Zdobądź kompetencje przyszłości i stań się przedsiębiorcą!

Zastanawiasz się nad swoim biznesem?

Radomska Akademia Przedsiębiorczości i Innowacyjności to miejsce dla Ciebie! Zdobądź wiedzę od doświadczonych trenerów, spotkaj inspirujących przedsiębiorców i walcz o atrakcyjne nagrody prezentując swój projekt.

Czekają na Ciebie BootCampy, szkolenia i konsultacje zespołowe, podczas których rozwiniesz swoje pojęcie na temat biznesu. To również okazja do nawiązania kontaktów z przedstawicielami różnorodnych firm i instytucji publicznych, a także do interdyscyplinarnego networkingu.

Dołącz do nas i rozwijaj swoje pomysły!

Inspirujące webinary

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na otwarte webinary poświęcone rozmaitym aspektom twórczym, organizacyjnym i formalnym związanym z przedsiębiorczością, prowadzeniem biznesu, ale również realizacją innych projektów czy budowaniem
własnego wizerunku.

Zachęcamy do rejestracji i udziału uczestników programu, ale również zainteresowanych studentów, naukowców, przedsiębiorców, młodzież i innych zainteresowanych
tematyką przedsiębiorczości.

 

Nadchodzące spotkania:

16.10.2024

Budowanie profesjonalnego wizerunku na LinkedIn kluczem do sukcesu

Tematyka webinaru:

  • dlaczego i kiedy warto budować swój profesjonalny wizerunek w sieci
  • jak wykorzystać do tego LinkedIN
  • poznasz możliwości tego narzędzia, które pozwolą Ci efektywnie budować swój wizerunek jako profesjonalisty, naukowca czy przedsiębiorcy

Webinar przewidziano na ok. 2 godziny + sesja Q&A.

 

Prowadzący: Kamil Nawirski

Poznaj eksperta

Uznany ekspert-praktyk ds. LinkedIn z wieloletnim doświadczeniem w skutecznych działaniach komunikacyjnych na tej platformie. Jako absolwent Politechniki Wrocławskiej, zdobył nie tylko wiedzę techniczną, ale także aktywnie uczestniczył w działalności społecznej i kulturalnej.

Kamil to doświadczony doradca i aktywista, który jako były przewodniczący Samorządu Studentów a obecnie przewodniczący w Stowarzyszeniu Absolwentów wpłynął pozytywnie na życie akademickie i wielu osób, którym pomógł w ich działaniach.

Dzięki swoim umiejętnościom pomaga profesjonalistom efektywnie wykorzystywać LinkedIn do budowania marki osobistej i rozwoju kariery zawodowej. Jego wiedza i doświadczenie stanowią nieocenione wsparcie dla tych, którzy dążą do osiągnięcia sukcesu w świecie mediów społecznościowych i profesjonalnej komunikacji online.

23.10.2024

Generowanie innowacyjnych pomysłów biznesowych

Tematyka webinaru:

  • skąd czerpać inspiracje do innowacji w biznesie;

 

Prowadzący: Michał Misztal

Poznaj eksperta

CEO Startup Academy, trener biznesu, wykładowca Uczelni Łazarskiego, koordynator i twórca licznych programów nauczania przedsiębiorczości. Jest autorem biznesowych programów edukacyjnych dla początkujących przedsiębiorców dla których przeprowadził kilkaset godzin doradztwa. Był konsultantem przy kilkudziesięciu procesach inwestycyjnych, z których wiele zakończyło się powodzeniem.

Z sukcesem pozyskał wiele dotacji na rozwój firm, których kwoty przekroczyły 20 mln zł. Świetnie czuje się w roli trenera lub prelegenta – prowadził dziesiątki szkoleń i występował na wielu konferencjach biznesowych i startupowych, wspierając rozwój największej w Europie organizacji startupowej.

30.10.2024

Jak tworzyć i dostosowywać organizację do dynamicznie zmieniającego się świata?

Tematyka webinaru:

  • poznasz nowoczesne modele organizacyjne i metody zarządzania projektami;
  • dowiesz się o wyzwaniach związanych z procesem adaptacji organizacji;

 

Prowadzący: Filip Finogenow

Poznaj eksperta

Absolwent psychologii i zarządzania zasobami ludzkimi na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, posiada bogate doświadczenie w rekrutacji i zarządzaniu talentami. Swoją karierę rozpoczął jako konsultant odpowiedzialny za zmiany strukturalne i technologiczne w dużych spółkach międzynarodowych, później przechodząc na miękką stronę biznesu jako HR Business Partner w branży IT, by ostatecznie wyspecjalizować się w rekrutacjach na wysokie stanowiska w różnych sektorach biznesu między innymi OZE, farmacja czy IT.

Obecnie Filip jest Managing Partnerem agencji headhunterskiej, specjalizuje się w rekrutacjach na poziomie
C-level i kluczowych stanowisk kierowniczych, z szczególnym uwzględnieniem stanowisk z obszaru finansów, technologii, zarządzania projektami, zakupów i e-commerce. Jego podejście do rekrutacji opiera się na dogłębnej analizie potrzeb klienta, trendów rynkowych i kulturowego dopasowania kandydatów. Dodatkowo wspomaga organizacje w projektach doradczych, szczególnie w obszarze zmian pokoleniowych i ich wpływu na rekrutacje i organizacje.

06.11.2024

Jak narzędzia AI pomogą Ci rozwinąć Digital Marketing Twojej firmy?

Tematyka webinaru:

  • poznasz narzędzia AI wspierające Digital Marketing;
  • dowiesz się jak z ich wykorzystaniem oszczędzić czas;

 

Prowadząca: Wiktoria Drozd

Poznaj ekspertkę

Właścicielka firmy Digital Heart, w której całościowo zajmuje się opracowaniem strategii marketingu internetowego i ich realizacją dla małych firm i startupów, z wykorzystaniem taktyk growth marketingu, marketing automation, mobile marketingu, lejków reklamowych, budowania stron www i komunikacji treści.

Pracowała po stronie agencji digital marketingu, gdzie zajmowała się wdrażaniem kompleksowych strategii marketingowych MŚP oraz startupów dla produktów B2C, SaaS, kursów online, fintech i aplikacji mobilnych. Wcześniej zdobywała doświadczenie w środowisku startupowym i NGOs jako koordynator projektów oraz experience designer min. dla AIP, Business Link Poland i SkyCash Poland.

Od ponad dekady zajmuje się projektowaniem i tworzeniem treści, z zakresu m. in. brandingu, komunikacji marek, social mediów, opracowań publikacji, tworzenia pitch decków i ofert partnerskich.

O inicjatywie

Projekt Radomska Akademia Przedsiębiorczości i Innowacyjności ma na celu stymulowanie przedsiębiorczości wśród studentów i doktorantów oraz budowanie wśród uczestników kompetencji poszukiwanych na rynku pracy.  

Poszukujemy ambitnych studentów i doktorantów z subregionu radomskiego studiujących na tutejszych uczelniach
lub pochodzących z regionu. Zapraszamy mających własny pomysł na projekt biznesowych lub gotowych podjąć się opracowania rozwiązań dla wyzwań zgłoszonych przez partnerów biznesowych projektu.
 

Na uczestników czekają doświadczeni trenerzy i eksperci, partnerzy programu, inspirujący przedsiębiorcy, a także nagrody finansowe i rzeczowe. Uczestnicy wezmą udział w dynamicznym BootCampie, nawet 40 godzinach szkoleń, min. 15 godz. zespołowych konsultacji, zaprezentują się podczas Semi Demo Day i Demo Day walcząc o nagrody oraz otrzymają wsparcie ze strony menedżerów inkubacji i organizatorów w rozwoju swoich pomysłów biznesowych. 

Jednak udział w naszym programie to nie tylko ogromna dawka wiedzy dla uczestników, a także okazja do kontaktu
z przedstawicielami biznesu, instytucji publicznych oraz interdyscyplinarny networking w gronie uczestników.
 

Na najlepsze rozwiązania czekają nagrody:

10 000 zł

Do podziału pomiędzy członków zwycięskiego zespołu podczas Demo Day

5 000 zł

Nagrody publiczności podczas Demo Day

5 000 zł

Na rozwój dla najlepszego zespołu Semi Demo Day na udział
w międzynarodowej konferencji

Dodatkowe nagrody od OVHcloud:

Voucher technologiczny
20 000 euro

Voucher technologiczny na rozwiązania chmurowe i wsparcie techniczne dla najlepszego zespołu Demo Day

Voucher technologiczny
10 000 euro

Voucher technologiczny na rozwiązania chmurowe i wsparcie techniczne dla zespołu
TOP2 Demo Day

Dla kogo jest wydarzenie?

Program ma na celu stymulowanie przedsiębiorczości wśród studentów i doktorantów oraz budowanie kompetencji cennych na rynku pracy i w dalszej karierze zawodowej.  

Poszukujemy: 

  • studentów i doktorantów uczęszczających na uczelnie regionu radomskiego 
  • studentów i doktorantów pochodzących z regionu radomskiego, ale związanych z innymi uczelniami w kraju 
  • 3-5-cio osobowych zespołów złożonych z uczestników spełniających powyższe warunki 

Zachęcamy do zgłoszeń indywidualnych i zespołowych zarówno z własnymi pomysłami biznesowymi jak i gotowością podjęcia się tematów proponowanych przez partnerów programu. Nie musisz posiadać pomysłu, najważniejsze są chęci rozwoju kompetencji i aktywnego udziału w programie!  

Nie masz zespołu ani pomysłu biznesowego – nie martw się skompletujesz je podczas BootCamp’u!  

Dlaczego warto wziąć udział?

Praktyczna wiedza biznesowa i cenne
kontakty biznesowe

Rozwój projektów pod okiem ekspertów

Sesje mentoringowe
i konsultacje eksperckie

Atrakcyjne nagrody finansowe i rzeczowe

Program

Radomska Akademia Przedsiębiorczości i Innowacyjności to program inkubacyjny dla studentów i doktorantów realizowany w okresie maj – listopad 2024. Na program składają się następujące aktywności: 

  • 3-4 czerwca (pon. – wt.) 2024 BootCamp (16 x 45 min.) – Kamienica Deskurów w Radomiu 
  • 7 czerwca (pt.) – dzień szkoleniowy (8×45 min.) 2 ścieżki tematyczne do wyboru  
  • 27 czerwca (czw.) – Semi Demo Day – selekcja zespołów (wydarzenie ok. 2h) 
  • Lipiec – listopad – II faza inkubacji, w której zakwalifikowane zespoły otrzymają kolejne min. 20h szkoleniowych oraz min. 15h zespołowych godzin doradczych i mentoringowych 
  • 25 listopada – Demo Day wydarzenie finałowe  
  • Od Semi Demo Day do Demo Day każdy zespół będzie miał również zapewnioną opiekę i wsparcie Menedżera inkubacji 
  • Poza rozwojem kompetencji i szansą na nagrody uczestnictwo to szansa na nawiązanie nowych kontaktów interdyscyplinarnych
    i biznesowych
      

Ramowy plan Bootcampu  

3 czerwca*

Poznaj agendę

9:00 – 10:00 Rejestracja uczestników, przydział miejsc zespołom

10:00 – 10:15 Oficjalne otwarcie

10:15 – 10:30 Omówienie programu BootCampu oraz inkubacji

10:30 – 11:30 Ćwiczenie integracyjne oparte o test windy i formowanie zespołów

11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

11:45 – 12:45 Jak tworzyć wartość za którą klient będzie chciał zapłacić?

12:45 – 13:15 Model biznesowy cz. I

13:15 – 14:00 Lunch

14:00 – 15:30 Praca własna zespołów nad modelem biznesowym z wykorzystaniem Lean Canvas

15:30 – 15:45 Przerwa kawowa

15:45 – 16:15 Jak sprawdzić czy mój produkt ma sens?

16:15 – 17:15 Prezentacja zespołów efektów ich pracy

17:30 – … Networking uczestników + wspólna kolacja

4 czerwca*

Poznaj agendę

9:00 – 9:15 Energizer i plan dnia

9:15 – 10:30 Customer development

10:30 – 10:45 Przerwa kawowa

10:45 – 11:150 Prezentacja: Zasady prezentacji, jak przygotować się do wystąpień

11:15 – 12:15 Praca własna zespołów nad założeniami i prezentacją projektu

12:15 – 13:00 Lunch

13:00 – 14:30 Prace własne zespołów nad prezentacją, eksperymentami, dyskusje z ekspertami

14:30 – 14:45 Przerwa kawowa

14:45 – 15:45 Prezentacja szablonu planu inkubacji, przydział menedżerów i planowanie prac

15:45 – 16:15 Podsumowanie BootCamp’u, prezentacja oczekiwanych działań do Semi Demo Day

 

*Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji ostatecznego programu w zależności od wyników weryfikacji zgłoszeń uczestników na etapie rekrutacji.

    Timeline programu

    6 maja – Start rekrutacji

    13 maja – Webinar informacyjny o godz. 17:00

    22 maja – Zakończenie rekrutacji

    24 maja – Ogłoszenie wyników rekrutacji

    23-27 maja – Rekrutacja uzupełniająca
    (pula dodatkowych 10 miejsc na BootCamp)

    3-4 czerwca – BootCamp

    7 czerwca – Szkolenia faza I

    27 czerwca – Semi Demo-Day

    lipiec-listopad – Program doradczy i szkoleniowy

    25 listopada – Demo -Day 

    Mentoring

    Program w drugiej fazie inkubacji po Semi Demo Day przewiduje sesje mentoringowe i konsultacje, podczas których zespoły będą mogły skorzystać z wiedzy i doświadczenia ekspertów oraz praktyków zarówno branżowych jak i biznesowych. Gwarantujemy opiekę Menedżerów inkubacji oraz min. 15 godzin doradztwa dla każdego zespołu. Sesje te pomogą zaplanować rozwój pomysłu i przygotować się do finałowej prezentacji a w zależności od potrzeb obejmować
    będą takie zagadnienia jak:
     

    Rozwój pomysłu

    Wystąpienia i prezentacje

    Analiza rynku i konkurencji

    Propozycja wartości

    Konsultacje z ekspertami

    Będziemy pracować przy użyciu sprawdzonych metodyk, weryfikować pomysły i wyciągać wnioski. Uczestnicy będą mieli okazję poznać różne aspekty pracy projektowej, w tym niezwykle cenione na obecnym rynku pracy: 

    • kompetencji miękkich, 
    • efektywnej pracy zespołowej 
    • przygotowania skutecznych prezentacji biznesowych i konkursowych. 

    Nabyte kompetencje sprawdzą się zarówno w działaniach służących wdrażaniu innowacji do gospodarki jak i w zespołowych projektach biznesowych czy badawczych. 

    Masz pomysł?  

    Zrób kolejny krok – opisz go i poddaj ocenie, a dodatkowo zawalcz o nagrodę pieniężną na dalszy rozwój! Możesz zgłosić się z zespołem (3-5 osób) lub indywidualnie a zespół Ci stworzymy! 

    Nie masz pomysłu? 

    Zgłoś się indywidualnie a dołączymy Cię do osób poszukujących zespołu, który zbudujecie podczas BootCampu! Opisz swoje doświadczenie, ewentualnie wskaż interesujące Cię wyzwania od partnerów programu a my dobierzemy interdyscyplinarny zespół! 

    Biorąc udział w Radomskiej Akademii Przedsiębiorczości i Innowacyjności będziesz mieć dostęp do niezbędnych narzędzi i wsparcia doświadczonej kadry gwarantujących rozwój Twoich kompetencji i niezwykle ciekawą biznesową przygodę! A przecież są jeszcze nagrody! 

    Poznaj naszych ekspertów

    Trenerzy

    Michał Misztal

    Poznaj eksperta ➞

    CEO Startup Academy, trener biznesu, wykładowca Uczelni Łazarskiego, koordynator i twórca licznych programów nauczania przedsiębiorczości. Jest autorem biznesowych programów edukacyjnych dla początkujących przedsiębiorców dla których przeprowadził kilkaset godzin doradztwa. Był konsultantem przy kilkudziesięciu procesach inwestycyjnych, z których wiele zakończyło się powodzeniem. Z sukcesem pozyskał wiele dotacji na rozwój firm, których kwoty przekroczyły 20 mln zł. Świetnie czuje się w roli trenera lub prelegenta – prowadził dziesiątki szkoleń i występował na wielu konferencjach biznesowych i startupowych, wspierając rozwój największej w Europie organizacji startupowej.

    Paweł Przybyszewski

    Poznaj eksperta ➞

    Jest pierwszym polskim brokerem technologii oraz popularyzatorem polskiej nauki. W Startup Academy jako CPO jest odpowiedzialny za wprowadzanie nowych produktów na rynek. W FibriTech jako CPO odpowiadał za opracowanie nowych produktów w oparciu o wypracowane w FibriTech ekologiczne technologie. W Business Technology Progress jako ekspert ds. transferu technologii specjalizuje się w kompleksowej analizie technologii, ocenia projekty innowacyjne/ technologiczne pod kątem potencjału komercjalizacji i atrakcyjności inwestycyjnej, pośredniczy w pozyskiwaniu technologii współpracując bezpośrednio z wynalazcami i inwestorami. Aktywny w polskim i międzynarodowym środowisku R&D, doświadczony mentor i doradca z zakresu transferu technologii, ochrony i przenoszeniu praw własności intelektualnej, aplikacji biznesowej nowych produktów na rynek i możliwości ich finansowania.

    Mentorzy i eksperci

    Tomasz Karwowski

    Tomasz Karwowski

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Doświadczony przedsiębiorca i praktyk biznesu. Zna wszystkie tajniki tworzenia i zarządzania przedsiębiorstwem. Posiada 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy, specjalizującej się w działaniach marketingowych, sprzedażowych i promocyjnych. Specjalista w budowaniu nowych produktów, pozyskiwaniu dodatkowych źródeł finansowania dla działalności firm oraz budowaniu i rozszerzaniu bazy klientów.

    Posiada bogatą wiedzę w obszarze funkcjonowania ekosystemów startupowych w Polsce. Realizował we współpracy z korporacjami i samorządami projekty, mające na celu rozwój przedsiębiorczości w Polsce m.in. z Fundacją Kronenberga przy Citi Handlowy, PKP, Aviva, czy Lotos.

    Ekspert w programie inkubacyjnym Platformy Startowe PARP, odpowiedzialny za analizy, oceny i rekomendacje dla inkubowanych pomysłów. Pasjonat przedsiębiorczości – jego misją jest wspieranie początkujących przedsiębiorców na ich drodze do sukcesu.

    Aleksandra Nowak Grombka

    Ekspert finansowy

    Poznaj eksperta ➞

    Obecnie pełni funkcję dyrektor finansowej Startup Academy. Wcześniej pełniła rolę krajowego managera regionalnych centrów rozliczeniowych Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, odpowiadając za prawidłowość rozliczeń podatkowych ponad 1000 startupów z całej Polski. Zarządzała prawie 20 osobowym zespołem, który na co dzień świadczył doradztwo biznesowe pod kątem prawnym i księgowym dla inkubowanych podmiotów.

    Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i bezpośredniemu doradztwu dla początkujących firm, potrafi układać procesy i optymalizować istniejące procedury w sposób ułatwiający funkcjonowanie całej organizacji. Przeprowadziła kilkaset godzin doradztwa indywidualnego oraz ponad 40 szkoleń z zagadnień prawno-księgowych i podatkowych dla ponad 800 startupów. Doradzała również w programie doradczo-szkoleniowym Academy Smolna #2018

    Justyna Ratajczak

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w pracy z przedsiębiorcami udzielając doradztwa biznesowego, prowadząc szkolenia, usprawniając procesy funkcjonujące w przedsiębiorstwach. Przeprowadza audyty związane z oceną efektywności pracowników, tworzeniem strategii rozwoju. Pracuje z firmami w obszarze obsługi prawnej i księgowej, tworzenia strategii marketingowych, tworzenia modeli biznesowych. Pracuje z klientami w obszarze audytów, tworzenia modeli biznesowych, szkoleń. W latach 2010-2016 konsultowała ponad setki projektów biznesowych dla funduszy inwestycyjnych w jednej z największej organizacji startupowej w Europie. W obecnej spółce, funduszu inwestycyjnym TBC Investment poszukuje startupów pod inwestycje oraz wspiera ich w tworzeniu biznesplanów pod inwestycje.

    Tomasz Karwowski

    Ewa Ferensztejn Galardos

    Ekspert biznesowy i akademicki

    Poznaj eksperta ➞

    Adiunkt na Uniwersytecie Radomskim im. K. Pułaskiego, dyrektor Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości współpracujący z Biurem Przedsiębiorczości  i Obsługi Inwestora w Radomiu oraz American Corner – regionalnym centrum zasobów i informacji dla programów poświęconych amerykańskiej kulturze i historii i otoczeniem biznesu.  

    Uczestniczka szkolenia „MENEDŻER PROJEKTÓW”, studiów podyplomowych nt: „Ewaluacja  i zarządzanie projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej” oraz programu dotyczącego przedsiębiorczości akademickiej „Wspinaj się do kariery” – ABC przedsiębiorczości akademickiej – SPIN OUT, SPIN OFF  oraz szkolenia „Przedsiębiorczość akademicka typu spin off, out”. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała podczas stażu naukowego w Wydziale Zarządzania Realizacją RPO WM w Departamencie Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie .

    Uczestniczyła w warsztatach Design Thinking pn. „Współpraca uczelni z otoczeniem społeczno-gospodarczym”. Jest autorką kursu e-learningowego pt.: Desing Thinking jako koncepcja pobudzania innowacji: „Kompetencje dla centrów obsługi biznesu” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój (POWER).

    Prowadziła szkolenia w ramach projektu „WACHLARZ MOŻLIWOŚCI” z zakresu:  Zasady pisania biznes planu, Podstawy marketingu a także szkolenie dla Ministerstwa Finansów z zakresu budżetu zadaniowego i cykl szkoleń dla Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich z zakresu: Przedsiębiorczość na obszarach wiejskich – innowacyjność organizacyjna i marketingowa w ramach sieci współpracy. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu: podstaw organizacji i zarządzania, zarzadzania projektami  i   ekonomiczno-prawnych podstaw przedsiębiorczości. Jest autorką monografii: Ferensztajn-Galardos E., Krajewska R.: Innowacyjne metody zarządzania na rynku usług.

    Marzanna Lament

    Ekspert biznesowy i akademicki

    Poznaj eksperta ➞

    Pracownik naukowo-dydaktyczny – profesor uczelni. Aktywność zawodowa i naukowa w obszarze finansów i rachunkowości. Przewodnicząca Rady Nadzorującej Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości. Od 2019 r. pełni funkcję dziekana Wydziału Ekonomii i Finansów. W latach 2008-2016 pełniła funkcję prodziekana. Od 2012 r. jest członkiem Senatu Uczelni oraz od 2016 r. przewodniczącą Stałej Komisji Senackiej ds. Kształcenia. Od 2021 r. wiceprezes Oddziału PTE w Radomiu, a także członek Rady Naukowej PTE. Odbyła staże dydaktyczne w: Universite Paris Nanterre w Paryżu (Francja), West Attica University w Atenach (Grecja), a także staże naukowe w: Matej Bel University w Banskiej Bystricy (Słowacja) oraz Tomas Bata University w Zlinie (Czechy).  Była koordynatorem projektów finansowych ze środków Unii Europejskiej (m.in. Zintegrowany Program UTHRad POWR, granat ponadnarodowy Ścieżki współpracy) oraz Ministerstwa Edukacji i Nauki (Program Doskonała Nauka). W ramach Programu Erasmus + prowadziła liczne wykłady dla studentów Universidade Da Beira Interior w Covilha (Portugalia), Technological Educational Institution of Epirus (Grecja) Université Paris Nanterre (Francja), Cergy Paris Université (Francja) oraz Matej Bel University w Bańskiej Bystrzycy (Słowacja).  

    Posiada stopień doktora nauk ekonomicznych oraz stopień doktora habilitowanego w dyscyplinie ekonomia i finanse za publikację: Raportowanie niefinansowe a wyniki finansowe zakładów ubezpieczeń (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie). Obszarem jej zainteresowań są zagadnienia rachunkowości i sprawozdawczości finansowej, w szczególności dotyczące zakładów ubezpieczeń. Dorobek naukowy obejmuje ponad 150 publikacji naukowych, w tym w tym 15 pozycji książkowych napisanych samodzielnie lub we współautorstwie, opublikowanych w renomowanych wydawnictwach naukowych (m.in. Taylor & Francis Routledge, PWN, PWE), a także artykuły w indeksowanych czasopismach naukowych. 

    Tomasz Karwowski

    Renata Krajewska

    Ekspert biznesowy i akademicki

    Poznaj eksperta ➞

    Mgr ekonomii, doktor nauk technicznych w dyscyplinie transport, pracownik badawczo-dydaktyczny w katedrze Automatyzacji Procesów i Logistyki Wydziału Transportu, Elektrotechniki i Informatyki,  od 2007 r. wykładowca Uniwersytetu Radomskiego  im. K. Pułaskiego na stanowisku adiunkt. Ukończyła studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie: Transport i Spedycja oraz Menadżer Turystyki i Hotelarstwa. Prowadzi zajęcia z zakresu: organizacji i zarządzania, modeli biznesowych podstaw przedsiębiorczości, marketingu na rynku usług, badań rynkowych i marketingowych, strategii marketingowych przedsiębiorstw, rynku usług, jakości i standaryzacji usług, gospodarki turystycznej,  logistyki, komunikacji interpersonalnej, a także technik negocjacji. Autorka lub współautorka kilkudziesięciu publikacji naukowych i dydaktycznych z zakresu zarządzania,  transportu i marketingu. Ekspert oceniający wnioski w ramach Programów: Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki i Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej. 

    Michał Gajda

    Ekspert biznesowy i akademicki

    Poznaj eksperta ➞

    Od 2002 roku aktywny członek społeczności akademickiej. Od samorządności studenckiej, przez doktorancką po kilkuletnią pracę w Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej, a obecnie specjalista ds. projektów w Centrum Projektów Rozwojowych Politechniki Warszawskiej. W ramach swojej działalności uczestniczył w pracach Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego, był ekspertem Polskiej Komisji Akredytacyjnej, był członkiem Rady Narodowego Kongresu Nauki wypracowującej rozwiązania nowej ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce (tzw. Ustawy 2.0).

    Przez lata uczestniczył w budowaniu mechanizmów wsparcia innowacyjności, w szczególności wśród studentów i młodych naukowców. Realizator wielu projektów akademickich, dodatkowo aktywnie działający w sektorze NGO’s, koordynator już kilkunastu zrealizowanych projektów dotacyjnych. Ekspert w programach i konkursach wspierających innowacyjność oraz przedsiębiorczość.

    Cezary Skarżyński

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Startup Program Manager na region Europy Środkowo-Wschodniej w OVHcloud. Założyciel firmy konsultingowej PitchHUB – wspierającej startupy i innowacyjne spółki w procesie pozyskiwania finansowania przez przygotowanie analiz i materiałów inwestorskich. Dzięki opracowanym materiałom pozyskano ponad 7 milionów euro. Współpracował m.in. z Movens Capital, Trasti, czy DevSkiller. Doradca oraz ekspert w zakresie startupów. Członek jury konkursów startupówych dla innowacyjnych spółek. Mentor w inQUBE Academy – programie inkubacyjnym dla młodych innowacyjnych firm.

    Organizatorzy

    Partnerzy strategiczni

    Finansowanie

    Zadanie publiczne dofinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.

    Skip to content