Kursy on-line

Customer Experience Design (CX) – projektowanie
i zarządzanie doświadczeniem klienta

Cena: 499,00 PLN

Kurs obejmuje:

    Łączny czas nauki  –  2h
    Ilość lekcji  –  5
   Certyfikat ukończenia

Zrozum potrzeby swoich klientów i wykorzystaj tę wiedzę do tworzenia oferty dopasowanej do jej odbiorców.

Opis szkolenia:

Podczas kursu dowiesz się czym jest Customer Experience i jak możesz wykorzystać wiedzę na ten temat, aby lepiej docierać do Klientów, a poprzez to efektywnie rozwijać swoją firmę. Dzięki kursowi nauczysz się tworzyć ścieżkę klienta i na jej podstawie zobaczysz jak Klient odbiera Twój produkt lub usługę. To z kolei pozwoli Ci także przemyśleć a w rezultacie, także zaprojektować jak najlepsze doświadczenie Klienta.  Oprócz nagrań wideo otrzymasz wzory niezbędnych dokumentów, a także ćwiczenia do samodzielnego wykonania.

Czego się nauczysz:

  • Czym jest CX i jak możesz wykorzystać go w praktyce,
  • Czym jest ścieżka klienta,
  • Jak lepiej zrozumieć Klienta,
  • Dlaczego warto projektować produkty i usługi w oparciu o dane.

Dla kogo jest kurs?

Ten kurs jest dla wszystkich, którzy tworząc swoje produkty i usługi chcą uwzględnić potrzeby i doświadczenia swoich klientów i dzięki temu w pełni wykorzystać potencjał biznesowy swoich przedsięwzięć. Kurs w szczególności będzie przydatny dla:

  • specjalistów i managerów odpowiedzialnych za działania marketingowe i sprzedażowe w firmie;
  • osób odpowiedzialnych za działania i procesy związane z klientami;
  • właścicieli, prezesów i dyrektorów firm, którzy pragną rozwijać swoje biznesy poprzez budowanie pozytywnych relacji z Klientami;
  • osób zainteresowanych tematem customer experience, dla których celem jest kreowanie wartości marki wspierające wyniki firmy poprzez dbałość o klienta

Wymagania:

Otwarta głowa, komputer.

Co zawiera kurs?

  • Czym jest Customer Experience?
  • Na czym polega diagnoza i projektowanie Customer Experience?
  • Jakie narzędzia, metody badawcze i mierniki wykorzystywać w pracy nad Customer Experience?
  • Czym jest Customer Journey Map i jak je stworzyć?
  • Jak wykorzystać wiedzę o CX w codziennej pracy z klientem?

O Autorce kursu

Anna Wojcieszczak

Założycielka agencji doradczo strategicznej WiseAdvice, strateżka biznesu, mediatorka i wykładowczyni na Uniwersytecie Jagiellońskim, Uniwersytecie SWPS i WSEI.

Nasze pozostałe kursy on-line

Dzielimy się naszą wiedzą poprzez kursy on-line tworzone przez naszych ekspertów

499 PLN

Automatyzacja w marketingu i sprzedaży

Czas trwania – 5h

399 PLN

Marketing w Social Media

Czas trwania – 2,5h

499 PLN

Jak rozwijać i skalować sprzedaż w Polsce i za granicę

Czas trwania – 4,5h

499 PLN

Jak pozyskać inwestora?

Czas trwania – 2h

Skip to content