0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

Enter your keyword

KONSULTACJE INDYWIDUALNE – Design Thinking i Service Design

SZ-DesignThinking
SZ-DesignThinking

Trener

Naucz się patrzeć oczami klienta

Podczas konsultacji omówisz konkretne problemy występujące w Twojej firmie. Dostaniesz możliwość stworzenia indywidualnej ścieżki klienta oraz zidentyfikowania mocnych i słabych punktów oferowanych przez Ciebie usług lub produktów.

Konsultacje wskażą Ci jak rozmawiać i badać swoich klientów, jak analizować ich potrzeby i jak na nie odpowiadać, dzięki opracowaniu prototypu i testu produktu lub usługi. Pozwalą na zidentyfikowanie błędów w użyteczności serwisu lub aplikacji. Dowiesz się jak zmapować potencjalne ryzyko związane z pomysłem. Dodatkowo na konsultacjach skupisz się przede wszystkim na rozwiązywaniu powstałych problemów,w tym poszukiwaniu możliwych rozwiązań lub sposobów niwelowania powstałych ryzyk.

Umów się z doradcą
Umów się z doradcą

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W KONSULTACJACH?

  • Na konsultacjach stworzymy ścieżkę użytkownika/klienta i zidentyfikujemy mocne i słabe punkty twojej usługi lub produktu (który najprawdopodobniej jest częścią usługi). Postaramy się znaleźć sposoby na poprawienie słabych elementów.
  • Dzięki analizie User Experience zidentyfikujemy błędy w użyteczności serwisu lub aplikacji.
  • Na Konsultacjach z Design Thinking i Badań z niską barierą wejścia dowiesz się jak rozmawiać i badać swoich klientów, jak analizować ich potrzeby i jak na nie odpowiadać dzięki prototypom i testom.
  • Dzięki analizie ryzyk, zmapujemy potencjalne ryzyka związane z pomysłem i poszukamy możliwych rozwiązań lub sposobów niwelowania tych ryzyk.
Umów się z doradcą

JAKIE TEMATY MOŻEMY PORUSZYĆ PODCZAS KONSULTACJI?

Service Design – Projektowanie usług w tym Customer Journey, strategia, mapowanie punktów styku i identyfikacja słabych części procesu. Poprawianie procesu.

Customer Experience – projektowanie doświadczeń konsumentów na styku offline i online, optymalizacja.

User Experience – projektowanie Aplikacji i serwisów www.

User Experience – analiza użyteczności serwisów www i aplikacji.

Lego4Scrum – wstęp do Scrum z wykorzystaniem LEGO – 2 godziny warsztat.

Badania z niską barierą wejścia – jak w łatwy sposób przeprowadzić badania z konsumentami.

Innowacje z Design Thinking – jak dzięki Design Thinking tworzyć innowacyjne produkty i usługi.

Ryzyka w innowacji – jak zmapować zagrożenia, które mogą pojawić się w nowych projektach i jak szukać kreatywnych rozwiązań na ich niwelowanie.

Umów się z doradcą

Przebieg konsultacji

1. Wywiad wstępny, przedstawienie problemu – telefon/e-mail,
2. Ustalenie terminu konsultacji i spraw organizacyjnych,
3. Spotkanie lub skype (2h) – przedstawienie i omówienie w klarowny sposób rekomendacji, odpowiedzi na wszystkie postawione zagadnienia/pytania.

Przebieg konsultacji jest ustalany w indywidualny sposób, tak by dostosować go do Twoich potrzeb. Organizacja spotkania w dużej mierze zależy od problemu z jakim przychodzisz. Praca w trybie warsztatowym (np. zmapowanie procesu na planszy i zidentyfikowanie słabych punktów)

Umów się z doradcą

DOŚWIADCZENIE TRENERA W TYM OBSZARZE

Dziesięcioletnie doświadczenie w branży IT i Design, Projektant Doświadczeń (User Experience) i Usług (Service Design) Starszy Konsultant w Deloitte, pracował z takimi firmami jak PZPN, Philip Morris, Prudential czy CD Projekt. Współpracował z ponad 30 Startupami z Polski. Sędzia i mentor na imprezach dla zaczynających startupów. Wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim.

Umów się z doradcą
TERMIN
Czas trwania 2h
MIASTO Warszawa lub skype
KONTAKT (22) 247 23 72
LICZBA BILETÓW 5
Cena

Lokalizacja

Udostępnij info o warsztacie