0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

Enter your keyword

Marketing w małej firmie

Sold

Trener

Jacek Lipski – trener Startup Academy, ekspert z zakresu projektowania modeli biznesowych, propozycji wartości oraz strategii marketingowych dla MŚP i startupów. Od grudnia 2015 r. działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant, specjalizujący się w przeprowadzaniu audytów marketingowych, projektowaniu strategii marketingowych i internacjonalizacyjnych oraz szkoleniach. W tym czasie zrealizował ponad 20 projektów doradczych, głównie dla polskich firm produkcyjnych w związku z ich ekspansją zagraniczną (rynki: Rumunia, Bułgaria, Ukraina, Hiszpania, Niemcy, Norwegia, Szwecja, USA), a także przeszkolił i skonsultował ponad 200 projektów startupowych w ramach Platform Startowych (Connect, TechnoParkBiznesHub) oraz programów Startup Małopolska i „Dobry Pomysł” (PFR).

Ponad 12-letnie doświadczenie zawodowe zdobywał również jako Project Manager w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art, a także w korporacyjnych działach komunikacji marketingowej (Żagiel S.A., branża finansowa, Warszawa) oraz wewnętrznej (Vattenfall Distribution Poland, branża energetyczna, Gliwice).
Jest posiadaczem “Professional Diploma in Digital Strategy & Planning” wydanego przez brytyjski Digital Marketing Institute, mentorem startupów w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości w Lublinie, pomysłodawcą i współautorem e-booka „Lubelskie Startupy 2015” oraz autorem bloga branżowego (www.jaceklipski.pl). Prowadzi zajęcia ze studentami na WSB Poznań (oddział w Chorzowie) oraz UMCS w Lublinie.

Sprawdź termin

O szkoleniu


Masz własną firmę i zastanawiasz się nad tym, jakie działania marketingowe powinieneś prowadzić w swojej firmie? A może pracujesz na własny rachunek i nie wiesz, jak budować spójną markę i skalować sprzedaż swoich produktów i usług? Na szkoleniu dowiesz się, jak podchodzić poważnie do planowania działań marketingowych, jak analizować otoczenie, w którym działa Twoja firma, oraz jak budować przewagę konkurencyjną. Poznasz dobre przykłady udanych działań marketingowych w małych organizacjach oraz przećwiczysz zdobytą wiedzę na przykładzie Twojej organizacji. Zapisz się na szkolenie i wejdź ze swoim biznesem na wyższy poziom!

Sprawdź termin

DLACZEGO WARTO?

  • poznasz podstawy działań marketingowych w małej firmie/startupie;
  • nauczysz się analizować zachowania klientów, własną firmą, konkurencję i trendy rynkowe;
  • dowiesz się, jak zbudować strategię marketingowej Twojej firmy/startupu;
  • odkryjesz, jak planować komunikację marketingową i kontrolować jej efekty tak, by nie wyrzucać miliona monet w błoto;
  • zrozumiesz zasady budowania przewagi konkurencyjnej;
  • poznasz tajniki customer experience
  • nauczysz się wykorzystywać niedoceniane techniki marketingowe;
  • wszystkie zagadnienia przećwiczysz na przykładzie Twojej firmy!;
Sprawdź termin

Sprawdź termin

DLA KOGO JEST SZKOLENIE?

    • Przedsiębiorca

Masz własną firmę i chcesz prowadzić dobrze i spójnie swoje działania marketingowe. Przyjdź, uporządkuj marketing Twojej firmie.

    • Pracownik działu marketingu

Zajmujesz się marketingiem w małej firmie i chcesz uporządkować swoja wiedzę. Wejdź na wyższy poziom swoich działań i podnieś swoje kompetencje!

    • Freelancer

Działasz na rachunek i nie wiesz, jak docierać do nowych klientów i budować swoją markę? Weź udział w szkoleniu i dowiedz się, jakie działania będą dla Ciebie najlepsze.

Sprawdź termin

PROGRAM WARSZTATÓW

SOBOTA GODZ. 9:00-18:00

    • – Marketingowe fakty i mity (m.in.: dlaczego podejście „sprzedam to, co wyprodukowałem” nie działa, czym różni się marketing konsumencki od biznesowego, dlaczego marketing to nie tylko komunikacja)

 

    • – Niebezpieczne związki marketingowe (m.in.: marketing i model biznesowy, marketing i sprzedaż)

 

    – Struktura i elementy strategicznego procesu marketingowego (czyli jak podchodzić poważnie do planowania działań marketingowych)

    • – Analiza klientów (identyfikacja klientów, rozpoznawanie ich procesów decyzyjnych, określanie potrzeb, problemów i oczekiwań)

 

    • – Analiza własnej firmy/startupu (określanie mocnych i słabych stron)

 

    • – Analiza konkurencji (identyfikacja konkurentów bezpośrednich oraz substytutów, określanie ich mocnych i słabych stron)

 

    • – Analiza kluczowych współpracowników (identyfikacja kluczowych partnerów, określanie ich oczekiwań)

 

    • – Analiza zmian i trendów rynkowych (identyfikacja najważniejszych zmian i trendów w otoczeniu społecznym, prawnym, technologicznym oraz kulturowym, wpływających na działanie firmy/startupu)

 

    • – Techniki i narzędzia ułatwiające zbieranie oraz analizę informacji (m.in.: klasyczne wywiady, Answer the Public, Google Trends, Google Market Finder, Google Similar Pages, Audience Insights, PersonApp, SimilarWeb, Competitve Matrix, 360SocialMe, Quora)

 

    – Ćwiczenie warsztatowe: minianaliza konkurencji Twojej firmy/startupu

    • – Segmentacja, targetowanie i pozycjonowanie (STP)

 

    • – Case study: wykorzystanie STP przez sieć amerykańskich moteli Shack Up Inn

 

    – Ćwiczenie warsztatowe: opracowanie mikrosegmentacji dla Twojej firmy/startupu

Przerwa obiadowa
12:30-13:00
Przewidujemy co 90 min krótkie przerwy kawowe. Podczas przerw zapewniamy kawę, herbatę, wodę, soki i ciasteczka. Dłuższa przerwa obiadowa (30 min). W pobliżu jest dosyć duża baza gastronomiczna z której będzie można skorzystać.

    • – Tworzenie przewagi na poziomie produktu (m.in.: dostępne linie produktowe, design, opakowanie, instrukcja obsługi, gwarancja, usługi dodatkowe powiązane z produktem, skład i poszczególne elementy produktu, źródła inspiracji produktowej ), w tym narzędzia „Piramida składników wartości w sektorze B2B oraz B2C”) oraz przykłady (m.in.: Miapka Design, Stuka Puka, Threadless, PlantWear, Farm Baby Foods, Kabisa)

 

    • – Tworzenie przewagi na poziomie ceny (m.in.: dobór strategii cenowej oraz modelu cenowego, niestandardowe sposoby komunikowania ceny, promocje cenowe, tworzenie polityki rabatowej), w tym przykłady (m.in.: Meehle Law, Funtronic, Everlane, Fun in Design)

 

    • – Tworzenie przewagi na poziomie dystrybucji (m.in.: wykorzystywanie kanałów większych graczy, tworzenie innowacyjnych kanałów, zamiana tradycyjnych kanałów na cyfrowe, zarządzanie dostępnością produktów), w tym przykłady (m.in.: DropBox, Just Drive, Filld, Pill Pack, Warby Parker, Sundose, MasterMedia)

 

    • – Tworzenie przewagi na poziomie komunikacji marketingowej, w tym podstawy planowania komunikacji marketingowej (identyfikacja bezpośrednich i pośrednich grup docelowych, określanie celów, projektowanie BIG IDEA oraz kluczowych przekazów, określanie tonality komunikacji, dobór mediów, kanałów i narzędzi komunikacji, konstruowanie harmonogramu i budżetu, określenie mierników skuteczności) oraz przykłady (m.in.: Prowly, iWisher, KredytMarket, Socjomania, Footsteps)

 

    – Ćwiczenie warsztatowe: opracowanie zarysu planu komunikacji marketingowej dla Twojej firmy/startupu

    • – Wprowadzenie do customer experience

 

    • – „Drobiazgi czynią różnicę” (przykłady prostych aktywności)

 

    – „Duży może więcej” (case studies szeroko zakrojonych działań: Black Red White, Ikea Lublin, AirBnb, Listonic)

Zbuduj markę
17:00-17:30

    • – Wprowadzenie do brandingu

 

    • – Sposoby budowania marki w małej firmie i startupie

 

    – „Duży może więcej” (case studies szeroko zakrojonych działań: Black Red White, Ikea Lublin, AirBnb, Listonic)

      • Niedoceniane techniki marketingowe (m.in.: cross selling, up selling, bundling, sprzedaż produktów i usług testowych, barter, programy rekomendacyjne i punktowe)

    Growth Hacking czyli marketing na technologicznych sterydach (przykłady m.in.: Buffer, Zappos, “Gamifikacja”, AirBnB, PayPall, Microsoft, Hotmail)

 

Sprawdź termin

Poza zdobytą wiedzą podczas 8 godzinnych warsztatów, otrzymasz:

✓ Dostęp do praktycznej wiedzy trenera i możliwość poznania sposobów pozyskiwania finansowania dla rozwoju Twojego biznesu
✓ Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę oraz uczestnictwo w warsztacie;
✓ Materiały ze szkolenia wraz z pełną prezentacją szkoleniową, które pozwolą uporządkować zdobytą wiedzę i umiejętności;
✓ Catering – kawa, herbata, soki i ciasteczka
✓ Dostęp do inspirującej grupy absolwentów Startup Academy na Facebooku;
✓ Specjalne zniżki na książki i czasopisma związane z tematyką startupową i marketingową;
✓ Atrakcyjną zniżkę na inne szkolenia Startup Academy.
✓ 30 minutowa konsultacja online z trenerem do wykorzystania w ciągu 30 dni od szkolenia

Sprawdź termin
""
1
Nie pasuje Ci termin? Zostaw do siebie kontakt, poinformujemy Cię o nowym terminie szkolenia.
Imię i nazwisko
Telefon
Uwagi
0 /
Previous
Next
TERMIN
Czas trwania 9H
MIASTO Warszawa
LICZBA BILETÓW 0
Cena 738.00 

Brak w magazynie

Lokalizacja

Udostępnij info o warsztacie