Kursy on-line

Marketing w Social Media

Cena: 399,00 PLN

Kurs obejmuje:

    Łączny czas nauki  –  2,5h
    Ilość lekcji  –  13
   Certyfikat ukończenia

Zacznij zarabiać dzięki mediom społecznościowym i buduj swoją markę w sposób efektywny i długofalowy.

Opis szkolenia:

Kurs marketing w Social Media nauczy strategicznego podejścia do działania w mediach społecznościowych. Pokaże Ci jak planować swoje działania w sposób długofalowy i jak Social Media przydają się na każdym etapie sprzedaży jak i istnienia firmy. Dowiesz się z jakich narzędzi i źródeł wiedzy korzystać, aby Twoje działania marketingowe w Social Media miały sens cały czas, były atrakcyjne, a przede wszystkim efektywne.

Czego się nauczysz:

  • Czym jest marketingowo strategiczne podejście do Social Media,
  • Jak planować komunikację i dobierać odpowiednie kanały,
  • Jak tworzyć content video, graficzny oraz pisemny,
  • Czym jest UVP, USP, RTM, UGC i inne pojęcia pomagające w komunikacji SM,
  • Podstaw działań płatnych w mediach społecznościowych.

Dla kogo jest kurs?

Dla każdego, kto chce w Social Media nie tylko sprzedawać tu i teraz, ale budować swoją markę i działania na lata. Osobom początkującym da wiedzę jak rozpocząć swoje działania, tym bardziej zaawansowanym uporządkuje i utrwali wiedzę krok po kroku, od A do Z. Kurs jest idealny dla biznesu, ale również skorzystają na nim ludzie budujący swoją własną markę osobistą jako formę promocji swojej firmy.

Wymagania:

Otwarta głowa, rzetelne podejście do działań dodatkowych, wyłączony adblock podczas ćwiczeń w SM, laptop oraz telefon.

 Co zawiera kurs?

  • Czym są media społecznościowe?
  • Strategiczne podejście do prowadzenia działań w Social Media
  • Grupa docelowa i konsument w Social Media
  • Charakterystyka kanałów SM i sposoby ich doboru
  • Algorytmy w Social Media
  • Spójność i branding
  • Charakterystyka dobrej komunikacji w Social Media
  • Rodzaje contentu w Social Media
  • Planowanie i dystrybucja treści w Social Media
  • Tworzenie lejków sprzedażowych
  • Możliwości reklamowe na FB, IG i LinkedIn
  • Podstawy tworzenia kampanii reklamowych cz.1
  • Podstawy tworzenia kampanii reklamowych cz.2

O Autorce kursu

Anna Ledwoń-Blacha

Anna Ledwoń-Blacha, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu. Szkoleniowiec – głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej – fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin.

Nasze pozostałe kursy on-line

Dzielimy się naszą wiedzą poprzez kursy on-line tworzone przez naszych ekspertów

499 PLN

Customer Experience Design (CX) – projektowanie i zarządzanie doświadczeniem klienta

Czas trwania – 2h

499 PLN

Automatyzacja w marketingu i sprzedaży

Czas trwania – 5h

499 PLN

Jak rozwijać i skalować sprzedaż w Polsce i za granicę

Czas trwania – 4,5h

499 PLN

Jak pozyskać inwestora?

Czas trwania – 2h

Skip to content