleratory jak Genesis Startup, 3 edycje Startup Małopolska, Academy_Smolna#21, 3 edycje Huawei Startup Challenge, Herosi na Starcie (akcelerator z firmą Eurocash) czy 4 edycje programu akceleracji Startup Art. we współpracy z Biurem Kultury Urzędu Miasta st. Warszawy.  

    Mentorzy i eksperci

    Tomasz Karwowski

    Tomasz Karwowski

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Doświadczony przedsiębiorca i praktyk biznesu. Zna wszystkie tajniki tworzenia i zarządzania przedsiębiorstwem. Posiada 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy, specjalizującej się w działaniach marketingowych, sprzedażowych i promocyjnych. Specjalista w budowaniu nowych produktów, pozyskiwaniu dodatkowych źródeł finansowania dla działalności firm oraz budowaniu i rozszerzaniu bazy klientów.

    Posiada bogatą wiedzę w obszarze funkcjonowania ekosystemów startupowych w Polsce. Realizował we współpracy z korporacjami i samorządami projekty, mające na celu rozwój przedsiębiorczości w Polsce m.in. z Fundacją Kronenberga przy Citi Handlowy, PKP, Aviva, czy Lotos.

    Ekspert w programie inkubacyjnym Platformy Startowe PARP, odpowiedzialny za analizy, oceny i rekomendacje dla inkubowanych pomysłów. Pasjonat przedsiębiorczości – jego misją jest wspieranie początkujących przedsiębiorców na ich drodze do sukcesu.

    Aleksandra Nowak Grombka

    Ekspert finansowy

    Poznaj eksperta ➞

    Obecnie pełni funkcję dyrektor finansowej Startup Academy. Wcześniej pełniła rolę krajowego managera regionalnych centrów rozliczeniowych Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, odpowiadając za prawidłowość rozliczeń podatkowych ponad 1000 startupów z całej Polski. Zarządzała prawie 20 osobowym zespołem, który na co dzień świadczył doradztwo biznesowe pod kątem prawnym i księgowym dla inkubowanych podmiotów.

    Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i bezpośredniemu doradztwu dla początkujących firm, potrafi układać procesy i optymalizować istniejące procedury w sposób ułatwiający funkcjonowanie całej organizacji. Przeprowadziła kilkaset godzin doradztwa indywidualnego oraz ponad 40 szkoleń z zagadnień prawno-księgowych i podatkowych dla ponad 800 startupów. Doradzała również w programie doradczo-szkoleniowym Academy Smolna #2018

    Michał Gajda

    Ekspert biznesowy i akademicki

    Poznaj eksperta ➞

    Od 2002 roku aktywny członek społeczności akademickiej. Od samorządności studenckiej, przez doktorancką po kilkuletnią pracę w Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej, a obecnie specjalista ds. projektów w Centrum Projektów Rozwojowych Politechniki Warszawskiej. W ramach swojej działalności uczestniczył w pracach Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego, był ekspertem Polskiej Komisji Akredytacyjnej, był członkiem Rady Narodowego Kongresu Nauki wypracowującej rozwiązania nowej ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce (tzw. Ustawy 2.0).

    Przez lata uczestniczył w budowaniu mechanizmów wsparcia innowacyjności, w szczególności wśród studentów i młodych naukowców. Realizator wielu projektów akademickich, dodatkowo aktywnie działający w sektorze NGO’s, koordynator już kilkunastu zrealizowanych projektów dotacyjnych. Ekspert w programach i konkursach wspierających innowacyjność oraz przedsiębiorczość.

    Judyta Weglowska edCAMP

    Justyna Ratajczak

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w pracy z przedsiębiorcami udzielając doradztwa biznesowego, prowadząc szkolenia, usprawniając procesy funkcjonujące w przedsiębiorstwach. Przeprowadza audyty związane z oceną efektywności pracowników, tworzeniem strategii rozwoju. Pracuje z firmami w obszarze obsługi prawnej i księgowej, tworzenia strategii marketingowych, tworzenia modeli biznesowych. Pracuje z klientami w obszarze audytów, tworzenia modeli biznesowych, szkoleń. W latach 2010-2016 konsultowała ponad setki projektów biznesowych dla funduszy inwestycyjnych w jednej z największej organizacji startupowej w Europie. W obecnej spółce, funduszu inwestycyjnym TBC Investment poszukuje startupów pod inwestycje oraz wspiera ich w tworzeniu biznesplanów pod inwestycje.

    Cezary Skarżyński

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Startup Program Manager na region Europy Środkowo-Wschodniej w OVHcloud. Założyciel firmy konsultingowej PitchHUB – wspierającej startupy i innowacyjne spółki w procesie pozyskiwania finansowania przez przygotowanie analiz i materiałów inwestorskich. Dzięki opracowanym materiałom pozyskano ponad 7 milionów euro. Współpracował m.in. z Movens Capital, Trasti, czy DevSkiller. Doradca oraz ekspert w zakresie startupów. Członek jury konkursów startupówych dla innowacyjnych spółek. Mentor w inQUBE Academy – programie inkubacyjnym dla młodych innowacyjnych firm.

    Konrad Kaczmarczyk

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Pierwsze doświadczenia zdobywał realizując własne inicjatywy biznesowe takie jak marka odzieżowa „NPFS” czy technologiczna tłocząca oleje do łożysk szybkoobrotowych. Pracował w największej sieci Inkubatorów Przedsiębiorczości w Europie, gdzie współpracując z funduszami inwestycyjnymi, kluczowymi uczelniami w kraju oraz przestrzeniami co-workingowymi, zarządzał działem Akceleracji wspierającym tysiące startupów w rozwoju.

    Obecnie w roli współzałożyciela rozwija spółkę ExclusiveWork zajmującą się realizacją technologicznych projektów dotacyjnych. Jest też współzałożycielem marki Atema zabezpieczającej podmioty produkcyjne przed nieuczciwymi Agencjami Pracy, za pośrednictwem specjalistycznego audytu z wykorzystaniem standardu ate/sto.

    Przy współpracy z Marką StartupAcademy wspiera startupy w rozwoju w ramach Platform Startowych i innych programów inkubacyjnych oraz akceleracyjnych. Przez lata zbierania doświadczeń stał się ekspertem w zakresie modelowania biznesowego,  precyzowania oferty wartości, sprzedaży transformacyjnej oraz zarządzania relacjami partnerskimi.

    Judyta Weglowska edCAMP

    Marek Owczarek

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Członek rady programowej Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości przy Płockim Parku Przemysłowo Technologicznym S.A. oraz współzałożyciel Stowarzyszenia ACADEMIA ECONOMICA, to strategiczny myśliciel i kreator innowacyjnych projektów Koordynator Projektu Wsparcie Rozwoju Gospodarczego Miasta Płocka, Koordynator Zespołu Tematycznego Współpracy Międzynarodowej i Turystyki przy Pełnomocniku Prezydenta ds. Organizacji Pozarządowych, Koordynator Projektu UNDP Global Compact, Koordynator Projektu European Alliance for Innovation. Jego wszechstronność objawia się nie tylko w zarządzaniu projektami, ale także w aktywnej roli w licznych organizacjach. Zaangażowanie w projekty obejmuje koordynację wsparcia dla rozwoju Miasta Płocka, innowacyjnych przedsiębiorstw oraz współpracy międzynarodowej. Jako ekspert w DATA NET Sp. J. oraz Stowarzyszeniu Academia Economica, z powodzeniem kieruje różnorodnymi inicjatywami, zdobywając dotacje na rozwój firm przekraczające 20 mln zł. W roli trenera i prelegenta, prowadził dziesiątki szkoleń, wspierając rozwój społeczności startupowej. Jego doświadczenie obejmuje także zarządzanie sprzedażą warszawskich Business Linków – akceleratorów biznesu i przestrzeni coworkingowych. Jako członek różnych rad społeczno-gospodarczych oraz dyrektor klastrowy, angażuje się w rozwój różnorodnych sektorów gospodarczych, wspierając innowacyjność i współpracę.

    Dyrektor Oddziału Mazowieckiego Klastra ICT w Płocku, Wiceprezes Multicluster Mazovia Trener, ekspert w ramach projektu: Mazowieckie partnerstwo na rzecz współpracy adaptacyjności i innowacji. Marek Owczarek, będąc jednocześnie autorem programów edukacyjnych, doradcą inwestycyjnym, oraz aktywnym uczestnikiem projektów społecznych, jest nie tylko liderem w biznesie, ale także orędownikiem zrównoważonego rozwoju społeczności lokalnej i przedsiębiorczości.

    Tomasz Wysocki

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Założyciel Wysocki.it, firmy szkoleniowej specjalizującej się w nowych technologiach, w tym robotyce, druku 3D, programowaniu gier i aplikacji webowych, oraz e-commerce. Współtwórca oddziału Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości działającego przy Płockim Parku Przemysłowo Technologicznym S.A. oraz współzałożyciel Stowarzyszenia Academia Economica zajmującego się wsparciem dla mikro przedsiębiorców regionu Płockiego. Animator Subregionalny w Centrum Aktywności Lokalnej, koordynujący projekt Decydujmy Razem, doradca biznesowy Związku Pracodawców Warszawy i Mazowsza.

    Wieloletni dyrektor handlowy w firmie InfraCom, odpowiedzialny za projektowanie aplikacji webowych, pozyskiwanie zleceń, obsługę klienta, obsługę finansową firmy, oraz szkolenia z obsługi oprogramowania. Specjalista ds. StartUP scouting w Płockim Parku Przemysłowo Technologicznym S.A., zajmujący się technologicznym rozpoznaniem, kontaktami z partnerami biznesowymi oraz szkoleniami z przedsiębiorczości. Prezes Zarządu Centrum Komercjalizacji Technologii Sp. z o.o., kierujący procesem transferu technologii z uczelni do przemysłu. Tomasz Wysocki to nie tylko przedsiębiorca, ale także pasjonat edukacji i technologii, którego działania obejmują zarówno sferę biznesową, jak i społeczną, przyczyniając się do rozwoju lokalnej społeczności i przedsiębiorczości.

    Emil Pielaciński

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Jest uznanym liderem w branży, pomagającym swoim klientom zwiększać dochody i rozszerzać ich obecność rynkową z ponad 20-letnim doświadczeniem w kreowaniu innowacyjnych rozwiązań marketingowych. Jako Prezes Zarządu agencji marketingowej Bee On Top, Emil wykorzystuje swoje umiejętności strategicznego myślenia i kreatywności, aby dostarczać niestandardowe strategie marketingowe, które odpowiadają na dynamiczne potrzeby współczesnego rynku.

    Aktywnie zaangażowany w Fundacje Made in Płock, Emil skutecznie wspiera przedsiębiorstwa na rynkach Europy. Jego bezinteresowna praca z organizacjami pozarządowymi w zakresie pozyskiwania grantów od gigantów technologicznych z programu techsoup jest dowodem na jego zaangażowanie społeczne i chęć dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi. Prywatnie pasjonat strzelectwa sportowego, gdzie odnosi sukcesy na poziomie medalowym, demonstrując swoją precyzję i skupienie – cechy, które wykorzystuje także w swojej pracy zawodowej.

    Judyta Weglowska edCAMP

    Krzysztof Miedziński

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    To profesjonalista z obszaru prawa, będący zarazem przedsiębiorcą i pasjonatem edukacji. Wieloletni członek rad nadzorczych spółek miejskich i fundacji. Partner personalny w Kancelarii Radców Prawnych Miedziński&Frydrysiak, gdzie kieruje sprawami z zakresu prawa handlowego i ekonomicznego. Współwłaściciel i dyrektor odpowiedzialny za logistykę, finanse i zarządzanie w firmie Academia Robotica, świadczącej usługi szkoleniowe z programowania dla dzieci.

    Wykładowca na studiach MBA na Wyższej Szkole Nauk Społecznych i Przyrodniczych im. Wincentego Pola w Lublinie. Prowadzi zajęcia z zakresu prawa ekonomicznego i handlowego oraz odpowiedzialności prawnej członków zarządu (CEO), dyrektorów finansowych (CFO) i członków rad nadzorczych. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, oraz Wydziału Prawa i Administracji Westfälische Wilhelms-Universität Münster w Niemczech.

    Judyta Weglowska edCAMP

    Paweł Przybyszewski

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Jest pierwszym polskim brokerem technologii oraz popularyzatorem polskiej nauki. W Startup Academy jako CPO jest odpowiedzialny za wprowadzanie nowych produktów na rynek. W FibriTech jako CPO odpowiadał za opracowanie nowych produktów w oparciu o wypracowane w FibriTech ekologiczne technologie. W Business Technology Progress jako ekspert ds. transferu technologii specjalizuje się w kompleksowej analizie technologii, ocenia projekty innowacyjne/ technologiczne pod kątem potencjału komercjalizacji i atrakcyjności inwestycyjnej, pośredniczy w pozyskiwaniu technologii współpracując bezpośrednio z wynalazcami i inwestorami. Aktywny w polskim i międzynarodowym środowisku R&D, doświadczony mentor i doradca z zakresu transferu technologii, ochrony i przenoszeniu praw własności intelektualnej, aplikacji biznesowej nowych produktów na rynek i możliwości ich finansowania.

    Maria Kapturska

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Informatyk, nauczyciel, wykładowca, szkoleniowiec, egzaminator. Pracuje w Akademii Mazowieckiej, Politechnice Łódzkiej i w Zespole Szkół Technicznych w Płocku. Brała udział w kluczowych projektach rozwojowych Województwa Mazowieckiego: projekt „Mazowszanie”, projekt „AIR-LED”, projekt „E-ZDROWIE”. Pracowała w Politechnice Szczecińskiej, Wyższej Szkole im. Pawła Włodkowica w Płocku oraz w Cambridge Education Centre w Warszawie. Wieloletni egzaminator Państwowych Egzaminów Zawodowych z dziedziny informatyki i teleinformatyki. Posiada liczne certyfikowane kursy oraz studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami, grafiki komputerowej, Big Data , Data Science oraz B+R.

    Judyta Weglowska edCAMP

    Piotr Dul

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Programista i Data Engineer, organizator licznych wydarzeń, mentor i konsultant.
    Absolwent studiów magisterskich na Wydziale Data Science w PJWSTK w Warszawie (2022).
    Założyciel kilku startupów, doświadczony w tworzeniu firm od podstaw.
    Członek rady programowej Code Europe 2024.

    Występował jako prelegent na kilkunastu konferencjach IT. Organizator licznych wydarzeń
    luźno związanych z komputerami, w tym nietypowego game jamu w skansenie (3 edycje).
    W wolnym czasie pracuje nad symulatorem operacji laparoskopowej w VR.

    Judyta Weglowska edCAMP

    Łukasz Pietrzak

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Jestem ojcem dwóch wspaniałych chłopców – Kacpra i Filipa oraz szczęśliwym mężem. Od najmłodszych lat wychowywałem się w domu pełnym zwierząt, które nadal mi towarzyszą i które uważam za członków rodziny. Z wykształcenia jestem magistrem administracji publicznej, uzyskałem tytuł menedżera sportu oraz MBA. Swoją karierę zaczynałem od sportu, który nauczył mnie ciężkiej pracy i dyscypliny. Jestem jednym z założycieli płockich Mustangów (drużyny futbolu amerykańskiego), pracowałem przy organizacji wydarzeń sportowych na takich obiektach jak Stadion Narodowy w Warszawie czy Atlas Arena w Łodzi. Sportem interesuję się od zawsze. W przeszłości zajmowałem się Akademickim Inkubatorem Przedsiębiorczości w Płocku, z którym zrealizowałem kilka ciekawych projektów. Od ponad 20 lat działam na rzecz wielu płockich organizacji pozarządowych. Jestem aktywnym dawcą krwi i zarejestrowanym, potencjalnym dawcą szpiku. Radnym Rady Miasta Płocka VIII i IX kadencji, a także Przewodniczącym Rady Mieszkańców Osiedla Zielony Jar. Uwielbiam te działania. Jestem otwarty na mieszkańców i bardzo chętnie się z nimi spotykam. Praca na rzecz lokalnej społeczności daje mi wiele radości i satysfakcji. Zawodowo realizuję się w Wiśle Płock. Obecnie zarządzam pionem administracji i bezpieczeństwa w piłkarskiej wiśle.

    Judyta Weglowska edCAMP

    Marta Holá

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Nauczycielka angielskiego od 20 lat, przedsiębiorczyni od 10 lat. Absolwentka Akademii
    Managera szkoły językowej PTI, uczestniczka pierwszej edycji Programu Akceleracyjnego
    Płockiego Parku Przemysłowo Technologicznego S.A.

    Nauczycielka z międzynarodowym certyfikatem nauczania dorosłych CELTA.
    Z zaangażowaniem i pasją poszukuje efektywnych i przyjaznych dla mózgu metod nauczania
    języka angielskiego.

    Dodatkowe Korzyści ze współpracy z mentorem to możliwość biznesowego wdrożenia
    i realnego testu wypracowanego rozwiązania w firmie Come2speak szkoła językowa.
    Wyzwanie jakie może zaoferować studentom to opracowanie interaktywnej platforma
    e-learningowa do systematycznych powtórek i blended learning.

    Organizatorzy

    Partnerzy strategiczni

    Partnerzy

    Patronat honorowy

    Patroni medialni

    Finansowanie

    Zadanie publiczne dofinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.

    Skip to content