Kursy on-line
Jak rozwijać i skalować sprzedaż w Polsce
i za granicę

Cena: 499,00 PLN
Kurs obejmuje:
Łączny czas nauki – 4,5h
Ilość lekcji – 6
Certyfikat ukończenia
Rozwijaj i skaluj sprzedaż w Polsce i za granicą.
Opis szkolenia:
Przestań zamartwiać się kiedy zapuka do Ciebie następny klient lub kiedy ktoś ze znajomych przekaże Ci polecenie na nowy biznes. Ułóż swój proces sprzedaży tak, aby był bardziej kontrolowalny, przewidywalny i abyś mógł łatwiej otwierać dyskusje, analizować potencjał biznesu i efektywnie negocjować na różnych rynkach. Kurs zawiera ponad 20 lekcji a w każdej część techniczną, ale też przykłady praktyczne, materiały z zadaniami i szablony treści i procesu, abyś po przepracowaniu go mógł faktycznie wejść w nowe relacje biznesowe i rozwijać swoją firmę!
Czego się nauczysz:
- Jak powinna wyglądać struktura sprzedaży B2B,
- Jak zbudować profil klienta i wybudować odpowiednią komunikację,
- Jak umówić spotkanie i poradzić sobie z ograniczeniami RODO itp.,
- Jak prowadzić efektywnie spotkania B2B wyciągając najważniejsze problemy klienta,
- Jak efektywnie prezentować swoją ofertę,
- Jak negocjować i adresować odmowy,
- Jak zarządzać sprzedażą i jej rozwojem.
Dla kogo jest kurs?
Ten kurs jest dla osób, które prowadzą (lub planują otworzyć) biznes B2B (łącznie z osobami w działach sprzedaży) i chcą przejąć kontrolę nad działaniami oraz wejść na nowy rynek zagraniczny.
Wymagania:
Otwarta głowa, komputer.
Co zawiera kurs?
Wstęp do sprzedaży - jak zrozumieć czym jest sprzedaż, dlaczego działa i jak ją prowadzić?
- Czym różnią się od siebie sprzedaż B2B, B2C oraz B2G?
- Dlaczego sprzedawcy mają tak złą opinię w biznesie?
- Dlaczego klienci kupują i jak podejmują decyzje?
- Dlaczego profesjonalnym sprzedawcom udaje się dobrze sprzedawać?
- Kiedy zatrudnić sprzedawcę, a kiedy sprzedawać samemu?
- Jak powinna wyglądać struktura sprzedaży?
- Czym są persony i dlaczego ich analiza jest tak ważna w doborze kierunku sprzedaży?
- Jak przygotować analizę persony i z jakich źródeł korzystać?
- Jak odpowiednio komunikować wartość tego co robię?
Pierwszy kontakt - jak umówić spotkania B2B
- Skąd pozyskać kontakty do potencjalnych klientów?
- Jak poradzić sobie z RODO i ePrivacy?
- Jakie treści i kanały dobrać do rozpoczęcia kontaktu z potencjalnym klientem?
- Jak powinna wyglądać kampania outreach – czyli ile maili wysłać, ile telefonów wykonać i w jakiej kolejności?
- Zbudowanie bazy kontaktowej zgodnie z RODO (Jagoda Lewandowska)
- Pierwszy kontakt – jak najlepiej rozpocząć i zautomatyzować kampanię bezpośrednią? (Jagoda Lewandowska)
Spotkanie z klientem i budowanie relacji
- Pierwsze spotkanie – jak zaplanować pierwszą rozmowę
- Ustalenie zasad i kontrakt dżentelmeński na spotkaniu
- Badanie potrzeb bez „poczucia przesłuchania”
- Pierwszy krok do negocjacji – wczesne adresowanie odmów
- Dodatkowe strategie na zwiększanie prawdopodobieństwa biznesu
- Efektywna prezentacja rozwiązania – jak nie przesadzić z treścią i trafić do odbiorcy
- Podsumowanie i dodatkowe kroki
Ofertowanie i negocjacje
- Jak najlepiej przedstawić ofertę i cenę?
- Jak wyciągnąć decyzję od klienta bez tworzenia presji zakupowej?
- Adresowanie odmów i ponowne zamknięcie
- Dobre praktyki zakończenia procesu sprzedaży
Zarządzanie sprzedażą i rozwój
- Zarządzanie sprzedażą – wybór CRM
- Codzienna praca z analityką – co mierzyć, jakie wartości są dobre i jak optymalizować wyniki
Toolbox
- Materiały, formularze zadań, lista narzędzi, szablony procesu
O Autorze kursu

Nasze pozostałe kursy on-line
Dzielimy się naszą wiedzą poprzez kursy on-line tworzone przez naszych ekspertów
499 PLN
Customer Experience Design (CX) – projektowanie i zarządzanie doświadczeniem klienta
Czas trwania – 2h