Kursy on-line
Marketing w Social Media

Cena: 399,00 PLN
Kurs obejmuje:
Łączny czas nauki – 2,5h
Ilość lekcji – 13
Certyfikat ukończenia
Zacznij zarabiać dzięki mediom społecznościowym i buduj swoją markę w sposób efektywny i długofalowy.
Opis szkolenia:
Kurs marketing w Social Media nauczy strategicznego podejścia do działania w mediach społecznościowych. Pokaże Ci jak planować swoje działania w sposób długofalowy i jak Social Media przydają się na każdym etapie sprzedaży jak i istnienia firmy. Dowiesz się z jakich narzędzi i źródeł wiedzy korzystać, aby Twoje działania marketingowe w Social Media miały sens cały czas, były atrakcyjne, a przede wszystkim efektywne.
Czego się nauczysz:
- Czym jest marketingowo strategiczne podejście do Social Media,
- Jak planować komunikację i dobierać odpowiednie kanały,
- Jak tworzyć content video, graficzny oraz pisemny,
- Czym jest UVP, USP, RTM, UGC i inne pojęcia pomagające w komunikacji SM,
- Podstaw działań płatnych w mediach społecznościowych.
Dla kogo jest kurs?
Dla każdego, kto chce w Social Media nie tylko sprzedawać tu i teraz, ale budować swoją markę i działania na lata. Osobom początkującym da wiedzę jak rozpocząć swoje działania, tym bardziej zaawansowanym uporządkuje i utrwali wiedzę krok po kroku, od A do Z. Kurs jest idealny dla biznesu, ale również skorzystają na nim ludzie budujący swoją własną markę osobistą jako formę promocji swojej firmy.
Wymagania:
Otwarta głowa, rzetelne podejście do działań dodatkowych, wyłączony adblock podczas ćwiczeń w SM, laptop oraz telefon.
Co zawiera kurs?
- Czym są media społecznościowe?
- Strategiczne podejście do prowadzenia działań w Social Media
- Grupa docelowa i konsument w Social Media
- Charakterystyka kanałów SM i sposoby ich doboru
- Algorytmy w Social Media
- Spójność i branding
- Charakterystyka dobrej komunikacji w Social Media
- Rodzaje contentu w Social Media
- Planowanie i dystrybucja treści w Social Media
- Tworzenie lejków sprzedażowych
- Możliwości reklamowe na FB, IG i LinkedIn
- Podstawy tworzenia kampanii reklamowych cz.1
- Podstawy tworzenia kampanii reklamowych cz.2
O Autorce kursu

Nasze pozostałe kursy on-line
Dzielimy się naszą wiedzą poprzez kursy on-line tworzone przez naszych ekspertów
499 PLN
Customer Experience Design (CX) – projektowanie i zarządzanie doświadczeniem klienta
Czas trwania – 2h