Kursy on-line
Automatyzacja w marketingu i sprzedaży

Cena: 499,00 PLN
Kurs obejmuje:
Łączny czas nauki – 5h
Ilość lekcji – 6
Certyfikat ukończenia
Zdobywaj płacących klientów dzięki praktycznej wiedzy i automatyzacji działań.
Opis szkolenia:
Zdobądź praktyczną wiedzę o generowaniu leadów oraz procesach marketingowo-sprzedażowych i zdobywaj pierwszych i kolejnych płacących klientów.
To proste, prawda? Z kursem “Automatyzacja w sprzedaży i marketingu” stanie się jeszcze łatwiejsze. Rozwijaj swój startup korzystając
z praktycznej wiedzy i najnowszych technologii. Sprawdź jakie możliwości, jakie drzemią w automatyzacji i jak ona ułatwi Twoją pracę.
Czego się nauczysz:
- Jak organizować procesy marketingowo sprzedażowe, tak aby od początku monitorować i analizować odpowiednie dane oraz jak zorganizować współpracę działu sprzedaży i marketingu, by jeszcze efektywniej pozyskiwać nowych klientów,
- Jak efektywnie generować leady,
- Jak poznać swojego klienta, by sprzedawać skutecznie,
- Jak nurturingować i scoringować swoje leady,
- Jak segmentować swoją bazę leadów/klientów,
- Jak wykorzystać technologię marketing automation w swoim biznesie.
Dla kogo jest kurs?
Dla osób, które chcą pozyskiwać klientów do długofalowej współpracy i zwiększać przychody dzięki przemyślanym procesom. Skierowany jest on przede wszystkim do:
- przedsiębiorców oraz właścicieli startupów,
- marketerów,
- pracowników działu sprzedaż.
Wymagania:
Otwarta głowa, komputer.
Co zawiera kurs?
Wprowadzenie
- Intro
- Wprowadzanie do automatyzacji marketingu i sprzedaży
- Lejek marketingowo-sprzedażowy
- Kanały komunikacji
- Współpraca działu marketingu i sprzedaży – checklista
- Test
Jak zdobyć klienta?
- Kim jest twój klient?
- Jaką wartość oferujesz?
- Inbound vs outbound?
- Lead generatory
Zarządzanie leadami
- Mam leada! I co dalej?
- CRM – co to i dlaczego absolutnie go potrzebujesz?
- Lead scoring
- Segmentacja bazy cz.1
- Segmentacja bazy cz.2
Marketing Automation
- Czym jest Marketing Automation?
- Jak wygląda rynek technologii Marketing Automation?
- Jakie procesy można automatyzować?
Tworzenie automatyzacji
- Funkcjonowanie systemu Marketing Automation – live demo
- Umawianie spotkań z wykorzystaniem kalendarza
- Onboarding nowego użytkownika
- Automatyzacja ratowania porzuconych procesów
Case study user.com
- Intro
- Kampania „Alternative to”
- Kampania „Video outbound”
- Kampania „Globalny wirtualny event”
O Autorze kursu

Nasze pozostałe kursy on-line
Dzielimy się naszą wiedzą poprzez kursy on-line tworzone przez naszych ekspertów
499 PLN
Customer Experience Design (CX) – projektowanie i zarządzanie doświadczeniem klienta
Czas trwania – 2h