0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

Enter your keyword

Google Ads

Hot Sold

Trener

KRZYSZTOF KOZIEŁ – Certyfikowany Specjalista Google Ads, współwłaściciel Enzo.pl

Od 2003 roku współwłaściciel w agencji Enzo, odpowiedzialny m.in. za przygotowywanie strategii oraz wdrażanie kampanii reklamowych ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi Google. Pierwszą kampanię Google Ads przeprowadził dla Klienta w 2005 roku. Od tamtej pory prowadzi działania reklamowe zarówno dla małych lokalnych firm, jak i dla znanych marek. Od 2008 roku dzieli się aktywnie swoją wiedzą. Jest pomysłodawcą cyklu warsztatów kierowanego do studentów lubelskich i warszawskich uczelni pod nazwą Akademia eMarketingu. Obecnie regularnie prowadzi szkolenia z narzędzi Google, doradza specjalistom od marketingu, menedżerom oraz właścicielom firm.
Pasjonat górskich wędrówek o każdej porze roku i podróży po Europie.

DLACZEGO WARTO?

    • Daj się odnaleźć swoim Klientom! Każdego dnia ktoś szuka w Google produktów lub usług takich, jakie oferuje Twoja firma. Dotrzyj do nich w odpowiednim momencie z odpowiednim komunikatem.
    • Całodniowe, praktyczne szkoleniez reklamy w Google Ads (wyszukiwarka i sieć reklamowa) – wyjdziesz z niego ze swoją pierwszą, poprawnie utworzoną kampanią!
    • Google nieustannie rozwija swój system reklamowy. Dzięki szkoleniu nauczysz się planować skuteczną promocję i trafiać z komunikatem reklamowym do właściwych osób!
    • Nauczysz się analizować dane i wyciągać z nich wnioski nie tylko do rozwijania swojej kampanii Google Ads, ale też dla swojego biznesu!
    • Zyskasz przewagę nad swoją konkurencją. Reklam w Google Ads jest wiele, perfekcyjnych reklam zdecydowanie mniej. Twoja będzie perfekcyjna.

Ważne!
Każdy uczestnik musi mieć swój komputer, aby poznać w praktyce jak wygląda tworzenie kampanii reklamowej w Google Ads!

Sprawdź termin
Sprawdź termin

Sprawdź termin

DLA KOGO JEST SZKOLENIE?

  • Założyłeś własny startup, biznes, sklep internetowy, aplikację i chciałbyś dotrzeć do potencjalnych Klientów?

Żaden biznes nie może funkcjonować bez Klientów. Na szkoleniu dowiesz się jak zaplanować kampanię w Google Ads, żeby dotrzeć do odpowiedniej grupy, w odpowiednim czasie z właściwym komunikatem nie wydając więcej, niż jest to konieczne.

  • Promujesz swoją firmę w innych kanałach (np. na Facebooku), ale chcesz spróbować także innych narzędzi

Promujesz już swój biznes przy pomocy różnych narzędzi, jednak do tej pory nie próbowałeś kampanii w Google Ads? Podczas szkolenia dowiesz się jak wykorzystać potencjał Google Ads i uzupełnić prowadzone dotychczas działania w innych kanałach.

  • Dopiero planujesz otworzyć swój biznes, ale myślisz już o jego promowaniu

Na szkoleniu dowiesz się na co zwrócić uwagę tworząc stronę internetową, tak żeby była idealną stroną docelową dla prowadzonych działań reklamowych w Google Ads. Przy okazji poznasz prosty i tani sposób na badanie rynku dzięki reklamie w Google Ads.

  • Pracujesz jako marketer, ale do tej pory nie miałeś styczności z Google Ads

To szkolenie będzie doskonałym uzupełnieniem Twojej wiedzy marketingowej. Poznasz ciekawe narzędzia udostępniane przez Google, które mogą pomóc Ci w Twojej pracy. Będziesz także wiedzieć jak czytać raporty z kampanii oraz jak rozliczać agencję z jej pracy 🙂

Sprawdź termin

POZYSKAJ PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ I UMIEJĘTNOŚCI

  • Krok po kroku zaplanujesz swoją kampanię w Google Ads, zaczynając od określenia celów biznesowych i grupy docelowej
  • Dowiesz się gdzie szukać inspiracji na słowa kluczowe, które wpisują Twoi potencjalni klienci
  • Nauczysz się pisać skuteczne teksty reklam i tworzyć rozszerzenia reklam, zwiększające atrakcyjność przekazu
  • Dowiesz się jak skonfigurować konto Google Ads, połączyć je z innymi narzędziami Google, tak by wykorzystać ich potencjał dla rozwoju swojej kampanii
  • Nauczysz się analizować dane z kampanii i wyciągać z nich wnioski potrzebne do jej optymalizacji i dalszego rozwijania
  • Dowiesz się jak skuteczniej docierać z reklamą do bardziej rokujących użytkowników i ograniczać wyświetlanie tym, którzy nie są Twoimi potencjalnymi Klientami
  • Poznasz znaczenie skrótów takich jak CTR, CPC, CPA, QS, ETA, RLSA etc..
Sprawdź termin

OBEJRZYJ VIDEO I POZNAJ TRENERA

 

PROGRAM WARSZTATÓW

SOBOTA GODZ. 9:00-17:00

  • Psychologia wyszukiwania
  • Wyniki organiczne (naturalne) a płatne reklamy
  • Zasada działania systemu reklamowego Google Ads

 

  • Cele kampanii
  • Grupa docelowa
  • Struktura konta Ads
  • Dobór słów kluczowych
  • Tworzenie skutecznych tekstów reklam
  • Strona docelowa

 

 

  • Zakładanie konta Google Ads
  • Konfiguracja płatności
  • Interfejs Google Ads i poruszanie się po nim

Przerwa obiadowa
13:00-14:00
Przewidujemy co 90 min krótkie przerwy kawowe. Podczas przerw zapewniamy kawę, herbatę, wodę, soki i ciasteczka. Dłuższa przerwa obiadowa (60 min) będzie około godz. 13. W pobliżu jest dosyć duża baza gastronomiczna z której będzie można skorzystać.

  • Ustawienia kampanii – na co zwrócić uwagę?
  • Typy dopasowania słów kluczowych
  • Rozszerzenia reklam

  • Łączenie konta Google Ads z Google Analytics
  • Analiza danych z kampanii i działania optymalizacyjne

– Personalizacja danych
– Raport wyszukiwanych haseł
– Raport konkurencji
– Wynik jakości słowa kluczowego
– Dostosowanie stawek
– Harmonogram reklam
– Demografia

  • Sieć reklamowa Google (GDN) – możliwości
  • Podsumowanie materiału
  • Pytania i odpowiedzi

Sprawdź termin

 

Poza zdobytą wiedzą podczas 8 godzinnych warsztatów, otrzymasz:

✓ Dostęp do praktycznej wiedzy trenera i możliwość nauki praktycznego wykorzystania Google Ads do rozwoju Twojego biznesu
✓ Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę oraz uczestnictwo w warsztacie;
✓ Materiały ze szkolenia, które pozwolą uporządkować zdobytą wiedzę i umiejętności;
✓ Catering – kawa, herbata, soki i ciasteczka
✓ Dostęp do inspirującej grupy absolwentów Startup Academy na Facebooku;
✓ Specjalne zniżki na książki i czasopisma związane z tematyką startupową i marketingową;
✓ Atrakcyjną zniżkę na inne szkolenia Startup Academy.

Sprawdź termin

MARKI DLA KTÓRYCH PROWADZIŁ PROJEKTY KRZYSZTOF KOZIEŁ

 

Projekt bez tytułu (1)

POZNAJ OPINIE ABSOLWENTÓW

“Meteorytyka i prowadzenie szkolenia na najwyższym poziomie. Plus część praktyczna – która była przysłowiową wisienką na torcie. Polecam!”
“Szkolenie było przeprowadzone profesjonalnie i merytorycznie, omówienie case study i rzeczywiste ćwiczenia bardzo mi pomogły w zrozumieniu przekazu. Do tego na plus cierpliwość trenera.”
“Krzysztof przekazał wiedzę, którą mogłam od razu zastosować w praktyce. Objaśnił kolejne etapy tworzenia kampanii i pomógł zaplanować ją tak, żeby promowana przeze mnie firma wyświetlała się na wysokich pozycjach po wpisaniu wybranych haseł.”
“Profesjonalista, doskonale zna się na temacie. Zdecydowanie widać, że jego wiedza oparta jest na latach praktyki, a co najważniejsze przekazuje wszystkie informacje w sposób zrozumiały dla odbiorcy.”
“Szkolenie przeprowadzone w miłej i przyjaznej atmosferze, wiedza przekazywana w sposób prosty i zrozumiały, zachęcający do dalszego uczestnictwa w warsztatach.”
“Wiedza odnośnie Google Ads przekazana w klarowny, uporządkowany i profesjonalny sposób.”

Dołącz do grona ponad 1000 absolwentów szkoleń Startup Academy!

""
1
Nie pasuje Ci termin? Zostaw do siebie kontakt, poinformujemy Cię o nowym terminie szkolenia.
Imię i nazwisko
Telefon
Uwagi
0 /
Previous
Next
TERMIN
Czas trwania 8H
MIASTO Warszawa
Miejsce Centrum Biznesowe Ogrodowa 58
LICZBA BILETÓW 0
Cena 738.00 

Brak w magazynie

Lokalizacja

Udostępnij info o warsztacie