MARKETING AUTOMATION

Q

Zostaw do siebie kontakt, poinformujemy Cię o terminie szkolenia.

ABOUT INSTRUCTOR

Michał Korba

Chief of Customer Success w User.com (22) 247 23 72 kontakt@startupacademy.pl

Michał Korba – Chief of Customer Success w User.com, Chief Everything Officer i CO-Founder w iWisher.pl aplikacji dzięki której Twoi znajomi zrzucą się na Twój wymarzony prezent. Wcześniej przez 6 lat kierował projektami internetowymi w agencji reklamowej Vena Art. Zbierał doświadczenie w obszarze marketingu w firmie doradczej jako konsultant ds. Public Relations i po stronie klienta jako specjalista ds. marketingu w sieciowym centrum rozrywki. „Fanboy” marki Apple, pasjonat i teoretyk Internetu. Praktyk e-marketingu. Trener w StartupAcademy, wykładowca na kierunku marketing internetowy w krakowskiej AGH – przedmiot “Growth Hacking”, organizator pierwszego w Lublinie TEDxa oraz wyjątkowego projektu MediaLab Lublin Battle, niedoszły bloger, amator Yerba Mate i koszykówki oraz teoretyk-gawędziarz w obszarze sztuki barmańskiej oraz wielu zjawisk z obszaru styku technologii, ludzi i internetu.

O Marketing Automation

Na pewno słyszałeś już o pojęciu Marketing Automation. Wiesz, że to takie połączenie automatycznych wysyłek email, SMS, push. Do tego dochodzi analityka ruchu na stronie dynamicznie ładowane pop-upy i wiele innych anglojęzycznych pojęć z zakresu marketingu internetowego. Ale jak zabrać się za wdrażanie tych rozwiązań w Twoim biznesie, od czego zacząć? Jakie narzędzia wybrać? Czy to mi się opłaci? Na wszystkie te pytania dostarczę Ci odpowiedzi w trakcie szkolenia.

DLACZEGO WARTO?

Pozyskasz wiedzę jak efektywnie wykorzystać ruch który pozyskujesz na swoją stronę internetową, jak przekształcić anonimowego odwiedzającego w leada, leada w gorąca szansę sprzedaży, a szansę sprzedaży w szczęśliwego, powracającego i oczywiście płacącego klienta. Zdobędziesz umiejętności jak organizować swoje działania marketingowo sprzedażowe aby każda złotówka wydana na pozyskanie ruchu na stronę przekładała się na wymierne efekty sprzedażowe. Poznasz najlepsze praktyki jak podnieść konwersję w swoim biznesie. Jak projektować proces podgrzewania leadów, jak aktywować uśpionych klientów, jak segmentować swoją bazę klientów. Zaprojektujesz podstawowe automatyzacje jeszcze w trakcie szkolenia, oraz otrzymasz solidną dawkę wiedzy jak wdrażać działania z zakresu marketing automation w swoim biznesie. Ważne! Każdy uczestnik musi mieć swój komputer!
DURATION
8 GODZIN
LEVEL
WARSZAWA
MIEJSCE
AS-BUD CENTRUM KONFERENCYJNE
SEAT AVAIABLE
8
PRICE
738.00 ZŁ

LOCATION MAP

SHARE OUR COURSE

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

  • Dla wszystkich którzy chcą zdobyć wiedzę z zakresu marketing automation, lub uporządkować swój obecny stan wiedzy
  • Dla pracowników działów marketingu i sprzedaży którzy chcą zwiększyć efektywność ruchu który pozyskują na swoją stronę internetową
  • Dla przedsiębiorców internetowych i startupowców, którzy chcą zautomatyzować komunikację z klientem jednocześnie podnosząc efektywność swoich działań marketingowo sprzedażowych
  • Dla digital marketerów pracujących w biznesach internetowych (jak sklepy internetowe, aplikacje SaaS i marketplace’y) dla których efektywność komunikacji on-line jest najważniejszą rzeczą w ich biznesie
  • Dla speców od sprzedaży, którzy chcą zautomatyzować procesy pozyskiwania, podgrzewania i domykania leadów.

CZEGO NAUCZYSZ SIĘ W TRAKCIE WARSZTATÓW?

  • W jaki sposób docierać do odpowiedniego użytkownika z odpowiednio spersonalizowanym komunikatem, na każdym etapie lejka konwersji?
  • W jaki sposób pozyskiwać leady sprzedażowe z anonimowego ruchu na stronie?
  • W jaki sposób efektywnie wykorzystać wiedzę o aktywności klienta na stronie internetowej, generując przy tym bardzo dobre wyniki sprzedażowe?
  • W jaki sposób projektować swój lejek marketingowo-sprzedażowy?
  • W jaki sposób segmentować swoich użytkowników?
  • Jak podnieść swoje wyniki sprzedażowe dzięki działaniom z zakresu Marketing Automation?

OBEJRZYJ WIDEO I POZNAJ TRENERA

PROGRAM WARSZTATÓW

SOBOTA GODZ. 9:00-17:00

WPROWADZENIE DO MARKETING AUTOMATION. - 9:00-10:00
  • definicje marketing automation
  • rodzaje oprogramowań marketing automation
  • przykłady zastosowań marketing automation w różnych branżach (e-commerce, SaaS, B2B)
BUDOWANIE PLANU DZIAŁAŃ MARKETING AUTOMATION - 10:00-11:00
  • podejście strategiczne (określenie celów, metryk, narzędzi)
  • podejście taktyczne (mapowanie procesów, określenie obszarów automatyzacji)
  • ćwiczenie – zaplanuj działania marketing automation dla firmy X

     

    Mapowanie lejka konwersji.

    • czym jest lejek konwersji
    • różne podejścia do definiowania lejka konwersji
    • czym są działania takie jak prospecting, lead nurturing, closing, up-selling, cross-selling, customer success, life cycle marketing
ANALIZA DANYCH I SEGMENTACJA UŻYTKOWNIKÓW - 11:00-12:00
  • źródła danych, różne punkty styku klienta z organizacją
  • czym jest Big Data?
  • jak wykorzystywać dane dotyczące użytkownika?
  • czym jest segmentacja?
  • jna jakiej podstawie segmentować użytkowników (jak dobierać kryteria segmentacyjne?
MOŻLIWOŚCI JAKIE DAJE OPROGRAMOWANIE KLASY MARKETING AUTOMATION - 12:00-13:00
    (prezentacja live przygotowana na bazie oprogramowania UserEngage)

 

PRZERWA OBIADOWA - 13:00-14:00

Przewidujemy co 90 min krótkie przerwy kawowe. Podczas przerw zapewniamy kawę, herbatę, wodę, soki i ciasteczka. Dłuższa przerwa obiadowa (60 min) będzie około godz. 13. W pobliżu jest dosyć duża baza gastronomiczna z której będzie można skorzystać.

EMAIL MARKETING - 14:00-15:00
  • najlepsze praktyki wysyłek newsletterowych-
  • dlaczego email marketing to nie tylko newsletter, przydatna wiedza o kampaniach triger email i drip email?
  • anatomia dobrego maila
  • najlepsze praktyki w działaniach cold mailingowych
  • jak projektować cykle mailingowe które podgrzewają leady?
INTERAKTYWNY WARSZTAT - 15:00-16:00
    samodzielne projektowanie kampanii marketing automation

 

NAJLEPSZE PRAKTYKI I CASE STUDY WYKORZYSTYWANE W RÓŻNEGO RODZAJU KAMPANIACH MARKETING AUTOMATION - 16:00-17:00
    • Jak łączyć ze sobą różne narzędzia marketingowe (Zapier, AppMixer, IFTTT )
  • Niezbędnik Marketing Automation ninja, czyli przegląd narzędzi do automatyzowania swoich kampanii marketingowych

✓ Dostęp do praktycznej wiedzy trenera i możliwość nauki optymalnego wykorzystania Marketing Automation do rozwoju Twojego biznesu
✓ Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę oraz uczestnictwo w warsztacie;
✓ Materiały ze szkolenia, które pozwolą uporządkować zdobytą wiedzę i umiejętności;
✓ Catering – kawa, herbata, soki i ciasteczka
✓ Dostęp do inspirującej grupy absolwentów Startup Academy na Facebooku;
✓ Specjalne zniżki na książki i czasopisma związane z tematyką startupową i marketingową;
✓ Atrakcyjną zniżkę na inne szkolenia Startup Academy.
✓ Atrakcyjną zniżkę na oprogramowanie UserEngage.