0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

Enter your keyword

Marketing
Automation

Hot
SZ-MarketingAutomation (1)
SZ-MarketingAutomation (1)

Trener

Michał Korba – Head of Sales w UserEngage.io narzędziu do automatyzacji marketingu, Chief Everything Officer i CO-Founder w iWisher.pl aplikacji dzięki której Twoi znajomi zrzucą się na Twój wymarzony prezent. Wcześniej przez 6 lat kierował projektami internetowymi w agencji reklamowej Vena Art. Zbierał doświadczenie w obszarze marketingu w firmie doradczej jako konsultant ds. Public Relations i po stronie klienta jako specjalista ds. marketingu w sieciowym centrum rozrywki. „Fanboy” marki Apple, pasjonat i teoretyk Internetu. Praktyk e-marketingu. Trener w StartupAcademy, wykładowca na kierunku marketing internetowy w krakowskiej AGH – przedmiot “Growth Hacking”, organizator pierwszego w Lublinie TEDxa oraz wyjątkowego projektu MediaLab Lublin Battle, niedoszły bloger, amator Yerba Mate i koszykówki oraz teoretyk-gawędziarz w obszarze sztuki barmańskiej oraz wielu zjawisk z obszaru styku technologii, ludzi i internetu.

Sprawdź termin

O Marketing Automation


Na pewno słyszałeś już o pojęciu Marketing Automation. Wiesz, że to takie połączenie automatycznych wysyłek email, SMS, push. Do tego dochodzi analityka ruchu na stronie dynamicznie ładowane pop-upy i wiele innych anglojęzycznych pojęć z zakresu marketingu internetowego. Ale jak zabrać się za wdrażanie tych rozwiązań w Twoim biznesie, od czego zacząć? Jakie narzędzia wybrać? Czy to mi się opłaci? Na wszystkie te pytania dostarczę Ci odpowiedzi w trakcie szkolenia.

DLACZEGO WARTO?

    • Pozyskasz wiedzę jak efektywnie wykorzystać ruch który pozyskujesz na swoją stronę internetową, jak przekształcić anonimowego odwiedzającego w leada, leada w gorąca szansę sprzedaży, a szansę sprzedaży w szczęśliwego, powracającego i oczywiście płacącego klienta.
    • Zdobędziesz umiejętności jak organizować swoje działania marketingowo sprzedażowe aby każda złotówka wydana na pozyskanie ruchu na stronę przekładała się na wymierne efekty sprzedażowe.
    • Poznasz najlepsze praktyki jak podnieść konwersję w swoim biznesie. Jak projektować proces podgrzewania leadów, jak aktywować uśpionych klientów, jak segmentować swoją bazę klientów.
    • Zaprojektujesz podstawowe automatyzacje jeszcze w trakcie szkolenia, oraz otrzymasz solidną dawkę wiedzy jak wdrażać działania z zakresu marketing automation w swoim biznesie.

Ważne!
Każdy uczestnik musi mieć swój komputer!

Sprawdź termin

DLA KOGO JEST SZKOLENIE?

  • Dla wszystkich którzy chcą zdobyć wiedzę z zakresu marketing automation, lub uporządkować swój obecny stan wiedzy
  • Dla pracowników działów marketingu i sprzedaży którzy chcą zwiększyć efektywność ruchu który pozyskują na swoją stronę internetową
  • Dla przedsiębiorców internetowych i startupowców, którzy chcą zautomatyzować komunikację z klientem jednocześnie podnosząc efektywność swoich działań marketingowo sprzedażowych
  • Dla digital marketerów pracujących w biznesach internetowych (jak sklepy internetowe, aplikacje SaaS i marketplace’y) dla których efektywność komunikacji on-line jest najważniejszą rzeczą w ich biznesie
  • Dla speców od sprzedaży, którzy chcą zautomatyzować procesy pozyskiwania, podgrzewania i domykania leadów.
Sprawdź termin

CZEGO NAUCZYSZ SIĘ W TRAKCIE WARSZTATÓW?

  • W jaki sposób docierać do odpowiedniego użytkownika z odpowiednio spersonalizowanym komunikatem, na każdym etapie lejka konwersji?
  • W jaki sposób pozyskiwać leady sprzedażowe z anonimowego ruchu na stronie?
  • W jaki sposób efektywnie wykorzystać wiedzę o aktywności klienta na stronie internetowej, generując przy tym bardzo dobre wyniki sprzedażowe?
  • W jaki sposób projektować swój lejek marketingowo-sprzedażowy?
  • W jaki sposób segmentować swoich użytkowników?
  • Jak podnieść swoje wyniki sprzedażowe dzięki działaniom z zakresu Marketing Automation?
Sprawdź termin

OBEJRZYJ VIDEO I POZNAJ TRENERA

 

PROGRAM WARSZTATÓW

SOBOTA GODZ. 9:00-17:00

  • definicje marketing automation
  • rodzaje oprogramowań marketing automation
  • przykłady zastosowań marketing automation w różnych branżach (e-commerce, SaaS, B2B)

 

    • podejście strategiczne (określenie celów, metryk, narzędzi)
    • podejście taktyczne (mapowanie procesów, określenie obszarów automatyzacji)
    • ćwiczenie – zaplanuj działania marketing automation dla firmy X

Mapowanie lejka konwersji.

  • czym jest lejek konwersji
  • różne podejścia do definiowania lejka konwersji
  • czym są działania takie jak prospecting, lead nurturing, closing, up-selling, cross-selling, customer success, life cycle marketing

  • źródła danych, różne punkty styku klienta z organizacją
  • czym jest Big Data?
  • jak wykorzystywać dane dotyczące użytkownika?
  • czym jest segmentacja?
  • jna jakiej podstawie segmentować użytkowników (jak dobierać kryteria segmentacyjne?

    (prezentacja live przygotowana na bazie oprogramowania UserEngage)

Przerwa obiadowa
13:00-14:00
Przewidujemy co 90 min krótkie przerwy kawowe. Podczas przerw zapewniamy kawę, herbatę, wodę, soki i ciasteczka. Dłuższa przerwa obiadowa (60 min) będzie około godz. 13. W pobliżu jest dosyć duża baza gastronomiczna z której będzie można skorzystać.
Email marketing
14:00-15:00

  • najlepsze praktyki wysyłek newsletterowych-
  • dlaczego email marketing to nie tylko newsletter, przydatna wiedza o kampaniach triger email i drip email?
  • anatomia dobrego maila
  • najlepsze praktyki w działaniach cold mailingowych
  • jak projektować cykle mailingowe które podgrzewają leady?

    samodzielne projektowanie kampanii marketing automation

      Jak łączyć ze sobą różne narzędzia marketingowe (Zapier, AppMixer, IFTTT )

 

    Niezbędnik Marketing Automation ninja, czyli przegląd narzędzi do automatyzowania swoich kampanii marketingowych

 

Poza zdobytą wiedzą podczas 8 godzinnych warsztatów, otrzymasz:

✓ Dostęp do praktycznej wiedzy trenera i możliwość nauki optymalnego wykorzystania Marketing Automation do rozwoju Twojego biznesu
✓ Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę oraz uczestnictwo w warsztacie;
✓ Materiały ze szkolenia, które pozwolą uporządkować zdobytą wiedzę i umiejętności;
✓ Catering – kawa, herbata, soki i ciasteczka
✓ Dostęp do inspirującej grupy absolwentów Startup Academy na Facebooku;
✓ Specjalne zniżki na książki i czasopisma związane z tematyką startupową i marketingową;
✓ Atrakcyjną zniżkę na inne szkolenia Startup Academy.
✓ Atrakcyjną zniżkę na oprogramowanie UserEngage.

TERMIN
Czas trwania 8h
MIASTO Warszawa
LICZBA BILETÓW 15
Cena 492.00 

Na stanie

Lokalizacja

Udostępnij info o warsztacie