0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

Enter your keyword

Pitching

Hot
SZ-Pitching
cof
cof
IMG_6924
11156301_649393875194605_7516287133634970625_n
SZ-Pitching
cof
cof
IMG_6924
11156301_649393875194605_7516287133634970625_n

Trener

Sprawdź termin

Pitching

Michał KorbaGrowth Manager w UserEngage. Wcześniej CEO (Chief Everything Officer) i co-founder w iWisher.pl – aplikacji, dzięki której spełnisz te duże i małe marzenia, otrzymując wsparcie finansowe od swoich bliskich. Pracował z blisko setką startupów przygotowując ich do pitcha, oraz sam ze swoimi projektami wygrywał konkursy startupowe (sStartup Sito) oraz wejścia do programów akceleracyjnych (Starter, Orange Fab). Przed założeniem iWishera przez 6 lat kierował projektami internetowymi w agencji reklamowej Vena Art. Zbierał doświadczenie w obszarze marketingu w firmie doradczej jako konsultant ds. public relations i w sieciowym centrum rozrywki jako specjalista ds. marketingu. „Fanboy” marki Apple, pasjonat i teoretyk Internetu. Praktyk e-marketingu. Organizator pierwszego w Lublinie TEDxa oraz wyjątkowego projektu MediaLab Lublin Battle, niedoszły bloger, amator Yerba Mate i koszykówki oraz teoretyk-gawędziarz w obszarze sztuki barmańskiej oraz wielu zjawisk z obszaru styku technologii, ludzi i internetu.

OPIS SZKOLENIA

Prezentacje i wystąpienia publiczne stały się codziennością w wielu współczesnych zawodach. Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom umiejętności prezentowania w krótki, zwięzły i merytoryczny sposób, aby zaciekawić odbiorców i zwiększyć szansę na osiągnięcie zamierzonego celu prezentacji. Czasem wiele zależy od dobrze przygotowanego pitchu np. czy startup pozyska finansowanie lub dostanie się do prestiżowego programu akceleracyjnego. Uczestnicy bez względu czy posiadają już własny startup, planują go założyć czy pracują w firmach i korporacjach wyniosą ze szkolenia dużą dawkę praktycznej wiedzy, którą będą mogli wykorzystać w wielu sytuacjach.

Szkolenie będzie miało formę konwersatorium, podczas którego części wykładowe będą połączone z warsztatami. Uczestnicy zostaną podzieleni na mniejsze grupy, w ramach których będą wykonywać ćwiczenia dotyczące tworzenia historii, dzięki czemu będą mogli spróbować wykorzystać przekazaną wiedzę w praktyce.

Sprawdź termin

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?

  • Nauczysz się jasnego przekazywania swoich pomysłów biznesowych i opowiadania o nich w prosty i zrozumiały dla wszystkich sposób;
  • Poznasz techniki przyciągania uwagi odbiorców, tak aby chcieli Cię słuchać;
  • Zdobędziesz umiejętności, które pomogą Ci podczas pitchy przed inwestorami;
  • Zyskasz przydatne umiejętności, które pomogą Ci prezentować w codziennej pracy.
Sprawdź termin

DLA KOGO JEST SZKOLENIE?

  • Startupowiec

Nauczysz się tworzyć swój własny pitch od podstaw i zaprezentować go przed potencjalnymi inwestorami. Dowiesz się, na jakie informacje zwracają uwagę inwestorzy, a na jakie partnerzy biznesowi czy przedstawiciele programów akceleracyjnych. Ponadto poznasz praktyczne triki przydatne przy przygotowywaniu prezentacji.

  • Przedsiębiorca

Dowiesz się, jak wprowadzić do swoich prezentacji trochę innowacyjności, aby skutecznie przekazywać swoją wiedzę i rozwiązania biznesowe. Poznasz także psychologiczne aspekty komunikacji i sposoby wywierania wpływu.

  • Menedżer

Zdobędziesz umiejętności, które pomogą urozmaicić Twoje prezentacje oraz sposoby na przyciągnięcie uwagi odbiorców. Ponadto zyskasz wiedzę, jak opowiadać o swoich pomysłach i nowych rozwiązania w taki sposób, aby były one zrozumiałe dla wszystkich odbiorców.

  • Prelegenci

Nie jesteś przedsiębiorcą, ale z prezentacjami i wystąpieniami publicznymi spotykasz się na co dzień w swojej zawodowej pracy? Na szkoleniu nauczysz się, jak tworzyć atrakcyjne prezentacje i komunikaty, a dzięki wprowadzeniu elementów storytellingu opowiadać nawet o skomplikowanych tematach w ciekawy i atrakcyjny sposób.

PROGRAM WARSZTATÓW

SOBOTA GODZ. 9:00-17:00

· Wstęp do komunikacji (elementy procesu, ewolucja komunikacji);
· Psychologiczne aspekty komunikacji. Jak działa ludzka psychika;
· Sposoby wywierania wpływu.
Storytelling
11:30-13:00

· Storytelling – czyli jak angażować odbiorców dzięki opowiadaniu historii;
· Jak opracować dobrą historię;
· Value Proposition.
Przerwa obiadowa
13:00-14:00
Przewidujemy co 90 min krótkie przerwy kawowe. Podczas przerw zapewniamy kawę, herbatę, wodę, soki i ciasteczka. Dłuższa przerwa obiadowa (60 min) będzie około godz. 13. W pobliżu jest dosyć duża baza gastronomiczna z której będzie można skorzystać.

·Przygotowanie prezentacji – warstwa treści;
· Przygotowanie prezentacji – warstwa struktury;
· Przygotowanie prezentacji – warstwa wizualna;
· Najlepsze praktyki i triki w przygotowaniu prezentacji;
· Konstruowanie komunikaty czyli copywriting w praktyce;
· Checklista przed prezentacją.
Praktyczny warsztat pod czujnym okiem trenera.
Sprawdź termin

Poza zdobytą wiedzą podczas 8 godzinnych warsztatów, otrzymasz:

✓ Dostęp do wiedzy trenera i możliwość nauki praktycznego wykorzystania pitchingu w codziennej pracy;
✓ Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę oraz uczestnictwo w warsztacie;
✓ Materiały ze szkolenia, które pozwolą uporządkować zdobytą wiedzę i umiejętności;
✓ Catering – kawa, herbata, soki i ciasteczka
✓ Dostęp do inspirującej grupy absolwentów Startup Academy na Facebooku;
✓ Specjalne zniżki na książki i czasopisma związane z tematyką startupową i marketingową;
✓ Tygodniową naukę języka angielskiego w platformie tutlo – http://pl.tutlo.com
✓ Atrakcyjną zniżkę na inne szkolenia Startup Academy.

Sprawdź termin

OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ STARTUP ACADEMY

  • “Luźno, ale profesjonalnie.”
  • “Świetna komunikacja, interesująco, z poczuciem humoru. Merytoryka i ciekawe przykłady. Nie chce się wychodzić!”
  • “Ciekawe i niestandardowe podejście, szkolenie utrzymujące uwagę.”
  • “Początkowy sceptycyzm przerodził się w mocne zainteresowanie tematem i chęć korzystania z metody w projektach.”
  • “Wiele konkretnych przykładów, doskonałe uzupełnianie się prowadzących i świetny kontakt z uczestnikami.”
  • “ Super szkolenie, dużo praktyki!”
  • “Energia i duża doza humoru, co ułatwia komunikację.”
  • “Michał – przystępny, otwarty, służy pomocą i podsuwa praktyczne rozwiązania.”
  • “Szkolenie było bardzo ciekawie prowadzone, dużo praktycznej wiedzy, otwierające oczy na zupełnie nową perspektywę.”
  • “Super energia i przydatne informacje.”
  • “Najbardziej użyteczne? Omówienie i analiza pitch-u.”
TERMIN
Czas trwania 7H
MIASTO Warszawa
MIEJSCE CENTRUM KONFERENCYJNE OGRODOWA 58
LICZBA BILETÓW 15
Cena 492.00 

Na stanie

Lokalizacja

Udostępnij info o warsztacie