0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

Enter your keyword

Google Analytics od podstaw

Sold

Trener

Mateusz Muryjas – doświadczony analityk, strateg i szkoleniowiec. Pomaga firmom rozwiązywać problemy z analityką internetową i optymalizacją konwersji. Pasjonat wizualizacji danych. Uwielbia opowiadać prostym językiem o złożonych zagadnieniach. Za swoich zawodowych przyjaciół uważa Google Analytics i Google Data Studio.

Sprawdź termin

O szkoleniu


Szkolenie z Google Analytics wprowadzi Cię w fascynujący świat analityki internetowej i pozwoli raz, a dobrze zrozumieć, które działania reklamowe przynoszą wymierne efekty, a które nierozsądnie marnują Twój budżet reklamowy.
Podczas szkolenia rozpoczniesz pracę z najpopularniejszym narzędziem analitycznym jakim jest Google Analytics: poznasz zasady jego działania, nauczysz się sprawnie poruszać po interfejsie narzędzia oraz poznasz najważniejsze raporty.

Dzięki szkoleniu poznasz lepiej swoich użytkowników – dowiesz się, kto odwiedza Twoją witrynę i w jaki sposób wchodzi z nią w interakcję. Sprawdzisz też, które kanały reklamowe generują ruch na Twoją stroną i jak przekładają się one na sprzedaż.
Poznasz i zrozumiesz wskaźniki, które definiują skuteczność działań w świecie digitalu. Dowiesz się również jak weryfikować działania firm, którym zlecasz prowadzenie kampanii oraz jak rozmawiać z nimi o efektywności prowadzonych działań.

Sprawdź termin

DLACZEGO WARTO?

  • zrozumiesz rolę analityki internetowej jako kluczowego procesu towarzyszącego Twoim codziennym działaniom w rozwoju firmy,
  • dowiesz się jak działa i jak rozpocząć pracę z najpopularniejszym narzędziem analityki internetowej na rynku,
  • poznasz interfejs Google Analytics i nauczysz się sprawnie poruszać pomiędzy różnymi zakładkami, wykresami i tabelami,
  • nauczysz się korzystać z raportów standardowych, dzięki którym dowiesz się wielu rzeczy o użytkownikach swojej strony,
  • dowiesz się, jak sprawdzić, które kanały reklamowe generują ruch na Twoją stronę internetową i jak wygląda ich efektywność,
  • poznasz metody wyznaczania i mierzenia realizacji celów (konwersji), dzięki którym ocenisz, czy Twoje działania w sieci są skuteczne
  • nauczysz się weryfikować działania firm trzecich, którym zlecasz prowadzenie działań reklamowych i nauczysz się prowadzić z nimi merytoryczną dyskusję
Sprawdź termin

 

Wymagania wstępne

Brak wymagań wstępnych, jeśli chodzi o poziom wiedzy – szkolenie jest prowadzone od podstaw. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej, dlatego wymagane jest, aby uczestnicy posiadali swoje komputery.
(*) Jeśli posiadasz już swój projekt (start-up) i korzystasz z Google Analytics zadbaj o to, abyś podczas szkolenia miał dostęp do Twojego konta. W przeciwnym razie będziemy korzystać z konta Demo Google Analytics.

DLA KOGO JEST SZKOLENIE?

  • sprzedajesz on-line lub off-line i prowadzisz działania reklamowe – chcesz zmierzyć, które z nich są skuteczne, a które niepotrzebnie marnują budżet,
  • prowadzisz kampanie reklamowe (Google Ads, Facebook Ads) i chcesz zmierzyć (porównać) ich skuteczność i wpływ na sprzedaż,
  • planujesz swój projekt (start-up) i zastanawiasz się, jakie cele i wskaźniki będą istotnie określać sukces działania,
  • pracujesz jako marketer lub specjalista IT i do tej pory nie miałeś styczności z Google Analytics – czas zrobić pierwszy krok i poznać narzędzie, które pozwoli Ci zmierzyć i ocenić efektywność prowadzonych działań
Sprawdź termin

PROGRAM WARSZTATÓW

SOBOTA GODZ. 9:00-17:00

    • Analityka internetowa to kluczowy proces w Twojej firmie. Zanim rozpoczniesz pracę z narzędziem musisz poznać podstawowe pojęcia oraz zrozumieć jej rolę w odniesieniu do marketingu i sprzedaży – dowiesz się, dlaczego analityka jest aż tak istotna!

 

     

      • Jak działa Google Analytics? Czego potrzebujesz, aby rozpocząć pracę z narzędziem? Czym jest kod śledzenia i dlaczego samo wstawienie kodu na stronę to za mało, aby mówić o poprawnej konfiguracji?

     

      • Dowiesz się, nie tylko jak zorganizowane jest konto Google Analytics, ale również jak wyciągnąć z niego więcej niż tylko podstawowe informacje – otrzymasz checklistę podstawowej konfiguracji narzędzia.

     

       

        • Czas na pierwsze kroki z narzędziem! Mimo, iż Google często wprowadza zmiany w wyglądzie narzędzia, sama logika działania pozostaje niezmienna – dowiesz się, jak poruszać się po interfejsie i jak korzystać z Google Analytics na co dzień.

       

        • Poznasz kluczowe wymiary i metryki, stałe elementy interfejsu oraz techniki analizowania i segmentowania danych tak, aby Twoje analizy były podstawą do dalszych decyzji

       

        Przerwa obiadowa
        13:00-14:00
        Przewidujemy co 90 min krótkie przerwy kawowe. Podczas przerw zapewniamy kawę, herbatę, wodę, soki i ciasteczka. Dłuższa przerwa obiadowa (60 min). W pobliżu jest dosyć duża baza gastronomiczna z której będzie można skorzystać.

         

          • Które raporty są istotne na początku, a którymi nie warto zawracać sobie głowy? Wspólnie sprawdzimy, co Google Analytics może powiedzieć o użytkownikach strony i jak na podstawie tych danych skonstruować persony: dane demograficzne, dane geograficzne i behawioralne.

         

          • Dowiesz się, jak sprawdzić które części strony odwiedzają użytkownicy i w jaki sposób wchodzą w interakcje z witryną, a także jak wygląda ich ścieżka podczas wizyty na stronie.

         

           

            • Skąd bierze się ruch na Twojej stronie? Jak zmierzyć skuteczność prowadzonych działań reklamowych? Które źródła ruchu prowadzą do konwersji i realizacji celów na stronie?

           

            • Dowiesz się, jak poprawnie tagować ruch przychodzący do witryny i jak sprawdzić, którzy użytkownicy i które źródła ruchu realizują wyznaczone na stronie cele.

           

            Czas na Twoje pytania i podsumowanie podstawowej wiedzy o Google Analytics. Analityka to bardzo szeroka dziedzina, dlatego na sam koniec wyposażymy Cię w kilka wskazówek jak samodzielnie pracować z narzędziem, gdzie szukać pomocy i inspiracji do analizowania danych oraz jakie inne narzędzia i działania warto uwzględnić w swojej strategii analitycznej.

            Sprawdź termin

            Poza zdobytą wiedzą podczas 8 godzinnych warsztatów, otrzymasz:

            ✓ Dostęp do praktycznej wiedzy trenera i możliwość poznania sposobów analizy Twojego biznesu
            ✓ Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę oraz uczestnictwo w warsztacie;
            ✓ Materiały ze szkolenia wraz z pełną prezentacją szkoleniową, które pozwolą uporządkować zdobytą wiedzę i umiejętności;
            ✓ Catering – kawa, herbata, soki i ciasteczka
            ✓ Dostęp do inspirującej grupy absolwentów Startup Academy na Facebooku;
            ✓ Specjalne zniżki na książki i czasopisma związane z tematyką startupową i marketingową;
            ✓ Atrakcyjną zniżkę na inne szkolenia Startup Academy.

            Sprawdź termin
            ""
            1
            Nie pasuje Ci termin? Zostaw do siebie kontakt, poinformujemy Cię o nowym terminie szkolenia.
            Imię i nazwisko
            Telefon
            Uwagi
            0 /
            Previous
            Next
            TERMIN
            Czas trwania 8H
            MIASTO Warszawa
            MIEJSCE AS-BUD al. Jerozolimskie 81
            LICZBA BILETÓW 0
            Cena 738.00 

            Brak w magazynie

            Lokalizacja

            Udostępnij info o warsztacie