SZKOLENIE

Pozyskiwanie klientów z wykorzystaniem

Landing Pages i Google AdWords

Z DOFINANSOWANIEM DO 80%

Jak pozyskiwać klientów, rozwijać firmę i uniezależnić się od zewnętrznych agencji marketingowych?

Szkolenie “Pozyskiwanie klientów z wykorzystaniem Landing Pages i Google AdWords” dofinansowane jest w ramach Bazy Usług Rozwojowych PARP. Każdy uczestnik otrzymuje ponadto budżet marketingowy na kampanie Google AdWords oraz roczny dostęp do platformy Landingi.pl.

Masz zarejestrowaną firmę w województwie: dolnośląskim, kujawsko-pomorskim, lubelskim, podkarpackim, śląskim, świętokrzyskim, warmińsko-mazurskim lub zachodniopomorskim? Prowadzisz przedsiębiorstwo z sektora MMŚP czyli mikro, małe lub średnie przedsiębiorstwo?

Skorzystaj ze szkolenia z możliwością dofinansowania aż do 80% jego kosztów!

 Dlaczego warto?

Szkolenie obejmuje:

⇨ dwudniowe warsztaty z tworzenia Landing Pages oraz kampanii Google AdWords

⇨ budżet Google AdWords w wysokości 1250 zł w cenie szkolenia

⇨ roczny dostęp do platformy Landingi.pl

⇨ indywidualna praca nad kampanią reklamową w trakcie szkolenia

⇨ materiały po szkoleniu

Warunki uczestnictwa:

Data szkolenia: 9-10.12.2017r.
Miejsce: Katowice

Liczba uczestników: 20 osób

Regularna cena szkolenia: 6250 zł netto

Poziom dofinansowania PARP: do 80%

Wkład własny: 1250 zł netto

Inwestujesz jedynie 20% kosztów szkolenia (1250 zł), które jest wkładem własnym, a w zamian otrzymujesz znacznie więcej niż dwukrotność tej kwoty w postaci budżetu marketingowego Google AdWords (1250 zł) i rocznego dostępu do platformy Landingi.pl w wersji Automate (1980 zł) , a przede wszystkim intensywne i merytoryczne szkolenia z ekspertami!

Dzięki udziałowi w programie:

  • Dowiesz się, co zrobić, aby Twoje kampanie internetowe były efektywne, doprowadzały do tysiąca odwiedzających, jak analizować kampanię czy optymalizować strony docelowe wraz z lead nurturing;
  • Nauczysz się efektywnie wykorzystywać budżet reklamowy, tworzyć samodzielnie strony docelowe;
  • Poznasz wszystkie etapy tworzenia konta Google AdWords, jego konfiguracji, czy łączenia go z innymi narzędziami;
  • Zaczniesz pisać teksty reklam i ich rozszerzenia, a także nauczysz się szukania inspiracji na słowa kluczowe, poprzez które klienci wyszukują usług i produktów;
  • Dowiesz się, jak skutecznie docierać do rokujących klientów, a także, jak nie docierać do tych, którzy nie są zainteresowani Twoimi usługami.

1588721

Program szkolenia:

DZIEŃ I – Landing Page

9.12.2017 r.

  • Jak projektować strony docelowe? Czym jest język korzyści?

Elementy skutecznej strony docelowej. Wprowadzenie do warsztatów, które utrwali Twoją wiedzę na temat stron docelowych, a także projektowania tekstów do wykorzystania na stronie.

 

  • Projektowanie / optymalizacja Landing Pages

Projektowanie stron docelowych z wykorzystaniem gotowych szablonów umieszczonych w platformie Landingi.pl.

 

  • Jak wygenerować ruch na stronę docelową

Omówienie różnych sposobów na ściągniecie użytkowników na wcześniej przygotowaną stronę docelową.

 

  • Analityka i optymalizacja stron docelowych

Najważniejsze mierniki efektywności przy kampaniach z wykorzystaniem stron docelowych. Wprowadzenie w testy A/B, co testować, jak testować i kiedy testy mają sens.

 

  • Pomysły na generowanie leadów / narzędzia analityczne / Q&A

Pomysły na generowanie leadów. Przydatne narzędzia analityczne, które powinieneś wykorzystywać na co dzień w pozyskiwaniu klientów.

1296013
1293870

DZIEŃ II – Google AdWords

10.12.2017r.

  • Wprowadzenie do reklamy w Google

Psychologia wyszukiwania, wyniki organiczne (naturalne) a płatne reklamy. Zasada działania systemu reklamowego Google AdWords.

 

  • Planowanie kampanii

Cele kampanii, określenie grupy docelowej, struktura konta AdWords, dobór słów kluczowych, tworzenie skutecznych tekstów reklam.

 

  • Konfiguracja konta AdWords

Zakładanie konta AdWords, konfiguracja płatności, interfejs AdWords i poruszanie się po nim.

 

  • Konfiguracja kampanii w wyszukiwarce

Ustawienia kampanii – na co zwrócić uwagę? Typy dopasowania słów kluczowych, rozszerzenia reklam.

 

  • Analiza danych, optymalizacja kampanii i rozwój kampanii

Łączenie konta AdWords z Google Analytics, analiza danych z kampanii i działania optymalizacyjne.

 

  • Dodatkowe możliwości AdWords

Organizatorzy

logo_white_bg-1

Landingi.pl

To aplikacja, która umożliwia samodzielnie tworzenie landing page pod dowolną kampanię bez posiadania specjalistycznej wiedzy i pomocy działu IT. Jej wyróżnikiem jest intuicyjny edytor do tworzenia landing page’y na wszystkie rodzaje urządzeń (komputer, smartfon, tablet), dziesiątki gotowych szablonów oraz duża liczba integracji z innymi aplikacjami. Landingi wyposażone są w statystyki, testy A/B, skrzynkę do zbierania leadów oraz narzędzie do tworzenia zakładki na Facebooku. Landingi wygrały nagrodę Specjalną Startup Weekend Poznań 2011.

startupacademy

Startup Academy

Organizacja wspierająca osoby, które chcą wystartować oraz rozwinąć własny biznes, prowadząca od pomysłu przez dotarcie do pierwszych klientów aż do pozyskania finansowania. Startup Academy przekłada innowacyjne metody budowania startupów, tj. Lean Startup i Customer Development, na lokalne rynki. Jest również organizatorem programów akceleracyjnych przygotowujących startupy do kontaktu z inwestorami i wdrożenia przełomowych rozwiązań w życie.

Jak uzyskać dofinansowanie?

Baza Usług Rozwojowych jest platformą dostępną dla wszystkich, jednak dofinansowanie na szkolenia mogą uzyskać firmy sektora MMŚP w celu poszerzenia swojej wiedzy i rozwoju na wielu płaszczyznach. O dofinansowanie wybranego szkolenia mogą się starać samozatrudnieni lub pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę, umowę zlecenie lub umowę o dzieło*

  • Z projektu mogą skorzystać mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa
  • Możliwość dofinansowania jest do końca lipca 2019 roku 
  • Bardzo krótki i nieskomplikowany proces aplikacji o dofinansowanie
  • Refundacja do 80% kosztów szkolenia

*wyjątkiem gdzie nie można starać się o dofinansowanie pracując na umowę zlecenie/o dzieło jest woj. dolnośląskie

 

 Kilka kroków w ubieganiu się o dofinansowanie:

Krok 1 - Zgłoś się do Nas na maila

Krok 2 - Umów się na rozmowę

podczas której pomożemy Ci założyć profil na stronie https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/ i dobrać konkretną usługę w Bazie Usług Rozwojowych – szkolenie Landing Pages oraz Google AdWords.

Krok 3 - Wypełnij z Nami wniosek o dofinansowanie

następnie wyślij go do odpowiedniego Operatora, którego My Ci wskażemy!

Krok 4 - Podpisz umowę na refundację kosztów

Umowę o refundację kosztów wybranej przez Ciebie usługi rozwojowej podpiszesz z operatorem z Twojego województwa po weryfikacji wniosku. Pomożemy Ci wypełnić wymagane dokumenty związane z ubieganiem się o dofinansowanie.

Krok 5 - Skorzystaj z wybranej usługi

i opłać za nią fakturę. Po zakończeniu usługi koniecznie oceń usługę rozwojową w Bazie Usług Rozwojowych.

Krok 6 - Zgłoś się do Nas po refundację

nawet 80% poniesionych kosztów usługi rozwojowej!

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

[[[[]],[[]],"and"]]
1
Pozyskiwanie klientów z wykorzystaniem Landing Pages i Google AdWords
Dziękujemy za zainteresowanie naszym szkoleniem. Prosimy o uzupełnienie formularza zgłoszeniowego.
Imię
Nazwisko
Numer telefonu
Nazwa firmy
Miasto
Previous
Next

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Justyna Opoka, Startup Academy

justyna@startupacademy.pl

22 247 23 72

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt