BUSINESS MODEL CANVAS

Q

Zostaw do siebie kontakt, poinformujemy Cię o terminie szkolenia.

ABOUT INSTRUCTOR

Damian Strzelczyk

Co-Funder Startup Academy (22) 247 23 72 kontakt@startupacademy.pl

Tomasz Jabłoński

Co-Funder Startup Academy (22) 247 23 72 kontakt@startupacademy.pl

BUSINESS MODEL CANVAS

Szkolenie prowadzi Tomasz Jabłoński oraz Damian Strzelczyk , którzy od 8 lat wspierają początkujących przedsiębiorców. Zbudowali największy inkubator przedsiębiorczości w Polsce, z którego wsparcia skorzystało ponad 1000 startupów. Twórcy Startup Academy – najbardziej intensywnego programu dla osób rozpoczynających przygodę z własnym biznesem, organizatorzy programów akceleracji dla startupów. Na co dzień pracują ze startupami, prowadząc przedsiębiorców od pomysłu do pierwszego finansowania. Założyciele kilku startupów, w tym aplikacji tutlo do nauki języków z native speakerami.

OPIS SZKOLENIA

Wykorzystanie metody Business Model Canvas sprawdza się nie tylko w tworzeniu modelu biznesowego startupów, ale także przynosi bardzo dobre efekty w procesie opracowywania nowych ofert usługowych lub produktowych małych i dużych organizacji. Pozwala to na skupieniu się na oferowaniu konkretnej wartości dla wybranego, zdefiniowanego segmentu klientów. Jednocześnie ważną częścią kanwy jest określenie strumieni przychodów, dlatego tworzenie innowacji nie rozmywa się z celem, jakim jest przynoszenie zysków.

Podczas warsztatów trenerzy zaprezentują teorię nowoczesnego modelu planowania biznesowego BMC, przeprowadzą burzę mózgów, a następnie skoordynują część praktyczną warsztatu, podczas której członkowie poszczególnych zespołów stworzą ofertę usługową i produktową w oparciu o tę metodę.

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?

Poznasz metodę Business Model Canvas i możliwości jej wykorzystania w Twoim biznesie; Dowiesz się, jak skutecznie wprowadzać nowe oferty usług lub produktów do Twojej organizacji; Będziesz pracować na konkretnych przykładach, dzięki czemu wyjdziesz ze szkolenia wraz z przepracowanym modelem; Poznasz możliwe modele biznesowe i pogłębisz wiedzę, w jaki sposób możesz zarabiać na produkcie, bądź usłudze; Nauczysz się tworzyć persony swojego idealnego klienta.
DURATION
8 GODZIN
LEVEL
WARSZAWA
MIEJSCE
CENTRUM KONFERENCYJNE OGRODOWA 58
PRICE
738.00 ZŁ
Brak w magazynie

LOCATION MAP

SHARE OUR COURSE

DLA KOGO JEST TEN STARTUP?

Przedsiębiorca Dowiesz się w jaki sposób możesz przemodelować swój biznes tak, by stał się on skalowalny. Pokażemy Ci ponad 25 różnych modeli biznesowych, które będziesz mógł zastosować w swoim dotychczasowym biznesie. Dowiesz się, jak wdrażać innowacje oraz ograniczać koszty i ryzyko oraz dlaczego warto tworzyć produkty i usługi w oparciu o potrzeby klienta. Marketer Dowiesz się, jak budować personę idealnego klienta oraz identyfikować jego potrzeby, bariery i cechy. Nauczysz się, jakie korzyści przynosi tworzenie oferty na podstawie tych informacji oraz jak opracowywać propozycję wartości. Pracownik działu innowacji Poznasz zwinne metodyki tworzenia innowacji, które pozwolą na stworzenie produktu lub usługi, na które czekają Twoi klienci. Nauczysz się korzystania z nich w taki sposób, by zdecydowanie zwiększyć swoją szansę na sukces i ustrzec się kosztowej porażki. Freelancer Zdobędziesz cenną wiedzę, jak wykorzystać metodologie startupowe w swojej pracy, wprowadzać innowację oraz zwiększać zadowolenie swoich klientów. Wykorzystanie różnych modeli biznesowych pomoże Ci wdrożyć nowe rozwiązania do twojego obecnego sposobu działania, dzięki czemu masz szansę na zwiększenie swoich zysków.

PROGRAM WARSZTATÓW

SOBOTA GODZ. 9:00-17:00

25 MODELI BIZNESOWYCH – JAK ZARABIAĆ W BIZNESIE | 9:00-11:00

Czasy, w których jedyną formą generowania strumieni pieniężnych była sprzedaż bezpośrednia, już dawno się zakończyły. W trakcie warsztatu trenerzy przedstawią 25 różnych modeli biznesowych, które pozwalają na budowanie źródeł przychodów w zamian za wartość, jaką dostarczają klientom.

BURZA MÓZGÓW – WYKREOWANIE PRODUKTÓW LUB USŁUG DO DALSZEJ PRACY | 11:00 - 11:15

Uczestnicy w małych grupach przygotują przykładowe produkty lub usługi, które wykorzystają do opracowania własnej kanwy modelu biznesowego, tworzenia person i propozycji wartości. Proces twórczy będzie animowany przez trenerów prowadzących szkolenie.

TWORZENIE PERSON SWOJEGO IDEALNEGO KLIENTA | 11:15 - 12:15

Podczas warsztatu uczestnicy dowiedzą się, czym jest persona i do czego służy. Opracują także modele kilku person – idealnych przedstawicieli najważniejszych segmentów klientów.

TWORZENIE PROPOZYCJI WARTOŚCI - 12:15 - 13:00

Trenerzy zaprezentują, jak zaprojektować propozycję wartości dla klienta na podstawie eksploracji jego potrzeb, cech, problemów i trudności, z jakimi się spotyka.

PRZERWA OBIADOWA | 13:00 - 14:00

Przewidujemy co 90 min krótkie przerwy kawowe. Podczas przerw zapewniamy kawę, herbatę, wodę, soki i ciasteczka. Dłuższa przerwa obiadowa (60 min) będzie około godz. 13. W pobliżu jest dosyć duża baza gastronomiczna z której będzie można skorzystać.

SZABLON MODELU BIZNESOWEGO – BUSINESS MODEL CANVAS | 14:00 - 15:00

Dzięki poznaniu przełomowej metody budowania startupów, już od pierwszych dni pracy nad swoim pomysłem będziesz działać efektywnie i wyeliminujesz ryzyko zbudowania produktu, którego nikt nie chce. Pokażemy jak stosować Customer Development w praktyce, niezależnie od pomysłu, czy branży w której chcesz działać.

WARSZTAT – BUDOWANIE I PREZENTACJA MODELI BIZNESOWYCH W OPARCIU O BUSINESS MODEL CANVAS | 15:00 - 16:00

Praktyczny warsztat pod czujnym okiem trenerów.

BUDOWANIE PRODUKTU W OPARCIU O POTRZEBY KLIENTA – CUSTOMER DEVELOPMENT | 16:00 - 17:00

Dzięki poznaniu przełomowej metody budowania innowacji już od pierwszych dni pracy nad swoim pomysłem uczestnicy będą mogli działać efektywnie i wyeliminują ryzyko zbudowania produktu, którego nikt nie chce. Trenerzy pokażą, jak stosować Customer Development w praktyce niezależnie od pomysłu czy branży, w której uczestnicy chcą działać.

✓ Dostęp do wiedzy trenerów i możliwość nauki praktycznego wykorzystania metodologii do rozwoju Twojego biznesu;
✓ Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę oraz uczestnictwo w warsztacie;
✓ Materiały ze szkolenia, które pozwolą uporządkować zdobytą wiedzę i umiejętności;
✓ Catering – kawa, herbata, soki i ciasteczka
✓ Dostęp do inspirującej grupy absolwentów Startup Academy na Facebooku;
✓ Specjalne zniżki na książki i czasopisma związane z tematyką startupową i marketingową;
✓ Tygodniową naukę języka angielskiego w platformie tutlo – http://pl.tutlo.com
✓ Atrakcyjną zniżkę na inne szkolenia Startup Academy.

OPINIE UŻYTKOWNIKÓW

  • “Macie dużą wiedzę o startupach, a dodatkowo przytoczyliście dużo case’ów – to było super.”
  • “Luźno, ale profesjonalnie.”
  • “Świetna komunikacja, interesująco, z poczuciem humoru. Merytoryka i ciekawe przykłady. Nie chce się wychodzić!”
  • “Ciekawe i niestandardowe podejście, szkolenie utrzymujące uwagę.”
  • “Obydwaj prowadzący byli bardzo komunikatywni, interesują się tym i odpowiadali chętnie na dodatkowe pytania.”
  • “Początkowy sceptycyzm przerodził się w mocne zainteresowanie tematem i chęć korzystania z metody w projektach.”
  • “Wiele konkretnych przykładów, doskonałe uzupełnianie się prowadzących i świetny kontakt z uczestnikami.”