Radomska Akademia Przedsiębiorczości i Innowacyjności

Zainwestuj w swoją przyszłość!
2 edycja programu to:

  • 2 dni inspirującego wyjazdowego BootCampu w okolicach Kazimierza Dolnego 
  • 40 godzin praktycznych szkoleń z ekspertami 
  • 15 godzin indywidualnych mentoringów dla każdego z zakwalifikowanych zespołów
  • Networking z innymi studentami oraz lokalnymi przedsiębiorcami
  • Możliwość zdobycia nagród o łącznej puli min. 22 000 zł

REKRUTACJA TRWA TYLKO DO 15.10

Zgłoś się już teraz i zawalcz o nagrody!

O inicjatywie

Projekt Radomska Akademia Przedsiębiorczości i Innowacyjności ma na celu stymulowanie przedsiębiorczości wśród studentów i doktorantów oraz budowanie wśród uczestników kompetencji poszukiwanych na rynku pracy.  

Poszukujemy ambitnych studentów i doktorantów z subregionu radomskiego studiujących na tutejszych uczelniach
lub pochodzących z regionu. Zapraszamy mających własny pomysł na projekt biznesowych lub gotowych podjąć się opracowania rozwiązań dla wyzwań zgłoszonych przez partnerów biznesowych projektu.
 

Na uczestników czekają doświadczeni trenerzy i eksperci, partnerzy programu, inspirujący przedsiębiorcy, a także nagrody finansowe i rzeczowe. Uczestnicy wezmą udział w dynamicznym BootCampie, nawet 40 godzinach szkoleń, min. 15 godz. zespołowych konsultacji, zaprezentują się podczas Demo Day walcząc o nagrody oraz otrzymają wsparcie ze strony menedżerów inkubacji i organizatorów w rozwoju swoich pomysłów biznesowych. 

Jednak udział w naszym programie to nie tylko ogromna dawka wiedzy dla uczestników, a także okazja do kontaktu
z przedstawicielami biznesu, instytucji publicznych oraz interdyscyplinarny networking w gronie uczestników.
 

Na najlepsze rozwiązania czekają nagrody:

10 000 zł

Do podziału pomiędzy członków zwycięskiego zespołu podczas Demo Day

5 000 zł

Nagrody publiczności podczas Demo Day

7 000 zł

Na rozwój dla najlepszego zespołu Bootcampu na udział
w międzynarodowej konferencji

Dla kogo jest wydarzenie?

Program ma na celu stymulowanie przedsiębiorczości wśród studentów i doktorantów oraz budowanie kompetencji cennych na rynku pracy i w dalszej karierze zawodowej.  

Poszukujemy: 

  • studentów i doktorantów uczęszczających na uczelnie regionu radomskiego 
  • studentów i doktorantów pochodzących z regionu radomskiego, ale związanych z innymi uczelniami w kraju 
  • 3-5-cio osobowych zespołów złożonych z uczestników spełniających powyższe warunki 

Zachęcamy do zgłoszeń indywidualnych i zespołowych zarówno z własnymi pomysłami biznesowymi jak i gotowością podjęcia się tematów proponowanych przez partnerów programu. Nie musisz posiadać pomysłu, najważniejsze są chęci rozwoju kompetencji i aktywnego udziału w programie!  

Nie masz zespołu ani pomysłu biznesowego – nie martw się skompletujesz je podczas BootCamp’u!  

Dlaczego warto wziąć udział?

Praktyczna wiedza biznesowa i cenne
kontakty biznesowe

Rozwój projektów pod okiem ekspertów

Sesje mentoringowe
i konsultacje eksperckie

Atrakcyjne nagrody finansowe i rzeczowe

Program

Radomska Akademia Przedsiębiorczości i Innowacyjności to program inkubacyjny dla studentów i doktorantów realizowany w okresie październik – grudzień 2025. Na program składają się następujące aktywności: 

  • 15 września – 15 października – Rektrutacja do programu
  • 25-26 października – Wyjazdowy BootCamp w Hotelu Kazimierskim w Janowcu w okolicy Kazimierza Dolnego
  • 28 października – 11 grudnia – Szkolenia i warsztaty 
  • 28 października – 11 grudnia – Opieka menedżera inkubacji oraz mentoringi
  • 11 grudnia (godz. 12:00) – Gala finałowa programu: Demo Day

Ramowy plan Bootcampu  

25 października*

Poznaj agendę

10:00 – 11:00 Rejestracja uczestników, przydział miejsc zespołom

11:00 – 11:15 Oficjalne otwarcie

11:15 – 11:30 Omówienie programu BootCampu oraz inkubacji

11:30 – 12:30 Ćwiczenie integracyjne oparte o test windy i formowanie zespołów

12:30 – 12:45 Przerwa kawowa

12:45 – 13:45 Jak tworzyć wartość za którą klient będzie chciał zapłacić?

13:45 – 14:15 Model biznesowy cz. I

14:15 – 15:00 Lunch

15:00 – 16:30 Praca własna zespołów nad modelem biznesowym z wykorzystaniem Lean Canvas

16:30 – 16:45 Przerwa kawowa

16:45 – 17:15 Jak sprawdzić czy mój produkt ma sens?

17:15 – 18:15 Prezentacja zespołów efektów ich pracy

18:30 – … Networking uczestników + wspólna kolacja

26 października*

Poznaj agendę

9:00 – 9:15 Energizer i plan dnia

9:15 – 10:30 Customer development

10:30 – 10:45 Przerwa kawowa

10:45 – 11:150 Prezentacja: Zasady prezentacji, jak przygotować się do wystąpień

11:15 – 12:15 Praca własna zespołów nad założeniami i prezentacją projektu

12:15 – 13:00 Lunch

13:00 – 14:30 Prace własne zespołów nad prezentacją, eksperymentami, dyskusje z ekspertami

14:30 – 14:45 Przerwa kawowa

14:45 – 16:15 Prezentacja efektów prac zespołu podczas BootCampu

16:15 – 16:45 Ocena prac zespołów i wyłonienie zwycięzców BootCampu, wręczenie nagrody rozwojowej

 

Szkolenia i warsztaty

28 października – 11 grudnia*

Poznaj rozkład szkoleń i warsztatów w ramach programu

28 października, godz. 17:00 Szkolenie webinarowe: Jak odnaleźć się w II fazie programu? – Omówienie możliwości i doświadczeń uczestników programu inkubacyjnego.

4 listopada godz. 9:00 Warsztaty stacjonarne: Budowanie efektywnych zespołów i kluczowe kompetencje

5 listopada godz. 9:00 Warsztaty stacjonarne: Tworzenie modelu biznesowego i weryfikacja założeń – kontynuacja prac z BootCampu.

14 listopada godz. 9:00 Szkolenie stacjonarne w dwóch równoległych tematykach do wyboru: Marketing innowacji/Aspekty formalne i księgowe prowadzenia działalności biznesowej

27 listopada godz. 9:00 Warsztaty stacjonarne: Pitching – czyli jak w atrakcyjny sposób prezentować swój projekt

4 grudnia godz. 17:00 Warsztaty on-line: Jak przygotować się do Demo Day?

11 grudnia godz. 10:00 Warsztaty i próba generalna wystąpienia na Demo Day

*Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji ostatecznego programu w zależności od wyników weryfikacji zgłoszeń uczestników na etapie rekrutacji.

    Mentoring

    Program w drugiej fazie inkubacji po Semi Demo Day przewiduje sesje mentoringowe i konsultacje, podczas których zespoły będą mogły skorzystać z wiedzy i doświadczenia ekspertów oraz praktyków zarówno branżowych jak i biznesowych. Gwarantujemy opiekę Menedżerów inkubacji oraz min. 15 godzin doradztwa dla każdego zespołu. Sesje te pomogą zaplanować rozwój pomysłu i przygotować się do finałowej prezentacji a w zależności od potrzeb obejmować
    będą takie zagadnienia jak:
     

    Rozwój pomysłu

    Wystąpienia i prezentacje

    Analiza rynku i konkurencji

    Propozycja wartości

    Konsultacje z ekspertami

    Będziemy pracować przy użyciu sprawdzonych metodyk, weryfikować pomysły i wyciągać wnioski. Uczestnicy będą mieli okazję poznać różne aspekty pracy projektowej, w tym niezwykle cenione na obecnym rynku pracy: 

    • kompetencji miękkich, 
    • efektywnej pracy zespołowej 
    • przygotowania skutecznych prezentacji biznesowych i konkursowych. 

    Nabyte kompetencje sprawdzą się zarówno w działaniach służących wdrażaniu innowacji do gospodarki jak i w zespołowych projektach biznesowych czy badawczych. 

    Masz pomysł?  

    Zrób kolejny krok – opisz go i poddaj ocenie, a dodatkowo zawalcz o nagrodę pieniężną na dalszy rozwój! Możesz zgłosić się z zespołem (3-5 osób) lub indywidualnie a zespół Ci stworzymy! 

    Nie masz pomysłu? 

    Zgłoś się indywidualnie a dołączymy Cię do osób poszukujących zespołu, który zbudujecie podczas BootCampu! Opisz swoje doświadczenie, ewentualnie wskaż interesujące Cię wyzwania od partnerów programu a my dobierzemy interdyscyplinarny zespół! 

    Biorąc udział w Radomskiej Akademii Przedsiębiorczości i Innowacyjności będziesz mieć dostęp do niezbędnych narzędzi i wsparcia doświadczonej kadry gwarantujących rozwój Twoich kompetencji i niezwykle ciekawą biznesową przygodę! A przecież są jeszcze nagrody! 

    Poznaj naszych ekspertów

    Trenerzy

    Michał Misztal

    Poznaj eksperta ➞

    CEO Startup Academy Poland, Prezes Startup Academy, członek zarządu TechPL – organizacji zrzeszającej ośrodki innowacji w Polsce. Trener biznesu, koordynator i twórca licznych programów nauczania przedsiębiorczości, ekspert Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w zakresie oceny innowacyjności startupów. Jest autorem biznesowych programów edukacyjnych dla początkujących przedsiębiorców, dla których przeprowa dził kilka tysięcy godzin doradczych. Był konsultantem przy kilkudziesięciu pro cesach inwestycyjnych, z których wiele zakończyło się powodzeniem.  Przez 11 lat pracował nad rozwojem przedsiębiorczości w Polsce w ramach Fundacji AIP. Opiekował się ponad 600 start-upami spośród różnych branż, pełniąc następnie rolę Dyrektora Regionalnego AIP. Współtworzył fundusz inwestycyjny AIP Seed Capital, zajmując się selekcją i scoutingiem start-upów.

    Następnie objął zarządzanie sprzedażą warszawskich Business Linków – akceleratorów biznesu i przestrzeni coworkingowych.

    Konrad Kaczmarczyk

    Poznaj eksperta ➞

    Pierwsze doświadczenia zdobywał realizując własne inicjatywy biznesowe takie jak marka odzieżowa „NPFS” czy technologiczna tłocząca oleje do łożysk szybkoobrotowych. Pracował w największej sieci Inkubatorów Przedsiębiorczości w Europie, gdzie współpracując z funduszami inwestycyjnymi, kluczowymi uczelniami w kraju oraz przestrzeniami co-workingowymi, zarządzał działem Akceleracji wspierającym tysiące startupów w rozwoju.

    Obecnie w roli współzałożyciela rozwija spółkę ExclusiveWork zajmującą się realizacją technologicznych projektów dotacyjnych. Jest też współzałożycielem marki Atema zabezpieczającej podmioty produkcyjne przed nieuczciwymi Agencjami Pracy, za pośrednictwem specjalistycznego audytu z wykorzystaniem standardu ate/sto.

    Przy współpracy z Marką StartupAcademy wspiera startupy w rozwoju w ramach Platform Startowych i innych programów inkubacyjnych oraz akceleracyjnych. Przez lata zbierania doświadczeń stał się ekspertem w zakresie modelowania biznesowego,  precyzowania oferty wartości, sprzedaży transformacyjnej oraz zarządzania relacjami partnerskimi.

    Mentorzy i eksperci

    Tomasz Karwowski

    Tomasz Karwowski

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Doświadczony przedsiębiorca i praktyk biznesu. Zna wszystkie tajniki tworzenia i zarządzania przedsiębiorstwem. Posiada 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy, specjalizującej się w działaniach marketingowych, sprzedażowych i promocyjnych. Specjalista w budowaniu nowych produktów, pozyskiwaniu dodatkowych źródeł finansowania dla działalności firm oraz budowaniu i rozszerzaniu bazy klientów.

    Posiada bogatą wiedzę w obszarze funkcjonowania ekosystemów startupowych w Polsce. Realizował we współpracy z korporacjami i samorządami projekty, mające na celu rozwój przedsiębiorczości w Polsce m.in. z Fundacją Kronenberga przy Citi Handlowy, PKP, Aviva, czy Lotos.

    Ekspert w programie inkubacyjnym Platformy Startowe PARP, odpowiedzialny za analizy, oceny i rekomendacje dla inkubowanych pomysłów. Pasjonat przedsiębiorczości – jego misją jest wspieranie początkujących przedsiębiorców na ich drodze do sukcesu.

    Aleksandra Nowak Grombka

    Ekspert finansowy

    Poznaj eksperta ➞

    Obecnie pełni funkcję dyrektor finansowej Startup Academy. Wcześniej pełniła rolę krajowego managera regionalnych centrów rozliczeniowych Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, odpowiadając za prawidłowość rozliczeń podatkowych ponad 1000 startupów z całej Polski. Zarządzała prawie 20 osobowym zespołem, który na co dzień świadczył doradztwo biznesowe pod kątem prawnym i księgowym dla inkubowanych podmiotów.

    Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i bezpośredniemu doradztwu dla początkujących firm, potrafi układać procesy i optymalizować istniejące procedury w sposób ułatwiający funkcjonowanie całej organizacji. Przeprowadziła kilkaset godzin doradztwa indywidualnego oraz ponad 40 szkoleń z zagadnień prawno-księgowych i podatkowych dla ponad 800 startupów. Doradzała również w programie doradczo-szkoleniowym Academy Smolna #2018

    Justyna Ratajczak

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w pracy z przedsiębiorcami udzielając doradztwa biznesowego, prowadząc szkolenia, usprawniając procesy funkcjonujące w przedsiębiorstwach. Przeprowadza audyty związane z oceną efektywności pracowników, tworzeniem strategii rozwoju. Pracuje z firmami w obszarze obsługi prawnej i księgowej, tworzenia strategii marketingowych, tworzenia modeli biznesowych. Pracuje z klientami w obszarze audytów, tworzenia modeli biznesowych, szkoleń. W latach 2010-2016 konsultowała ponad setki projektów biznesowych dla funduszy inwestycyjnych w jednej z największej organizacji startupowej w Europie. W obecnej spółce, funduszu inwestycyjnym TBC Investment poszukuje startupów pod inwestycje oraz wspiera ich w tworzeniu biznesplanów pod inwestycje.

    Tomasz Karwowski

    Ewa Ferensztejn Galardos

    Ekspert biznesowy i akademicki

    Poznaj eksperta ➞

    Adiunkt na Uniwersytecie Radomskim im. K. Pułaskiego, dyrektor Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości współpracujący z Biurem Przedsiębiorczości  i Obsługi Inwestora w Radomiu oraz American Corner – regionalnym centrum zasobów i informacji dla programów poświęconych amerykańskiej kulturze i historii i otoczeniem biznesu.  

    Uczestniczka szkolenia „MENEDŻER PROJEKTÓW”, studiów podyplomowych nt: „Ewaluacja  i zarządzanie projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej” oraz programu dotyczącego przedsiębiorczości akademickiej „Wspinaj się do kariery” – ABC przedsiębiorczości akademickiej – SPIN OUT, SPIN OFF  oraz szkolenia „Przedsiębiorczość akademicka typu spin off, out”. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała podczas stażu naukowego w Wydziale Zarządzania Realizacją RPO WM w Departamencie Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie .

    Uczestniczyła w warsztatach Design Thinking pn. „Współpraca uczelni z otoczeniem społeczno-gospodarczym”. Jest autorką kursu e-learningowego pt.: Desing Thinking jako koncepcja pobudzania innowacji: „Kompetencje dla centrów obsługi biznesu” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój (POWER).

    Prowadziła szkolenia w ramach projektu „WACHLARZ MOŻLIWOŚCI” z zakresu:  Zasady pisania biznes planu, Podstawy marketingu a także szkolenie dla Ministerstwa Finansów z zakresu budżetu zadaniowego i cykl szkoleń dla Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich z zakresu: Przedsiębiorczość na obszarach wiejskich – innowacyjność organizacyjna i marketingowa w ramach sieci współpracy. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu: podstaw organizacji i zarządzania, zarzadzania projektami  i   ekonomiczno-prawnych podstaw przedsiębiorczości. Jest autorką monografii: Ferensztajn-Galardos E., Krajewska R.: Innowacyjne metody zarządzania na rynku usług.

    Marzanna Lament

    Ekspert biznesowy i akademicki

    Poznaj eksperta ➞

    Pracownik naukowo-dydaktyczny – profesor uczelni. Aktywność zawodowa i naukowa w obszarze finansów i rachunkowości. Przewodnicząca Rady Nadzorującej Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości. Od 2019 r. pełni funkcję dziekana Wydziału Ekonomii i Finansów. W latach 2008-2016 pełniła funkcję prodziekana. Od 2012 r. jest członkiem Senatu Uczelni oraz od 2016 r. przewodniczącą Stałej Komisji Senackiej ds. Kształcenia. Od 2021 r. wiceprezes Oddziału PTE w Radomiu, a także członek Rady Naukowej PTE. Odbyła staże dydaktyczne w: Universite Paris Nanterre w Paryżu (Francja), West Attica University w Atenach (Grecja), a także staże naukowe w: Matej Bel University w Banskiej Bystricy (Słowacja) oraz Tomas Bata University w Zlinie (Czechy).  Była koordynatorem projektów finansowych ze środków Unii Europejskiej (m.in. Zintegrowany Program UTHRad POWR, granat ponadnarodowy Ścieżki współpracy) oraz Ministerstwa Edukacji i Nauki (Program Doskonała Nauka). W ramach Programu Erasmus + prowadziła liczne wykłady dla studentów Universidade Da Beira Interior w Covilha (Portugalia), Technological Educational Institution of Epirus (Grecja) Université Paris Nanterre (Francja), Cergy Paris Université (Francja) oraz Matej Bel University w Bańskiej Bystrzycy (Słowacja).  

    Posiada stopień doktora nauk ekonomicznych oraz stopień doktora habilitowanego w dyscyplinie ekonomia i finanse za publikację: Raportowanie niefinansowe a wyniki finansowe zakładów ubezpieczeń (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie). Obszarem jej zainteresowań są zagadnienia rachunkowości i sprawozdawczości finansowej, w szczególności dotyczące zakładów ubezpieczeń. Dorobek naukowy obejmuje ponad 150 publikacji naukowych, w tym w tym 15 pozycji książkowych napisanych samodzielnie lub we współautorstwie, opublikowanych w renomowanych wydawnictwach naukowych (m.in. Taylor & Francis Routledge, PWN, PWE), a także artykuły w indeksowanych czasopismach naukowych. 

    Tomasz Karwowski

    Renata Krajewska

    Ekspert biznesowy i akademicki

    Poznaj eksperta ➞

    Mgr ekonomii, doktor nauk technicznych w dyscyplinie transport, pracownik badawczo-dydaktyczny w katedrze Automatyzacji Procesów i Logistyki Wydziału Transportu, Elektrotechniki i Informatyki,  od 2007 r. wykładowca Uniwersytetu Radomskiego  im. K. Pułaskiego na stanowisku adiunkt. Ukończyła studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie: Transport i Spedycja oraz Menadżer Turystyki i Hotelarstwa. Prowadzi zajęcia z zakresu: organizacji i zarządzania, modeli biznesowych podstaw przedsiębiorczości, marketingu na rynku usług, badań rynkowych i marketingowych, strategii marketingowych przedsiębiorstw, rynku usług, jakości i standaryzacji usług, gospodarki turystycznej,  logistyki, komunikacji interpersonalnej, a także technik negocjacji. Autorka lub współautorka kilkudziesięciu publikacji naukowych i dydaktycznych z zakresu zarządzania,  transportu i marketingu. Ekspert oceniający wnioski w ramach Programów: Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki i Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej. 

    Michał Gajda

    Ekspert biznesowy i akademicki

    Poznaj eksperta ➞

    Od 2002 roku aktywny członek społeczności akademickiej. Od samorządności studenckiej, przez doktorancką po kilkuletnią pracę w Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej, a obecnie specjalista ds. projektów w Centrum Projektów Rozwojowych Politechniki Warszawskiej. W ramach swojej działalności uczestniczył w pracach Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego, był ekspertem Polskiej Komisji Akredytacyjnej, był członkiem Rady Narodowego Kongresu Nauki wypracowującej rozwiązania nowej ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce (tzw. Ustawy 2.0).

    Przez lata uczestniczył w budowaniu mechanizmów wsparcia innowacyjności, w szczególności wśród studentów i młodych naukowców. Realizator wielu projektów akademickich, dodatkowo aktywnie działający w sektorze NGO’s, koordynator już kilkunastu zrealizowanych projektów dotacyjnych. Ekspert w programach i konkursach wspierających innowacyjność oraz przedsiębiorczość.

    FILIP FINOGENOW

    Filip Finogenow

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Absolwent psychologii i zarządzania zasobami ludzkimi na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, posiada bogate doświadczenie w rekrutacji i zarządzaniu talentami. Swoją karierę rozpoczął jako konsultant odpowiedzialny za zmiany strukturalne i technologiczne w dużych spółkach międzynarodowych, później przechodząc na miękką stronę biznesu jako HR Business Partner w branży IT, by ostatecznie wyspecjalizować się w rekrutacjach na wysokie stanowiska w różnych sektorach biznesu między innymi OZE, farmacja czy IT.

    Obecnie Filip jest Managing Partnerem agencji headhunterskiej, specjalizuje się w rekrutacjach na poziomie
    C-level i kluczowych stanowisk kierowniczych, z szczególnym uwzględnieniem stanowisk z obszaru finansów, technologii, zarządzania projektami, zakupów i e-commerce. Jego podejście do rekrutacji opiera się na dogłębnej analizie potrzeb klienta, trendów rynkowych i kulturowego dopasowania kandydatów. Dodatkowo wspomaga organizacje w projektach doradczych, szczególnie w obszarze zmian pokoleniowych i ich wpływu na rekrutacje i organizacje.

    Paweł Przybyszewski

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Jest pierwszym polskim brokerem technologii oraz popularyzatorem polskiej nauki. W Startup Academy jako CPO jest odpowiedzialny za wprowadzanie nowych produktów na rynek. W FibriTech jako CPO odpowiadał za opracowanie nowych produktów w oparciu o wypracowane w FibriTech ekologiczne technologie. W Business Technology Progress jako ekspert ds. transferu technologii specjalizuje się w kompleksowej analizie technologii, ocenia projekty innowacyjne/ technologiczne pod kątem potencjału komercjalizacji i atrakcyjności inwestycyjnej, pośredniczy w pozyskiwaniu technologii współpracując bezpośrednio z wynalazcami i inwestorami. Aktywny w polskim i międzynarodowym środowisku R&D, doświadczony mentor i doradca z zakresu transferu technologii, ochrony i przenoszeniu praw własności intelektualnej, aplikacji biznesowej nowych produktów na rynek i możliwości ich finansowania.

    Anna Kosińska

    Ekspert biznesowy 

    Poznaj eksperta ➞

    Project Manager w Instytucie Kreowania Przedsiębiorczości, koordynator wielu projektów z obszaru rozwoju przedsiębiorczości m.in. „Praktyczna lekcja przedsiębiorczości”, „Startup School”, „Modelowanie Biznesowe”, doradca biznesowy, certyfikowany coach ICC, doradca kariery.

    Przez 12 lat kierownik biura karier na jednej z warszawskich uczelni oraz nauczyciel akademicki w obszarze zarządzania własnym rozwojem, od osiemnastu lat wspiera rodzinny biznes. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu indywidualnego poradnictwa zawodowego oraz warsztatów i szkoleń dla młodzieży. Prowadziła procesy rekrutacyjne na stanowiska średniego i wyższego szczebla, posiada doświadczenie w realizacji sesji Assessment i Development Center. Z wykształcenia ekonomistka, licencjonowany pośrednik w obrocie nieruchomościami, ukończyła studia z Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Warszawskim. Człowiek do zadań specjalnych!

    FILIP FINOGENOW

    Filip Budny

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Naukowiec, przedsiębiorca i innowator, absolwent Politechniki Warszawskiej. Obecnie realizuje studia doktoranckie, koncentrując się na opracowaniu technologii biosensorów elektrochemicznych w laboratorium CEZAMAT. Jest współzałożycielem SmartHEAL – zespołu tworzącego nagrodzony opatrunek diagnostyczny, zwycięzcę James Dyson Awards 2022. Jednocześnie kieruje firmami ECO TECHNOLOGIES i MAGLY, specjalizującymi się w innowacjach technologicznych, takich jak inteligentne termostaty, systemy IoT do monitorowania środowiska czy
    interaktywna gra dla dzieci. Angażuje się również w liczne projekty naukowe i biznesowe, których wartość sięga milionów
    złotych, oraz publikuje swoje wyniki na międzynarodowych konferencjach. Jego osiągnięcia były wielokrotnie nagradzane, potwierdzając jego wkład w rozwój nowoczesnych technologii. Jest także mentorem w programach Startup Academy

    Radosław Luft

    Ekspert biznesowy

    Poznaj eksperta ➞

    Adiunkt w Katedrze Towaroznawstwa i Nauk o Jakości Uniwersytetu Radomskiego. Specjalizuje się w zarządzaniu, informatyce w biznesie oraz jakości. Autor rozprawy doktorskiej poświęconej wpływowi systemów informatycznych na konkurencyjność MŚP w regionie radomskim. Przewodniczący Rady Biznesowej Fundacji Innowacji i Nowoczesnych Technologii INOTECH, ekspert w zakresie przedsiębiorczości, innowacji i współpracy nauki z biznesem.

    Jak było na Demo Day 2024?

    Zdobywcy nagród głównych

    Poznaj i zainspiruj się projektami uczestników z poprzedniej edycji!

    ZDOBYWCY NAGRODY GŁÓWNEJ DEMO DAY RADOM 2024

    10 000 zł

    NAGRODA GŁÓWNA

    Immer. — oprogramowanie edtech, które skraca czas przygotowania do egzaminów i maksymalizuje efekty nauki poprzez koncentrację na kluczowych treściach.

    ZDOBYWCY NAGRODY GŁÓWNEJ DEMO DAY RADOM 2024

    5 000 zł

    NAGRODA PUBLICZNOŚCI

    Rad Game — interaktywna gra miejska po Radomiu (m.in. trasy tematyczne jak „Czerwiec ’76″, zadania i elementy AR) angażująca młodzież, turystów i pasjonatów historii.

    Laureatki trzeciej nagrody

    5 000 zł

    WYJAZD NA MIĘDZYNARODOWE WYDARZENIE

    StorySeek — aplikacja rekomendująca filmy, seriale i książki z wielu platform; skraca czas szukania i umożliwia wspólne dopasowanie treści dla grup znajomych/rodziny.

    Finaliści

    Green Garden — autonomiczne koszenie: robot do bezzałogowego koszenia trudnych terenów (pobocza dróg, skarpy) wyposażony w fotowoltaikę i systemy bezpieczeństwa.

    Gym Rat — strefa gamingowa/e-sportowa z dostępem do najnowszych gier i wyposażona w niezbędny sprzęt umożliwiający rozrywkę, ale też testy i organizację turniejów.

    Dreamy Moments — platforma do kompleksowej organizacji wydarzeń łącząca klientów z usługodawcami (profile, rezerwacje, oceny, powiadomienia, synchronizacja kalendarzy) z opcjami subskrypcji i promowania ofert.

    Inspirujące webinary

    Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na otwarte webinary poświęcone rozmaitym aspektom twórczym, organizacyjnym i formalnym związanym z przedsiębiorczością, prowadzeniem biznesu, ale również realizacją innych projektów czy budowaniem
    własnego wizerunku.

    Zachęcamy do rejestracji i udziału uczestników programu, ale również zainteresowanych studentów, naukowców, przedsiębiorców, młodzież i innych zainteresowanych
    tematyką przedsiębiorczości.

     

    Zrealizowane spotkania:

    23.09.2025

    17:00

    AI w służbie edukacji i przedsiębiorczości

    Podczas webinaru dowiesz się:

    • jak skutecznie wykorzystywać dostępne narzędzia w codziennych zadaniach 
    • jak AI zmienia i może wspierać rozwój Twoich kompetencji  
    • jak wykorzystać narzędzia AI w zwiększaniu efektywności i rozwoju biznesu 
    • jak zyskać rekomendacje narzędzi do różnych zadań, w tym tych bezpłatnych 

    Webinar przewidziano na ok. 2 godziny + sesja Q&A.

     

    Maciej Chrzanowski

    Prelegent: dr Maciej Chrzanowski

    Poznaj eksperta

    Trener i konsultant biznesowy, naukowiec. 

    Prowadzi szkolenia i konsulting w tematyce AI i automatyzacji w oparciu o autorski model rozwoju kompetencji cyfrowych i wzrostu wydajności pracowników (Technology-Powered Management). Doświadczony menadżer projektów IT (posiada międzynarodowe certyfikaty, jak m.in.: DevOps®, ITIL®, MoR®, MoV®, AgilePM®, AgileBA®, AgileSHIFT®, PRINCE2®, P3O®, MoP®, MSP®, IPMA® C). Wykładowca w Politechnika Rzeszowska, Akademia Leona Koźmińskiego, Uniwersytet WSB Merito. 

    01.10.2025

    17:00

    Nauka biznesu czy biznes z nauki? Praktyczne historie (nie)właściwych decyzji

    Podczas webinaru:

    • dowiesz się jak wyglądały pierwsze kroki naszych prelegentów w świecie przedsiębiorczości 
    • wysłuchasz inspirujących historii jak z pasji i obserwacji codzienności stworzyć pomysł na biznes, jak połączyć edukację i naukę z prowadzeniem własnego biznesu 
    • dowiesz się co pomogło a jakie decyzje nie były trafione w ich dotychczasowej drodze 
    • zyskasz rekomendacje płynące z doświadczeń oraz znajomości polskiego ekosystemu 
    • zadasz nurtujące Cię pytania! 

    Webinar przewidziano na ok. 2 godziny + sesja Q&A.

    Prelegent: Filip Budny

    Prelegent: Maciej Nabiałczyk

    Prelegent: Jakub Krzysiak

    Poznaj ekspertów

    Maciej Nabiałczyk 

    Absolwent De Montfort University Leicester oraz Sciences Po Strasbourg 

    CEO & Co-Founder ChatHeroes, polskiego startupu edtech, gdzie ożywia postacie historii, kultury i nauki, które uczą materiału szkolnego, wykorzystując technologię AI i doświadczenie w obszarze edukacji. Z ChatHeroes wyróżniony jako jeden z TOP10 startupów w Europie Środkowo-Wschodzniej, w topowym akceleratorze SmartStartCEE. Absolwent i zwycięzca programu inkubacyjnego Startup Academy w Płocku w 2024. 

    Założyciel międzynarodowej fundacji edukacyjnej Another Perspective, działającej m.in. na Bliskim Wschodzie. AP objęła pomocą ponad 400 osób potrzebujących wsparcia edukacyjnego. 

    Doradza w obszarze edukacji, rozwoju produktu, fundraisingu i współprac międzynarodowych. 

    Jakub Krzysiak 

    Łódzki przedsiębiorca, mówca i działacz społeczny. Absolwent London School of Economics & Political Science. Doświadczenie zawodowe zbierał w konsultingu strategicznym, doradzając przy tranzakcjach finansowych funduszy private equity.  

    Kuba jest co-founderem i COO ChatHeroes, polskiego startupu edtech. W ramach spółki tworzy edukacyjne awatary, które uczą materiału szkolnego, łącząc narzędzia AI z ekspertyzą edukacyjną. Z ChatHeroes wyróżniony jako jeden z TOP10 startupów w Europie Środkowo-Wschodzniej, w topowym akceleratorze SmartStartCEE. Absolwent i zwycięzca programu inkubacyjnego Startup Academy w Płocku w 2024. 

    Założyciel i Prezes fundacji edukacyjnej 13. Klasa, współzałożyciel Fundacji Zryw. W wolnym czasie Kuba wspiera uczniów szkół średnich i studentów w rozwoju osobistym. O jego działaniach możecie usłyszeń m.in. na kanale TEDx. 

    Prowadzi szkolenia z zakresu edukacji, przemówień publicznych, fundraisingu, PR i i rozwoju osobistego.

    Filip Budny

    Naukowiec, przedsiębiorca i innowator, absolwent Politechniki Warszawskiej. Obecnie realizuje studia doktoranckie, koncentrując się na opracowaniu technologii biosensorów elektrochemicznych w laboratorium CEZAMAT. Jest współzałożycielem SmartHEAL – zespołu tworzącego nagrodzony opatrunek diagnostyczny, zwycięzcę James Dyson Awards 2022. Jednocześnie kieruje firmami ECO TECHNOLOGIES i MAGLY, specjalizującymi się w innowacjach technologicznych, takich jak inteligentne termostaty, systemy IoT do monitorowania środowiska czy
    interaktywna gra dla dzieci. Angażuje się również w liczne projekty naukowe i biznesowe, których wartość sięga milionów
    złotych, oraz publikuje swoje wyniki na międzynarodowych konferencjach. Jego osiągnięcia były wielokrotnie nagradzane, potwierdzając jego wkład w rozwój nowoczesnych technologii. Jest także mentorem w programach Startup Academy.

    07.10.2025

    17:00

    Od pomysłu do finansowania: jak tworzyć innowacje i zdobywać środki na start i wzrost

    Tematyka webinaru:

    • skąd czerpać inspiracje do innowacji w biznesie 
    • jakie modele biznesowe i trendy można wykorzystać do tworzenia własnego biznesu 
    • jak pozyskiwać środki na start oraz rozwój swojego biznesu 
    • Program preinkubacyjny, Laboratorium Innowatora, Platforma Startowa, Booster – na jakim etapie jaki program jest dla mnie? 
    • Proces pozyskiwania dotacji 
    • 7 największych ryzyk pozyskiwania funduszy dotacyjnych 
    • Jak przygotować wniosek, aby zwiększyć szansę na wysoką ocenę 
    • Jak analizować dokumenty dotacyjne 
    • Jak prowadzić projekt, aby być spać spokojnie w trakcie kontroli  
    • Jak przygotować się do monitorowania wskaźników projektowych 
    • Podsumowanie: błędy i dobre praktyki w rozwoju innowacyjności przedsiębiorstwa 

    Webinar przewidziano na ok. 2 godziny + sesja Q&A.

    Michał Misztal

    Prowadzący: Michał Misztal

    Poznaj eksperta

    CEO Startup Academy, trener biznesu, wykładowca Uczelni Łazarskiego, koordynator i twórca licznych programów nauczania przedsiębiorczości. Jest autorem biznesowych programów edukacyjnych dla początkujących przedsiębiorców dla których przeprowadził kilkaset godzin doradztwa. Był konsultantem przy kilkudziesięciu procesach inwestycyjnych, z których wiele zakończyło się powodzeniem.  

    Z sukcesem pozyskał wiele dotacji na rozwój firm, których kwoty przekroczyły 20 mln zł. Świetnie czuje się w roli trenera lub prelegenta – prowadził dziesiątki szkoleń i występował na wielu konferencjach biznesowych i startupowych, wspierając rozwój największej w Europie organizacji startupowej. 

    14.10.2025

    17:00

    Z wartościami przez świat. Personal Branding dla prawdziwych liderów

    Tematyka webinaru:

    • czym naprawdę jest marka osobista – jak ją zdefiniować i dlaczego każdy z nas ją posiada,
    • autentyczność jako fundament – jak budować obraz siebie, który będzie spójny i wiarygodny,
    • cele personal brandingu – co daje świadome kształtowanie marki i jak może to wpłynąć na Twoją karierę,
    • tożsamość lidera – jak odnaleźć odpowiedź na pytanie „kim jestem?” i przekuć to w siłę,
    • relacje z samym sobą i z innymi – jak wzmacniać pewność siebie i radzić sobie z negatywnym nastawieniem,
    • przekraczanie barier – co mógłbyś/mogłabyś zrobić, gdyby nie ograniczał Cię strach,
    • odkrywanie atutów i talentów – jak znaleźć to, co Cię wyróżnia na tle innych,
    • wartości jako filar marki osobistej – dlaczego są najważniejszym punktem odniesienia w życiu i karierze,
    • widoczność w świecie online – jak świadomie kształtować swoją obecność w sieci,
    • identyfikacja wizualna – pierwsze wrażenie i spójny wizerunek jako dopełnienie marki osobistej. 

    Webinar przewidziano na ok. 2 godziny + sesja Q&A.

     

    Prelegentka: Anna Słopiecka

    Poznaj ekspertkę

    Ekspertka ds. kreowania wizerunku marek osobistych oraz przedsiębiorstw, właścicielka agencji brandingowej Noble Brand (www.noblebrand.pl). Dyplomowany coach & mentor. Twórczyni autorskiego projektu Wieczorów Biznesowych z cyklu „Brand Elite – Spotkania z Marką”. Dyrektorka Loży Radomskiej Business Centre Club. 

    Wykładowczyni akademicki. Stypendystka programu mentoringowego Vital Voices Poland fundacji Hillary Clinton. Trzykrotny Lider Rejonu Radom w projekcie Szlachetna Paczka. Z wykształcenia Dziennikarka. Propagatorka budowania marki osobistej opartej na wartościach. We wszystkich działaniach przyświeca jej idea „Najważniejszy drugi człowiek”. 

    Organizatorzy

    Partnerzy strategiczni

    Finansowanie

    Zadanie publiczne dofinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.

    Skip to content