0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

Enter your keyword

Komunikacja
z mediami

Hot

Trener

Sprawdź termin

Komunikacja z mediami - jak zainteresować media swoim pomysłem

Piotr Pilewski szef Newsroomu Business Insider Polska. W mediach elektronicznych od kilkunastu lat. Zaczynał od Radia TOK FM w Warszawie. Później był wrocławski oddział Radia Eska skąd przeszedł do portalu Money.pl. Przez dwa lata z Sejmu relacjonował najważniejsze wydarzenia ekonomiczno-polityczne. Z portalu przeszedł do Radia RDC – mazowieckiej rozgłośni Polskiego Radia. Współpracował też z lokalną prasą, pracował w studiu telewizyjny Agory. Od kwietnia 2016 roku pracuje w Business Insider Polska.

OPIS SZKOLENIA

Dziennikarz nie pisze dla siebie, ale o tym, co może zainteresować jego czytelników. Media to jeden z największych liderów opinii wśród społeczeństwa, dlatego warto wiedzieć, jak zainteresować ich swoją marką. W jaki sposób zwrócić uwagę dziennikarzy, by chcieli napisać o Twoim biznesie? Jak stworzyć informację prasową, która rozprzestrzeni się wirusowo w innych mediach? Tego między innymi wszystkiego dowiesz się na szkoleniu szefa polskiej edycji newsroomu Business Insider.

Sprawdź termin

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?

  • Nauczysz się jak chwytliwie przedstawiać swój startup w mediach, by chciano o nim pisać;
  • Dowiesz się jak zainteresować swoim projektem dziennikarzy;;
  • Poznasz tryb pracy dziennikarza i w jaki sposób najlepiej się z nim skontaktować, by uzyskać publikacje;
  • Dowiesz się jak powinna wyglądać Twoja strategia PR;
  • Poznasz sposoby, dzięki którym media same będą się z Tobą kontaktować w sprawie wypowiedzi eksperckich
Sprawdź termin

infografika kontakt z mediami 1.3-01

DLA KOGO JEST SZKOLENIE?

  • Startupowcy

Masz innowacyjny pomysł i chcesz, by właśnie o Tobie napisały media, co pomoże Ci zdobyć pierwszych klientów.

  • Właściciele małych firm

Dowiedz się, jak dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów poprzez artykuły i obecność w mediach.

  • Pracownicy odpowiedzialni za marketing, PR

W codziennej pracy skupiasz się na zwiększeniu rozpoznawalności marki firmy, w której pracujesz. Dowiedz się jakie są sposoby i techniki, by poprawić efektywność Twoich kontaktów z mediami i zwiększenie zasięgu działania.

  • Freelancer

Dowiedz się, jak zbudować sobie pozycję eksperta dzięki pojawianiu się w publikacjach mediów branżowych i nie tylko.

CZEGO DOWIESZ SIĘ PODCZAS SZKOLENIA?

      • Jak przebić się z komunikatami medialnymi;
      • Jakie metody i techniki stosować w kontaktach z mediami wykorzystując znajomość specyfiki ich pracy;
      • Jak budować długofalowe relacje z dziennikarzami;
      • Jak budować wiarygodność produktu w mediach;
      • Jak wykorzystać potencjał Social Mediów w budowaniu wizerunku produktu/usługi;
      • Czy warto korzystać z pomocy influencerów w budowaniu marki w Internecie;
      • Jakie są najczęstsze błędy popełniane w komunikacji z mediami i światem;
      • Jak dobrze napisać informację prasową.
Sprawdź termin

PROGRAM WARSZTATÓW

SOBOTA GODZ. 9:00-17:00
Organizacja i tryb pracy redakcji wraz z obszarami największych zainteresowań dziennikarzy.
Sposoby docierania z informacjami i przebijanie się przez barierę informacyjnego szumu. Najczęstsze błędy popełniane w komunikacji z mediami.
Social media jako miejsce do budowania wiarygodności i bezkosztowego zwiększania potencjału promocji.
Planowanie strategii związanej z promocją produktu/usługi. Czy korzystać z pomocy influencerów?.
Przerwa obiadowa
13:00-14:00
Przewidujemy co 90 min krótkie przerwy kawowe. Podczas przerw zapewniamy kawę, herbatę, wodę, soki i ciasteczka. Dłuższa przerwa obiadowa (60 min) będzie około godz. 13. W pobliżu jest dosyć duża baza gastronomiczna z której będzie można skorzystać.
Workshop – przygotowywanie informacji dla mediów wraz z adiustacją stylistyczno językową oraz przygotowanie Press packa
Dyskusja na temat dobrych praktyk i sposobów na zainteresowania mediów

Poza zdobytą wiedzą podczas 8 godzinnych warsztatów, otrzymasz:

✓ Dostęp do praktycznej wiedzy trenera i możliwość nauki praktycznego wykorzystania do rozwoju Twojego biznesu
✓ Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę oraz uczestnictwo w warsztacie;
✓ Materiały ze szkolenia, które pozwolą uporządkować zdobytą wiedzę i umiejętności;
✓ Catering – kawa, herbata, soki i ciasteczka
✓ Dostęp do inspirującej grupy absolwentów Startup Academy na Facebooku;
✓ Specjalne zniżki na książki i czasopisma związane z tematyką startupową i marketingową;
✓ Zniżka -50% od ceny pakietu Średni MiŚ „Onet. Mój Biznes”;
Onet. Mój Biznes – niezbędnik na start w biznesie, kompleksowa obsługa w zakresie marketingu internetowego, dopasowana do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców. Tych, którzy chcą stworzyć nowoczesną i atrakcyjną stronę internetową i kontaktować się z posiadanymi (i potencjalnymi) klientami online skuteczniej niż kiedykolwiek wcześniej.Oferta składa się z to trzech pakietów usług, dostosowanych zakresem oferowanych rozwiązań do oczekiwań niewielkich, rodzinnych biznesów, jak i prężnie rozwijających się średnich firm. W ich ramach możesz uzyskać spójne, przygotowane przez ekspertów produkty i usługi wspierające Twój biznes. Więcej informacji: www.onetmojbiznes.pl.
✓ Zniżka -15% na książki na Literia.pl;
Literia.pl to księgarnia internetowa należąca do Ringier Axel Springer Polska, w której zakupisz nie tylko książki, kolekcje książek i czasopisma wydawane przez wydawnictwo, ale także setki książek wydawanych przez innych wydawców.
✓ Tygodniową naukę języka angielskiego w platformie tutlo – http://pl.tutlo.com
✓ Atrakcyjną zniżkę na inne szkolenia Startup Academy.

Na koniec szkolenia odbędzie się krótki test potwierdzający zdobytą wiedzę i umiejętności. Każdy uczestnik otrzyma potwierdzenie w formie certyfikatu.

Sprawdź termin

OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ STARTUP ACADEMY

  • Bardzo podobały mi się prezentowane casy oraz sposób prowadzenia warsztatów. Dużo praktyki i fajnych narzędzi.
  • Świetne warsztatym, najbardziej przydatne dla mnie to zbieranie feedbacku z zewnątrz, rysowanie prototypów i prezentowanie swoich rezultatów.
  • Warsztaty bardzo wciągające, podobało mi się przejście całego procesu od empatii po testowanie. Dużo się nauczyłam i już jutro zaczynam pracę nad swoim projektem.
  • Ciekawe i niestandardowe podejście, szkolenie utrzymujące uwagę.
  • Było ciekawie, dużo pomysłów, dużó kreatywnego myślenia, podobało mi się pilnowanie czasy dla każdego.
  • Początkowy sceptycyzm przerodził się w mocne zainteresowanie tematem i chęć korzystania z metody w projektach.
  • Nowe podejście – całkowicie! Pozwala poznać zwykłego klienta. Teraz wiem że nie wiem wszystkiego.
TERMIN
Czas trwania 8h
MIASTO Warszawa
MIEJSCE Centrum Biznesowe Ogrodowa 58
LICZBA BILETÓW 15
Cena 492.00 

Na stanie

Lokalizacja

Udostępnij info o warsztacie