Kursy on-line

Automatyzacja w marketingu i sprzedaży

Cena: 499,00 PLN

Kurs obejmuje:

    Łączny czas nauki  –  5h
    Ilość lekcji  –  6
   Certyfikat ukończenia

Zdobywaj płacących klientów dzięki praktycznej wiedzy i automatyzacji działań.

Opis szkolenia:

Zdobądź praktyczną wiedzę o generowaniu leadów oraz procesach marketingowo-sprzedażowych i zdobywaj pierwszych i kolejnych płacących klientów.

To proste, prawda? Z kursem “Automatyzacja w sprzedaży i marketingu” stanie się jeszcze łatwiejsze. Rozwijaj swój startup korzystając
z praktycznej wiedzy i najnowszych technologii. Sprawdź jakie możliwości, jakie drzemią w automatyzacji i jak ona ułatwi Twoją pracę.

Czego się nauczysz:

  • Jak organizować procesy marketingowo sprzedażowe, tak aby od początku monitorować i analizować odpowiednie dane oraz jak zorganizować współpracę działu sprzedaży i marketingu, by jeszcze efektywniej pozyskiwać nowych klientów,
  • Jak efektywnie generować leady,
  • Jak poznać swojego klienta, by sprzedawać skutecznie,
  • Jak nurturingować i scoringować swoje leady,
  • Jak segmentować swoją bazę leadów/klientów,
  • Jak wykorzystać technologię marketing automation w swoim biznesie.

Dla kogo jest kurs?

Dla osób, które chcą pozyskiwać klientów do długofalowej współpracy i zwiększać przychody dzięki przemyślanym procesom. Skierowany jest on przede wszystkim do:

  • przedsiębiorców oraz właścicieli startupów,
  • marketerów,
  • pracowników działu sprzedaż.

Wymagania:

Otwarta głowa, komputer.

Co zawiera kurs?

Wprowadzenie
  1. Intro
  2. Wprowadzanie do automatyzacji marketingu i sprzedaży
  3. Lejek marketingowo-sprzedażowy
  4. Kanały komunikacji
  5. Współpraca działu marketingu i sprzedaży – checklista
  6. Test
Jak zdobyć klienta?
  1. Kim jest twój klient?
  2. Jaką wartość oferujesz?
  3. Inbound vs outbound?
  4. Lead generatory
Zarządzanie leadami
  1. Mam leada! I co dalej?
  2. CRM – co to i dlaczego absolutnie go potrzebujesz?
  3. Lead scoring
  4. Segmentacja bazy cz.1
  5. Segmentacja bazy cz.2
Marketing Automation
  1. Czym jest Marketing Automation?
  2. Jak wygląda rynek technologii Marketing Automation?
  3. Jakie procesy można automatyzować?
Tworzenie automatyzacji
  1. Funkcjonowanie systemu Marketing Automation – live demo
  2. Umawianie spotkań z wykorzystaniem kalendarza
  3. Onboarding nowego użytkownika
  4. Automatyzacja ratowania porzuconych procesów
Case study user.com
  1. Intro
  2. Kampania „Alternative to”
  3. Kampania „Video outbound”
  4. Kampania „Globalny wirtualny event”

O Autorze kursu

Michał Korba

Chief Commercial Officer – Co-founder w User.com, Ekspert Marketing Automation, szkoleniowiec w sprawnymarketing.pl, pasjonat i teoretyk Internetu, praktyk e-marketingu.

Nasze pozostałe kursy on-line

Dzielimy się naszą wiedzą poprzez kursy on-line tworzone przez naszych ekspertów

499 PLN

Customer Experience Design (CX) – projektowanie i zarządzanie doświadczeniem klienta

Czas trwania – 2h

399 PLN

Marketing w Social Media

Czas trwania – 2,5h

499 PLN

Jak rozwijać i skalować sprzedaż w Polsce i za granicę

Czas trwania – 4,5h

499 PLN

Jak pozyskać inwestora?

Czas trwania – 2h

Skip to content