Radomska Akademia Przedsiębiorczości i Innowacyjności
Zainwestuj w swoją przyszłość!
2 edycja programu to:
- 2 dni inspirującego wyjazdowego BootCampu w okolicach Kazimierza Dolnego
- 40 godzin praktycznych szkoleń z ekspertami
- 15 godzin indywidualnych mentoringów dla każdego z zakwalifikowanych zespołów
- Networking z innymi studentami oraz lokalnymi przedsiębiorcami
- Możliwość zdobycia nagród o łącznej puli min. 22 000 zł
REKRUTACJA TRWA TYLKO DO 15.10
Zgłoś się już teraz i zawalcz o nagrody!
O inicjatywie
Projekt Radomska Akademia Przedsiębiorczości i Innowacyjności ma na celu stymulowanie przedsiębiorczości wśród studentów i doktorantów oraz budowanie wśród uczestników kompetencji poszukiwanych na rynku pracy.
Poszukujemy ambitnych studentów i doktorantów z subregionu radomskiego studiujących na tutejszych uczelniach
lub pochodzących z regionu. Zapraszamy mających własny pomysł na projekt biznesowych lub gotowych podjąć się opracowania rozwiązań dla wyzwań zgłoszonych przez partnerów biznesowych projektu.
Na uczestników czekają doświadczeni trenerzy i eksperci, partnerzy programu, inspirujący przedsiębiorcy, a także nagrody finansowe i rzeczowe. Uczestnicy wezmą udział w dynamicznym BootCampie, nawet 40 godzinach szkoleń, min. 15 godz. zespołowych konsultacji, zaprezentują się podczas Demo Day walcząc o nagrody oraz otrzymają wsparcie ze strony menedżerów inkubacji i organizatorów w rozwoju swoich pomysłów biznesowych.
Jednak udział w naszym programie to nie tylko ogromna dawka wiedzy dla uczestników, a także okazja do kontaktu
z przedstawicielami biznesu, instytucji publicznych oraz interdyscyplinarny networking w gronie uczestników.
Na najlepsze rozwiązania czekają nagrody:
10 000 zł
Do podziału pomiędzy członków zwycięskiego zespołu podczas Demo Day
5 000 zł
Nagrody publiczności podczas Demo Day
7 000 zł
Na rozwój dla najlepszego zespołu Bootcampu na udział
w międzynarodowej konferencji
Dla kogo jest wydarzenie?
Program ma na celu stymulowanie przedsiębiorczości wśród studentów i doktorantów oraz budowanie kompetencji cennych na rynku pracy i w dalszej karierze zawodowej.
Poszukujemy:
- studentów i doktorantów uczęszczających na uczelnie regionu radomskiego
- studentów i doktorantów pochodzących z regionu radomskiego, ale związanych z innymi uczelniami w kraju
- 3-5-cio osobowych zespołów złożonych z uczestników spełniających powyższe warunki
Zachęcamy do zgłoszeń indywidualnych i zespołowych zarówno z własnymi pomysłami biznesowymi jak i gotowością podjęcia się tematów proponowanych przez partnerów programu. Nie musisz posiadać pomysłu, najważniejsze są chęci rozwoju kompetencji i aktywnego udziału w programie!
Nie masz zespołu ani pomysłu biznesowego – nie martw się skompletujesz je podczas BootCamp’u!
Dlaczego warto wziąć udział?
Praktyczna wiedza biznesowa i cenne
kontakty biznesowe
Rozwój projektów pod okiem ekspertów
Sesje mentoringowe
i konsultacje eksperckie
Atrakcyjne nagrody finansowe i rzeczowe
Program
Radomska Akademia Przedsiębiorczości i Innowacyjności to program inkubacyjny dla studentów i doktorantów realizowany w okresie październik – grudzień 2025. Na program składają się następujące aktywności:
- 15 września – 15 października – Rektrutacja do programu
- 25-26 października – Wyjazdowy BootCamp w Hotelu Kazimierskim w Janowcu w okolicy Kazimierza Dolnego
- 28 października – 11 grudnia – Szkolenia i warsztaty
- 28 października – 11 grudnia – Opieka menedżera inkubacji oraz mentoringi
- 11 grudnia (godz. 12:00) – Gala finałowa programu: Demo Day
Ramowy plan Bootcampu
25 października*
Poznaj agendę
10:00 – 11:00 Rejestracja uczestników, przydział miejsc zespołom
11:00 – 11:15 Oficjalne otwarcie
11:15 – 11:30 Omówienie programu BootCampu oraz inkubacji
11:30 – 12:30 Ćwiczenie integracyjne oparte o test windy i formowanie zespołów
12:30 – 12:45 Przerwa kawowa
12:45 – 13:45 Jak tworzyć wartość za którą klient będzie chciał zapłacić?
13:45 – 14:15 Model biznesowy cz. I
14:15 – 15:00 Lunch
15:00 – 16:30 Praca własna zespołów nad modelem biznesowym z wykorzystaniem Lean Canvas
16:30 – 16:45 Przerwa kawowa
16:45 – 17:15 Jak sprawdzić czy mój produkt ma sens?
17:15 – 18:15 Prezentacja zespołów efektów ich pracy
18:30 – … Networking uczestników + wspólna kolacja
26 października*
Poznaj agendę
9:00 – 9:15 Energizer i plan dnia
9:15 – 10:30 Customer development
10:30 – 10:45 Przerwa kawowa
10:45 – 11:150 Prezentacja: Zasady prezentacji, jak przygotować się do wystąpień
11:15 – 12:15 Praca własna zespołów nad założeniami i prezentacją projektu
12:15 – 13:00 Lunch
13:00 – 14:30 Prace własne zespołów nad prezentacją, eksperymentami, dyskusje z ekspertami
14:30 – 14:45 Przerwa kawowa
14:45 – 16:15 Prezentacja efektów prac zespołu podczas BootCampu
16:15 – 16:45 Ocena prac zespołów i wyłonienie zwycięzców BootCampu, wręczenie nagrody rozwojowej
Szkolenia i warsztaty
28 października – 11 grudnia*
Poznaj rozkład szkoleń i warsztatów w ramach programu
28 października, godz. 17:00 Szkolenie webinarowe: Jak odnaleźć się w II fazie programu? – Omówienie możliwości i doświadczeń uczestników programu inkubacyjnego.
4 listopada godz. 9:00 Warsztaty stacjonarne: Budowanie efektywnych zespołów i kluczowe kompetencje
5 listopada godz. 9:00 Warsztaty stacjonarne: Tworzenie modelu biznesowego i weryfikacja założeń – kontynuacja prac z BootCampu.
14 listopada godz. 9:00 Szkolenie stacjonarne w dwóch równoległych tematykach do wyboru: Marketing innowacji/Aspekty formalne i księgowe prowadzenia działalności biznesowej
27 listopada godz. 9:00 Warsztaty stacjonarne: Pitching – czyli jak w atrakcyjny sposób prezentować swój projekt
4 grudnia godz. 17:00 Warsztaty on-line: Jak przygotować się do Demo Day?
11 grudnia godz. 10:00 Warsztaty i próba generalna wystąpienia na Demo Day
*Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji ostatecznego programu w zależności od wyników weryfikacji zgłoszeń uczestników na etapie rekrutacji.
Mentoring
Program w drugiej fazie inkubacji po Semi Demo Day przewiduje sesje mentoringowe i konsultacje, podczas których zespoły będą mogły skorzystać z wiedzy i doświadczenia ekspertów oraz praktyków zarówno branżowych jak i biznesowych. Gwarantujemy opiekę Menedżerów inkubacji oraz min. 15 godzin doradztwa dla każdego zespołu. Sesje te pomogą zaplanować rozwój pomysłu i przygotować się do finałowej prezentacji a w zależności od potrzeb obejmować
będą takie zagadnienia jak:
Rozwój pomysłu
Wystąpienia i prezentacje
Analiza rynku i konkurencji
Propozycja wartości
Konsultacje z ekspertami
Będziemy pracować przy użyciu sprawdzonych metodyk, weryfikować pomysły i wyciągać wnioski. Uczestnicy będą mieli okazję poznać różne aspekty pracy projektowej, w tym niezwykle cenione na obecnym rynku pracy:
- kompetencji miękkich,
- efektywnej pracy zespołowej
- przygotowania skutecznych prezentacji biznesowych i konkursowych.
Nabyte kompetencje sprawdzą się zarówno w działaniach służących wdrażaniu innowacji do gospodarki jak i w zespołowych projektach biznesowych czy badawczych.
Masz pomysł?
Zrób kolejny krok – opisz go i poddaj ocenie, a dodatkowo zawalcz o nagrodę pieniężną na dalszy rozwój! Możesz zgłosić się z zespołem (3-5 osób) lub indywidualnie a zespół Ci stworzymy!
Nie masz pomysłu?
Zgłoś się indywidualnie a dołączymy Cię do osób poszukujących zespołu, który zbudujecie podczas BootCampu! Opisz swoje doświadczenie, ewentualnie wskaż interesujące Cię wyzwania od partnerów programu a my dobierzemy interdyscyplinarny zespół!
Biorąc udział w Radomskiej Akademii Przedsiębiorczości i Innowacyjności będziesz mieć dostęp do niezbędnych narzędzi i wsparcia doświadczonej kadry gwarantujących rozwój Twoich kompetencji i niezwykle ciekawą biznesową przygodę! A przecież są jeszcze nagrody!
Poznaj naszych ekspertów
Trenerzy
Michał Misztal
Poznaj eksperta ➞
CEO Startup Academy Poland, Prezes Startup Academy, członek zarządu TechPL – organizacji zrzeszającej ośrodki innowacji w Polsce. Trener biznesu, koordynator i twórca licznych programów nauczania przedsiębiorczości, ekspert Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w zakresie oceny innowacyjności startupów. Jest autorem biznesowych programów edukacyjnych dla początkujących przedsiębiorców, dla których przeprowa dził kilka tysięcy godzin doradczych. Był konsultantem przy kilkudziesięciu pro cesach inwestycyjnych, z których wiele zakończyło się powodzeniem. Przez 11 lat pracował nad rozwojem przedsiębiorczości w Polsce w ramach Fundacji AIP. Opiekował się ponad 600 start-upami spośród różnych branż, pełniąc następnie rolę Dyrektora Regionalnego AIP. Współtworzył fundusz inwestycyjny AIP Seed Capital, zajmując się selekcją i scoutingiem start-upów.
Następnie objął zarządzanie sprzedażą warszawskich Business Linków – akceleratorów biznesu i przestrzeni coworkingowych.
Konrad Kaczmarczyk
Poznaj eksperta ➞
Pierwsze doświadczenia zdobywał realizując własne inicjatywy biznesowe takie jak marka odzieżowa „NPFS” czy technologiczna tłocząca oleje do łożysk szybkoobrotowych. Pracował w największej sieci Inkubatorów Przedsiębiorczości w Europie, gdzie współpracując z funduszami inwestycyjnymi, kluczowymi uczelniami w kraju oraz przestrzeniami co-workingowymi, zarządzał działem Akceleracji wspierającym tysiące startupów w rozwoju.
Obecnie w roli współzałożyciela rozwija spółkę ExclusiveWork zajmującą się realizacją technologicznych projektów dotacyjnych. Jest też współzałożycielem marki Atema zabezpieczającej podmioty produkcyjne przed nieuczciwymi Agencjami Pracy, za pośrednictwem specjalistycznego audytu z wykorzystaniem standardu ate/sto.
Przy współpracy z Marką StartupAcademy wspiera startupy w rozwoju w ramach Platform Startowych i innych programów inkubacyjnych oraz akceleracyjnych. Przez lata zbierania doświadczeń stał się ekspertem w zakresie modelowania biznesowego, precyzowania oferty wartości, sprzedaży transformacyjnej oraz zarządzania relacjami partnerskimi.
Mentorzy i eksperci
Tomasz Karwowski
Ekspert biznesowy
Poznaj eksperta ➞
Doświadczony przedsiębiorca i praktyk biznesu. Zna wszystkie tajniki tworzenia i zarządzania przedsiębiorstwem. Posiada 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy, specjalizującej się w działaniach marketingowych, sprzedażowych i promocyjnych. Specjalista w budowaniu nowych produktów, pozyskiwaniu dodatkowych źródeł finansowania dla działalności firm oraz budowaniu i rozszerzaniu bazy klientów.
Posiada bogatą wiedzę w obszarze funkcjonowania ekosystemów startupowych w Polsce. Realizował we współpracy z korporacjami i samorządami projekty, mające na celu rozwój przedsiębiorczości w Polsce m.in. z Fundacją Kronenberga przy Citi Handlowy, PKP, Aviva, czy Lotos.
Ekspert w programie inkubacyjnym Platformy Startowe PARP, odpowiedzialny za analizy, oceny i rekomendacje dla inkubowanych pomysłów. Pasjonat przedsiębiorczości – jego misją jest wspieranie początkujących przedsiębiorców na ich drodze do sukcesu.
Aleksandra Nowak Grombka
Ekspert finansowy
Poznaj eksperta ➞
Obecnie pełni funkcję dyrektor finansowej Startup Academy. Wcześniej pełniła rolę krajowego managera regionalnych centrów rozliczeniowych Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, odpowiadając za prawidłowość rozliczeń podatkowych ponad 1000 startupów z całej Polski. Zarządzała prawie 20 osobowym zespołem, który na co dzień świadczył doradztwo biznesowe pod kątem prawnym i księgowym dla inkubowanych podmiotów.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i bezpośredniemu doradztwu dla początkujących firm, potrafi układać procesy i optymalizować istniejące procedury w sposób ułatwiający funkcjonowanie całej organizacji. Przeprowadziła kilkaset godzin doradztwa indywidualnego oraz ponad 40 szkoleń z zagadnień prawno-księgowych i podatkowych dla ponad 800 startupów. Doradzała również w programie doradczo-szkoleniowym Academy Smolna #2018
Justyna Ratajczak
Ekspert biznesowy
Poznaj eksperta ➞
Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w pracy z przedsiębiorcami udzielając doradztwa biznesowego, prowadząc szkolenia, usprawniając procesy funkcjonujące w przedsiębiorstwach. Przeprowadza audyty związane z oceną efektywności pracowników, tworzeniem strategii rozwoju. Pracuje z firmami w obszarze obsługi prawnej i księgowej, tworzenia strategii marketingowych, tworzenia modeli biznesowych. Pracuje z klientami w obszarze audytów, tworzenia modeli biznesowych, szkoleń. W latach 2010-2016 konsultowała ponad setki projektów biznesowych dla funduszy inwestycyjnych w jednej z największej organizacji startupowej w Europie. W obecnej spółce, funduszu inwestycyjnym TBC Investment poszukuje startupów pod inwestycje oraz wspiera ich w tworzeniu biznesplanów pod inwestycje.
Ewa Ferensztejn Galardos
Ekspert biznesowy i akademicki
Poznaj eksperta ➞
Adiunkt na Uniwersytecie Radomskim im. K. Pułaskiego, dyrektor Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości współpracujący z Biurem Przedsiębiorczości i Obsługi Inwestora w Radomiu oraz American Corner – regionalnym centrum zasobów i informacji dla programów poświęconych amerykańskiej kulturze i historii i otoczeniem biznesu.
Uczestniczka szkolenia „MENEDŻER PROJEKTÓW”, studiów podyplomowych nt: „Ewaluacja i zarządzanie projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej” oraz programu dotyczącego przedsiębiorczości akademickiej „Wspinaj się do kariery” – ABC przedsiębiorczości akademickiej – SPIN OUT, SPIN OFF oraz szkolenia „Przedsiębiorczość akademicka typu spin off, out”. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała podczas stażu naukowego w Wydziale Zarządzania Realizacją RPO WM w Departamencie Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie .
Uczestniczyła w warsztatach Design Thinking pn. „Współpraca uczelni z otoczeniem społeczno-gospodarczym”. Jest autorką kursu e-learningowego pt.: Desing Thinking jako koncepcja pobudzania innowacji: „Kompetencje dla centrów obsługi biznesu” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój (POWER).
Prowadziła szkolenia w ramach projektu „WACHLARZ MOŻLIWOŚCI” z zakresu: Zasady pisania biznes planu, Podstawy marketingu a także szkolenie dla Ministerstwa Finansów z zakresu budżetu zadaniowego i cykl szkoleń dla Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich z zakresu: Przedsiębiorczość na obszarach wiejskich – innowacyjność organizacyjna i marketingowa w ramach sieci współpracy. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu: podstaw organizacji i zarządzania, zarzadzania projektami i ekonomiczno-prawnych podstaw przedsiębiorczości. Jest autorką monografii: Ferensztajn-Galardos E., Krajewska R.: Innowacyjne metody zarządzania na rynku usług.
Marzanna Lament
Ekspert biznesowy i akademicki
Poznaj eksperta ➞
Pracownik naukowo-dydaktyczny – profesor uczelni. Aktywność zawodowa i naukowa w obszarze finansów i rachunkowości. Przewodnicząca Rady Nadzorującej Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości. Od 2019 r. pełni funkcję dziekana Wydziału Ekonomii i Finansów. W latach 2008-2016 pełniła funkcję prodziekana. Od 2012 r. jest członkiem Senatu Uczelni oraz od 2016 r. przewodniczącą Stałej Komisji Senackiej ds. Kształcenia. Od 2021 r. wiceprezes Oddziału PTE w Radomiu, a także członek Rady Naukowej PTE. Odbyła staże dydaktyczne w: Universite Paris Nanterre w Paryżu (Francja), West Attica University w Atenach (Grecja), a także staże naukowe w: Matej Bel University w Banskiej Bystricy (Słowacja) oraz Tomas Bata University w Zlinie (Czechy). Była koordynatorem projektów finansowych ze środków Unii Europejskiej (m.in. Zintegrowany Program UTHRad POWR, granat ponadnarodowy Ścieżki współpracy) oraz Ministerstwa Edukacji i Nauki (Program Doskonała Nauka). W ramach Programu Erasmus + prowadziła liczne wykłady dla studentów Universidade Da Beira Interior w Covilha (Portugalia), Technological Educational Institution of Epirus (Grecja) Université Paris Nanterre (Francja), Cergy Paris Université (Francja) oraz Matej Bel University w Bańskiej Bystrzycy (Słowacja).
Posiada stopień doktora nauk ekonomicznych oraz stopień doktora habilitowanego w dyscyplinie ekonomia i finanse za publikację: Raportowanie niefinansowe a wyniki finansowe zakładów ubezpieczeń (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie). Obszarem jej zainteresowań są zagadnienia rachunkowości i sprawozdawczości finansowej, w szczególności dotyczące zakładów ubezpieczeń. Dorobek naukowy obejmuje ponad 150 publikacji naukowych, w tym w tym 15 pozycji książkowych napisanych samodzielnie lub we współautorstwie, opublikowanych w renomowanych wydawnictwach naukowych (m.in. Taylor & Francis Routledge, PWN, PWE), a także artykuły w indeksowanych czasopismach naukowych.
Renata Krajewska
Ekspert biznesowy i akademicki
Poznaj eksperta ➞
Mgr ekonomii, doktor nauk technicznych w dyscyplinie transport, pracownik badawczo-dydaktyczny w katedrze Automatyzacji Procesów i Logistyki Wydziału Transportu, Elektrotechniki i Informatyki, od 2007 r. wykładowca Uniwersytetu Radomskiego im. K. Pułaskiego na stanowisku adiunkt. Ukończyła studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie: Transport i Spedycja oraz Menadżer Turystyki i Hotelarstwa. Prowadzi zajęcia z zakresu: organizacji i zarządzania, modeli biznesowych podstaw przedsiębiorczości, marketingu na rynku usług, badań rynkowych i marketingowych, strategii marketingowych przedsiębiorstw, rynku usług, jakości i standaryzacji usług, gospodarki turystycznej, logistyki, komunikacji interpersonalnej, a także technik negocjacji. Autorka lub współautorka kilkudziesięciu publikacji naukowych i dydaktycznych z zakresu zarządzania, transportu i marketingu. Ekspert oceniający wnioski w ramach Programów: Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki i Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej.
Michał Gajda
Ekspert biznesowy i akademicki
Poznaj eksperta ➞
Od 2002 roku aktywny członek społeczności akademickiej. Od samorządności studenckiej, przez doktorancką po kilkuletnią pracę w Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej, a obecnie specjalista ds. projektów w Centrum Projektów Rozwojowych Politechniki Warszawskiej. W ramach swojej działalności uczestniczył w pracach Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego, był ekspertem Polskiej Komisji Akredytacyjnej, był członkiem Rady Narodowego Kongresu Nauki wypracowującej rozwiązania nowej ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce (tzw. Ustawy 2.0).
Przez lata uczestniczył w budowaniu mechanizmów wsparcia innowacyjności, w szczególności wśród studentów i młodych naukowców. Realizator wielu projektów akademickich, dodatkowo aktywnie działający w sektorze NGO’s, koordynator już kilkunastu zrealizowanych projektów dotacyjnych. Ekspert w programach i konkursach wspierających innowacyjność oraz przedsiębiorczość.
Filip Finogenow
Ekspert biznesowy
Poznaj eksperta ➞
Absolwent psychologii i zarządzania zasobami ludzkimi na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, posiada bogate doświadczenie w rekrutacji i zarządzaniu talentami. Swoją karierę rozpoczął jako konsultant odpowiedzialny za zmiany strukturalne i technologiczne w dużych spółkach międzynarodowych, później przechodząc na miękką stronę biznesu jako HR Business Partner w branży IT, by ostatecznie wyspecjalizować się w rekrutacjach na wysokie stanowiska w różnych sektorach biznesu między innymi OZE, farmacja czy IT.
Obecnie Filip jest Managing Partnerem agencji headhunterskiej, specjalizuje się w rekrutacjach na poziomie
C-level i kluczowych stanowisk kierowniczych, z szczególnym uwzględnieniem stanowisk z obszaru finansów, technologii, zarządzania projektami, zakupów i e-commerce. Jego podejście do rekrutacji opiera się na dogłębnej analizie potrzeb klienta, trendów rynkowych i kulturowego dopasowania kandydatów. Dodatkowo wspomaga organizacje w projektach doradczych, szczególnie w obszarze zmian pokoleniowych i ich wpływu na rekrutacje i organizacje.
Paweł Przybyszewski
Ekspert biznesowy
Poznaj eksperta ➞
Jest pierwszym polskim brokerem technologii oraz popularyzatorem polskiej nauki. W Startup Academy jako CPO jest odpowiedzialny za wprowadzanie nowych produktów na rynek. W FibriTech jako CPO odpowiadał za opracowanie nowych produktów w oparciu o wypracowane w FibriTech ekologiczne technologie. W Business Technology Progress jako ekspert ds. transferu technologii specjalizuje się w kompleksowej analizie technologii, ocenia projekty innowacyjne/ technologiczne pod kątem potencjału komercjalizacji i atrakcyjności inwestycyjnej, pośredniczy w pozyskiwaniu technologii współpracując bezpośrednio z wynalazcami i inwestorami. Aktywny w polskim i międzynarodowym środowisku R&D, doświadczony mentor i doradca z zakresu transferu technologii, ochrony i przenoszeniu praw własności intelektualnej, aplikacji biznesowej nowych produktów na rynek i możliwości ich finansowania.
Anna Kosińska
Ekspert biznesowy
Poznaj eksperta ➞
Project Manager w Instytucie Kreowania Przedsiębiorczości, koordynator wielu projektów z obszaru rozwoju przedsiębiorczości m.in. „Praktyczna lekcja przedsiębiorczości”, „Startup School”, „Modelowanie Biznesowe”, doradca biznesowy, certyfikowany coach ICC, doradca kariery.
Przez 12 lat kierownik biura karier na jednej z warszawskich uczelni oraz nauczyciel akademicki w obszarze zarządzania własnym rozwojem, od osiemnastu lat wspiera rodzinny biznes. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu indywidualnego poradnictwa zawodowego oraz warsztatów i szkoleń dla młodzieży. Prowadziła procesy rekrutacyjne na stanowiska średniego i wyższego szczebla, posiada doświadczenie w realizacji sesji Assessment i Development Center. Z wykształcenia ekonomistka, licencjonowany pośrednik w obrocie nieruchomościami, ukończyła studia z Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Warszawskim. Człowiek do zadań specjalnych!
Filip Budny
Ekspert biznesowy
Poznaj eksperta ➞
Naukowiec, przedsiębiorca i innowator, absolwent Politechniki Warszawskiej. Obecnie realizuje studia doktoranckie, koncentrując się na opracowaniu technologii biosensorów elektrochemicznych w laboratorium CEZAMAT. Jest współzałożycielem SmartHEAL – zespołu tworzącego nagrodzony opatrunek diagnostyczny, zwycięzcę James Dyson Awards 2022. Jednocześnie kieruje firmami ECO TECHNOLOGIES i MAGLY, specjalizującymi się w innowacjach technologicznych, takich jak inteligentne termostaty, systemy IoT do monitorowania środowiska czy
interaktywna gra dla dzieci. Angażuje się również w liczne projekty naukowe i biznesowe, których wartość sięga milionów
złotych, oraz publikuje swoje wyniki na międzynarodowych konferencjach. Jego osiągnięcia były wielokrotnie nagradzane, potwierdzając jego wkład w rozwój nowoczesnych technologii. Jest także mentorem w programach Startup Academy
Radosław Luft
Ekspert biznesowy
Poznaj eksperta ➞
Adiunkt w Katedrze Towaroznawstwa i Nauk o Jakości Uniwersytetu Radomskiego. Specjalizuje się w zarządzaniu, informatyce w biznesie oraz jakości. Autor rozprawy doktorskiej poświęconej wpływowi systemów informatycznych na konkurencyjność MŚP w regionie radomskim. Przewodniczący Rady Biznesowej Fundacji Innowacji i Nowoczesnych Technologii INOTECH, ekspert w zakresie przedsiębiorczości, innowacji i współpracy nauki z biznesem.
Jak było na Demo Day 2024?
Zdobywcy nagród głównych
Poznaj i zainspiruj się projektami uczestników z poprzedniej edycji!
10 000 zł
NAGRODA GŁÓWNA
Immer. — oprogramowanie edtech, które skraca czas przygotowania do egzaminów i maksymalizuje efekty nauki poprzez koncentrację na kluczowych treściach.
5 000 zł
NAGRODA PUBLICZNOŚCI
Rad Game — interaktywna gra miejska po Radomiu (m.in. trasy tematyczne jak „Czerwiec ’76″, zadania i elementy AR) angażująca młodzież, turystów i pasjonatów historii.
5 000 zł
WYJAZD NA MIĘDZYNARODOWE WYDARZENIE
StorySeek — aplikacja rekomendująca filmy, seriale i książki z wielu platform; skraca czas szukania i umożliwia wspólne dopasowanie treści dla grup znajomych/rodziny.
Finaliści
Green Garden — autonomiczne koszenie: robot do bezzałogowego koszenia trudnych terenów (pobocza dróg, skarpy) wyposażony w fotowoltaikę i systemy bezpieczeństwa.
Gym Rat — strefa gamingowa/e-sportowa z dostępem do najnowszych gier i wyposażona w niezbędny sprzęt umożliwiający rozrywkę, ale też testy i organizację turniejów.
Dreamy Moments — platforma do kompleksowej organizacji wydarzeń łącząca klientów z usługodawcami (profile, rezerwacje, oceny, powiadomienia, synchronizacja kalendarzy) z opcjami subskrypcji i promowania ofert.
Inspirujące webinary
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na otwarte webinary poświęcone rozmaitym aspektom twórczym, organizacyjnym i formalnym związanym z przedsiębiorczością, prowadzeniem biznesu, ale również realizacją innych projektów czy budowaniem
własnego wizerunku.
Zachęcamy do rejestracji i udziału uczestników programu, ale również zainteresowanych studentów, naukowców, przedsiębiorców, młodzież i innych zainteresowanych
tematyką przedsiębiorczości.
Zrealizowane spotkania:
23.09.2025
17:00
AI w służbie edukacji i przedsiębiorczości
Podczas webinaru dowiesz się:
- jak skutecznie wykorzystywać dostępne narzędzia w codziennych zadaniach
- jak AI zmienia i może wspierać rozwój Twoich kompetencji
- jak wykorzystać narzędzia AI w zwiększaniu efektywności i rozwoju biznesu
- jak zyskać rekomendacje narzędzi do różnych zadań, w tym tych bezpłatnych
Webinar przewidziano na ok. 2 godziny + sesja Q&A.
Prelegent: dr Maciej Chrzanowski
Poznaj eksperta
Trener i konsultant biznesowy, naukowiec.
Prowadzi szkolenia i konsulting w tematyce AI i automatyzacji w oparciu o autorski model rozwoju kompetencji cyfrowych i wzrostu wydajności pracowników (Technology-Powered Management). Doświadczony menadżer projektów IT (posiada międzynarodowe certyfikaty, jak m.in.: DevOps®, ITIL®, MoR®, MoV®, AgilePM®, AgileBA®, AgileSHIFT®, PRINCE2®, P3O®, MoP®, MSP®, IPMA® C). Wykładowca w Politechnika Rzeszowska, Akademia Leona Koźmińskiego, Uniwersytet WSB Merito.
01.10.2025
17:00
Nauka biznesu czy biznes z nauki? Praktyczne historie (nie)właściwych decyzji
Podczas webinaru:
- dowiesz się jak wyglądały pierwsze kroki naszych prelegentów w świecie przedsiębiorczości
- wysłuchasz inspirujących historii jak z pasji i obserwacji codzienności stworzyć pomysł na biznes, jak połączyć edukację i naukę z prowadzeniem własnego biznesu
- dowiesz się co pomogło a jakie decyzje nie były trafione w ich dotychczasowej drodze
- zyskasz rekomendacje płynące z doświadczeń oraz znajomości polskiego ekosystemu
- zadasz nurtujące Cię pytania!
Webinar przewidziano na ok. 2 godziny + sesja Q&A.
Prelegent: Filip Budny
Prelegent: Maciej Nabiałczyk
Prelegent: Jakub Krzysiak
Poznaj ekspertów
Maciej Nabiałczyk
Absolwent De Montfort University Leicester oraz Sciences Po Strasbourg
CEO & Co-Founder ChatHeroes, polskiego startupu edtech, gdzie ożywia postacie historii, kultury i nauki, które uczą materiału szkolnego, wykorzystując technologię AI i doświadczenie w obszarze edukacji. Z ChatHeroes wyróżniony jako jeden z TOP10 startupów w Europie Środkowo-Wschodzniej, w topowym akceleratorze SmartStartCEE. Absolwent i zwycięzca programu inkubacyjnego Startup Academy w Płocku w 2024.
Założyciel międzynarodowej fundacji edukacyjnej Another Perspective, działającej m.in. na Bliskim Wschodzie. AP objęła pomocą ponad 400 osób potrzebujących wsparcia edukacyjnego.
Doradza w obszarze edukacji, rozwoju produktu, fundraisingu i współprac międzynarodowych.
Jakub Krzysiak
Łódzki przedsiębiorca, mówca i działacz społeczny. Absolwent London School of Economics & Political Science. Doświadczenie zawodowe zbierał w konsultingu strategicznym, doradzając przy tranzakcjach finansowych funduszy private equity.
Kuba jest co-founderem i COO ChatHeroes, polskiego startupu edtech. W ramach spółki tworzy edukacyjne awatary, które uczą materiału szkolnego, łącząc narzędzia AI z ekspertyzą edukacyjną. Z ChatHeroes wyróżniony jako jeden z TOP10 startupów w Europie Środkowo-Wschodzniej, w topowym akceleratorze SmartStartCEE. Absolwent i zwycięzca programu inkubacyjnego Startup Academy w Płocku w 2024.
Założyciel i Prezes fundacji edukacyjnej 13. Klasa, współzałożyciel Fundacji Zryw. W wolnym czasie Kuba wspiera uczniów szkół średnich i studentów w rozwoju osobistym. O jego działaniach możecie usłyszeń m.in. na kanale TEDx.
Prowadzi szkolenia z zakresu edukacji, przemówień publicznych, fundraisingu, PR i i rozwoju osobistego.
Filip Budny
Naukowiec, przedsiębiorca i innowator, absolwent Politechniki Warszawskiej. Obecnie realizuje studia doktoranckie, koncentrując się na opracowaniu technologii biosensorów elektrochemicznych w laboratorium CEZAMAT. Jest współzałożycielem SmartHEAL – zespołu tworzącego nagrodzony opatrunek diagnostyczny, zwycięzcę James Dyson Awards 2022. Jednocześnie kieruje firmami ECO TECHNOLOGIES i MAGLY, specjalizującymi się w innowacjach technologicznych, takich jak inteligentne termostaty, systemy IoT do monitorowania środowiska czy
interaktywna gra dla dzieci. Angażuje się również w liczne projekty naukowe i biznesowe, których wartość sięga milionów
złotych, oraz publikuje swoje wyniki na międzynarodowych konferencjach. Jego osiągnięcia były wielokrotnie nagradzane, potwierdzając jego wkład w rozwój nowoczesnych technologii. Jest także mentorem w programach Startup Academy.
07.10.2025
17:00
Od pomysłu do finansowania: jak tworzyć innowacje i zdobywać środki na start i wzrost
Tematyka webinaru:
- skąd czerpać inspiracje do innowacji w biznesie
- jakie modele biznesowe i trendy można wykorzystać do tworzenia własnego biznesu
- jak pozyskiwać środki na start oraz rozwój swojego biznesu
- Program preinkubacyjny, Laboratorium Innowatora, Platforma Startowa, Booster – na jakim etapie jaki program jest dla mnie?
- Proces pozyskiwania dotacji
- 7 największych ryzyk pozyskiwania funduszy dotacyjnych
- Jak przygotować wniosek, aby zwiększyć szansę na wysoką ocenę
- Jak analizować dokumenty dotacyjne
- Jak prowadzić projekt, aby być spać spokojnie w trakcie kontroli
- Jak przygotować się do monitorowania wskaźników projektowych
- Podsumowanie: błędy i dobre praktyki w rozwoju innowacyjności przedsiębiorstwa
Webinar przewidziano na ok. 2 godziny + sesja Q&A.
Prowadzący: Michał Misztal
Poznaj eksperta
CEO Startup Academy, trener biznesu, wykładowca Uczelni Łazarskiego, koordynator i twórca licznych programów nauczania przedsiębiorczości. Jest autorem biznesowych programów edukacyjnych dla początkujących przedsiębiorców dla których przeprowadził kilkaset godzin doradztwa. Był konsultantem przy kilkudziesięciu procesach inwestycyjnych, z których wiele zakończyło się powodzeniem.
Z sukcesem pozyskał wiele dotacji na rozwój firm, których kwoty przekroczyły 20 mln zł. Świetnie czuje się w roli trenera lub prelegenta – prowadził dziesiątki szkoleń i występował na wielu konferencjach biznesowych i startupowych, wspierając rozwój największej w Europie organizacji startupowej.
14.10.2025
17:00
Z wartościami przez świat. Personal Branding dla prawdziwych liderów
Tematyka webinaru:
- czym naprawdę jest marka osobista – jak ją zdefiniować i dlaczego każdy z nas ją posiada,
- autentyczność jako fundament – jak budować obraz siebie, który będzie spójny i wiarygodny,
- cele personal brandingu – co daje świadome kształtowanie marki i jak może to wpłynąć na Twoją karierę,
- tożsamość lidera – jak odnaleźć odpowiedź na pytanie „kim jestem?” i przekuć to w siłę,
- relacje z samym sobą i z innymi – jak wzmacniać pewność siebie i radzić sobie z negatywnym nastawieniem,
- przekraczanie barier – co mógłbyś/mogłabyś zrobić, gdyby nie ograniczał Cię strach,
- odkrywanie atutów i talentów – jak znaleźć to, co Cię wyróżnia na tle innych,
- wartości jako filar marki osobistej – dlaczego są najważniejszym punktem odniesienia w życiu i karierze,
- widoczność w świecie online – jak świadomie kształtować swoją obecność w sieci,
- identyfikacja wizualna – pierwsze wrażenie i spójny wizerunek jako dopełnienie marki osobistej.
Webinar przewidziano na ok. 2 godziny + sesja Q&A.
Prelegentka: Anna Słopiecka
Poznaj ekspertkę
Ekspertka ds. kreowania wizerunku marek osobistych oraz przedsiębiorstw, właścicielka agencji brandingowej Noble Brand (www.noblebrand.pl). Dyplomowany coach & mentor. Twórczyni autorskiego projektu Wieczorów Biznesowych z cyklu „Brand Elite – Spotkania z Marką”. Dyrektorka Loży Radomskiej Business Centre Club.
Wykładowczyni akademicki. Stypendystka programu mentoringowego Vital Voices Poland fundacji Hillary Clinton. Trzykrotny Lider Rejonu Radom w projekcie Szlachetna Paczka. Z wykształcenia Dziennikarka. Propagatorka budowania marki osobistej opartej na wartościach. We wszystkich działaniach przyświeca jej idea „Najważniejszy drugi człowiek”.
Organizatorzy
Partnerzy strategiczni
Finansowanie
Zadanie publiczne dofinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.
