Kursy on-line

Jak rozwijać i skalować sprzedaż w Polsce
i za granicę

Cena: 499,00 PLN

Kurs obejmuje:

    Łączny czas nauki  –  4,5h
    Ilość lekcji  –  6
   Certyfikat ukończenia

Rozwijaj i skaluj sprzedaż w Polsce i za granicą.

Opis szkolenia:

Przestań zamartwiać się kiedy zapuka do Ciebie następny klient lub kiedy ktoś ze znajomych przekaże Ci polecenie na nowy biznes. Ułóż swój proces sprzedaży tak, aby był bardziej kontrolowalny, przewidywalny i abyś mógł łatwiej otwierać dyskusje, analizować potencjał biznesu i efektywnie negocjować na różnych rynkach. Kurs zawiera ponad 20 lekcji a w każdej część techniczną, ale też przykłady praktyczne, materiały z zadaniami i szablony treści i procesu, abyś po przepracowaniu go mógł faktycznie wejść w nowe relacje biznesowe i rozwijać swoją firmę!

Czego się nauczysz:

  • Jak powinna wyglądać struktura sprzedaży B2B,
  • Jak zbudować profil klienta i wybudować odpowiednią komunikację,
  • Jak umówić spotkanie i poradzić sobie z ograniczeniami RODO itp.,
  • Jak prowadzić efektywnie spotkania B2B wyciągając najważniejsze problemy klienta,
  • Jak efektywnie prezentować swoją ofertę,
  • Jak negocjować i adresować odmowy,
  • Jak zarządzać sprzedażą i jej rozwojem.

Dla kogo jest kurs?

Ten kurs jest dla osób, które prowadzą (lub planują otworzyć) biznes B2B (łącznie z osobami w działach sprzedaży) i chcą przejąć kontrolę nad działaniami oraz wejść na nowy rynek zagraniczny.

Wymagania:

Otwarta głowa, komputer.

 Co zawiera kurs?

Wstęp do sprzedaży - jak zrozumieć czym jest sprzedaż, dlaczego działa i jak ją prowadzić?
  1. Czym różnią się od siebie sprzedaż B2B, B2C oraz B2G?
  2. Dlaczego sprzedawcy mają tak złą opinię w biznesie?
  3. Dlaczego klienci kupują i jak podejmują decyzje?
  4. Dlaczego profesjonalnym sprzedawcom udaje się dobrze sprzedawać?
  5. Kiedy zatrudnić sprzedawcę, a kiedy sprzedawać samemu?
  6. Jak powinna wyglądać struktura sprzedaży?
  7. Czym są persony i dlaczego ich analiza jest tak ważna w doborze kierunku sprzedaży?
  8. Jak przygotować analizę persony i z jakich źródeł korzystać?
  9. Jak odpowiednio komunikować wartość tego co robię?
Pierwszy kontakt - jak umówić spotkania B2B
  1. Skąd pozyskać kontakty do potencjalnych klientów?
  2. Jak poradzić sobie z RODO i ePrivacy?
  3. Jakie treści i kanały dobrać do rozpoczęcia kontaktu z potencjalnym klientem?
  4. Jak powinna wyglądać kampania outreach – czyli ile maili wysłać, ile telefonów wykonać i w jakiej kolejności?
  5. Zbudowanie bazy kontaktowej zgodnie z RODO (Jagoda Lewandowska)
  6. Pierwszy kontakt – jak najlepiej rozpocząć i zautomatyzować kampanię bezpośrednią? (Jagoda Lewandowska)
Spotkanie z klientem i budowanie relacji
  1. Pierwsze spotkanie – jak zaplanować pierwszą rozmowę
  2. Ustalenie zasad i kontrakt dżentelmeński na spotkaniu
  3. Badanie potrzeb bez „poczucia przesłuchania”
  4. Pierwszy krok do negocjacji – wczesne adresowanie odmów
  5. Dodatkowe strategie na zwiększanie prawdopodobieństwa biznesu
  6. Efektywna prezentacja rozwiązania – jak nie przesadzić z treścią i trafić do odbiorcy
  7. Podsumowanie i dodatkowe kroki
Ofertowanie i negocjacje
  1. Jak najlepiej przedstawić ofertę i cenę?
  2. Jak wyciągnąć decyzję od klienta bez tworzenia presji zakupowej?
  3. Adresowanie odmów i ponowne zamknięcie
  4. Dobre praktyki zakończenia procesu sprzedaży
Zarządzanie sprzedażą i rozwój
  1. Zarządzanie sprzedażą – wybór CRM
  2. Codzienna praca z analityką – co mierzyć, jakie wartości są dobre i jak optymalizować wyniki
Toolbox
  1. Materiały, formularze zadań, lista narzędzi, szablony procesu

O Autorze kursu

Przemysław Stanisz

Założyciel NorthStar Consulting. Posiada piętnastoletnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu. Spędził pięć lat pracując w sprzedaży bezpośredniej dla korporacji w USA; szkolił i zarządzał setkami sprzedawców i marketerów w USA, Polsce, Słowacji, Węgrzech, Ukrainie, krajach bałtyckich, Francji, Wielkiej Brytanii itp. Współzałożyciel licznych firm i marek działających na rynku europejskim, pomagających podnosić efektywność sprzedaży i marketingu oraz skalowaniu biznesu zagranicę. Aktywny w społecznościach technologicznych i startupowych w Europie i USA, pracując jako coach i mentor. Prezenter na wielu wydarzeniach i w wielu organizacjach, łącznie z Uniwersytetem Stanforda poprzez US-Polish Trade Council.

Nasze pozostałe kursy on-line

Dzielimy się naszą wiedzą poprzez kursy on-line tworzone przez naszych ekspertów

499 PLN

Customer Experience Design (CX) – projektowanie i zarządzanie doświadczeniem klienta

Czas trwania – 2h

499 PLN

Automatyzacja w marketingu i sprzedaży

Czas trwania – 5h

399 PLN

Marketing w Social Media

Czas trwania – 2,5h

499 PLN

Jak pozyskać inwestora?

Czas trwania – 2h

Skip to content