0
  • An empty cart

    You have no item in your shopping cart

0
  • An empty cart

    You have no item in your shopping cart

Enter your keyword

Marketplace dla fachowców i gospodarstw domowych

Artykuł

Marketplace dla fachowców i gospodarstw domowych

Marketplace dla fachowców i gospodarstw domowych

Duer to firma, która swoim klientom indywidualnym udostępnia platformę internetową do szybkiego i wygodnego zamawiania usług specjalistów takich jak elektryk, hydraulik czy złota rączka, a klientom firmowym zapewnia wsparcie przy wszelkich usterkach, awariach, remontach i wykończeniach ich biur, lokali użytkowych czy innych nieruchomości.

Co wyjątkowego oferuje Duer?

Przede wszystkim rzadko spotykaną na tym rynku wysoką jakość, niezawodność, przejrzystość i terminowość. A to dzięki temu, że wszyscy fachowcy dostępni na platformie www.duer.pl są starannie wyselekcjonowani i zweryfikowani przez zespół Duera, a współpraca z nimi utrzymywana tylko wtedy, gdy użytkownicy platformy stale potwierdzają wysoką jakość ich pracy. Dysponując fachowcami tak wysokiej klasy, Duer jest w stanie obsługiwać swoich klientów firmowych również na najwyższym poziomie.

Duer

Uważamy, że jest to nasza najważniejsza przewaga konkurencyjna – komentuje Natalia Kwiecień, współzałożycielka Duera. Znalezienie rzetelnego, uczciwego, a przy okazji kulturalnego i po prostu sympatycznego profesjonalisty nie jest w dzisiejszych czasach takie łatwe – dodaje. A my właśnie tym się zajmujemy – wyszukiwaniem tych najlepszych wśród całej masy warszawskich specjalistów i przekonywaniem ich, że warto zostać Duerem (tak nazywamy naszych fachowców) – dodaje Michał Kwiecień, współwłaściciel Duera.. Jest to bardzo czaso- i pracochłonne ćwiczenie, bo rynek pełen jest partaczy, naciągaczy i fachowców-widmo (czyli takich, którzy albo nie pojawiają się w umówionym terminie, albo „rozpływają się” po źle zrobionej robocie). A my już dobrze wiemy jak takich rozpoznać. Zresztą zazwyczaj sami się eliminują, bo już sama wizja spotkania ze mną czy innym członkiem zespołu dla wielu okazuje się zbyt dużym wysiłkiem. Są też fachowcy, których przeraża nasz proces rekrutacji. Wiedzą, że oznacza on skrupulatną weryfikację ich kompetencji twardych i miękkich. Bez skutecznego przebycia naszej weryfikacji nie ma szans na przyjęcie fachowca do grona Duerów.

Specjaliści, którzy spisują się na medal realizując zlecenia wygrywane na platformie Duer.pl często zapraszani są przez zespół Duera do realizowania zleceń firmowych. – Do naszych istotnych zalet dla klientów firmowych dołożyłabym jeszcze to, że pokrywamy szerokie spektrum usług – naprawimy zapchane WC, usterkę elektryczną, zmywarkę, pomalujemy salę konferencyjną, ale też przeprowadzimy złożony remont. Dodatkowo chętnie „przejdziemy się” po biurze czy lokalu usługowym klienta i wskażemy rzeczy niezbędne do naprawy czy konserwacji, bo mogą zagrażać bezpieczeństwu lub doradzimy w kwestii estetyki/wystroju – tłumaczy Natalia.

Jak to działa z perspektywy klienta indywidualnego?

Korzystanie z platformy jest darmowe i bardzo intuicyjne. Wystarczy wejść na Duer.pl i wybrać interesującą nas kategorię. Możemy zamówić godnego zaufania hydraulika, elektryka, złotą rączkę, ślusarza, specjalistę od napraw AGD, remontów, prac wykończeniowych, malarza, ogrodnika, a nawet Duera, który pomoże nam w montażu mebli i sprzętów czy prostych pracach fizycznych, jak np. odśnieżanie. – tak możemy przeczytać w materiałach marketingowych Duera.

Po wyborze kategorii należy podać szczegóły zlecenia, preferencje co do czasu realizacji, lokalizację oraz dane kontaktowe, które razem z lokalizacją zostaną udostępnione tylko Duerowi, który będzie realizował dane zlecenie. Następnie czekamy na oferty i je porównujemy (zresztą nie tylko oferty – także Duerów, od których przyszły). Wybrany przez nas specjalista natychmiast zadzwoni by doprecyzować termin i szczegóły zlecenia. Pozwoli mu to jak najlepiej przygotować się do wizyty. Po realizacji oceniamy fachowca.

Jak wygląda proces z perspektywy firm?

– Dla klientów firmowych realizujemy podobny zakres usług co dla klientów indywidualnych, czyli wszelkie naprawy elektryczne, hydrauliczne, ślusarskie, stolarskie i złotorączkowe. Zajmujemy się również niedziałającymi sprzętami AGD, montażem mebli i sprzętów, a także prostymi pracami fizycznymi (np. przeprowadzkami wewnętrznymi). Ponadto świadczymy kompleksowe usługi remontowo-wykończeniowe, obejmujące m.in. tynkowanie, malowanie czy prace instalacyjne – wymienia Michał.

– We współpracy B2B proponujemy zarówno realizację pojedynczych zleceń, jak i ofertę abonamentową – dla tych klientów, którzy wymagają regularnego wsparcia przez naszych fachowców. Wszystkim naszym klientom gwarantujemy pełną gotowość do wykonania ich zleceń oraz fachową, terminową i rzetelną ich realizację. A proces obsługi zlecenia jest prosty i przejrzysty – podsumowuje Natalia. – Po otrzymaniu zapytania i jego ewentualnym doprecyzowaniu, dedykowany członek zespołu Duera przekazuje klientowi informację zwrotną zawierającą wiążącą wycenę zleconego zadania, a także termin realizacji – oczywiście zgodnie z preferencjami klienta.

Ponadto, dla swoich klientów firmowych Duer realizuje regularne przeglądy techniczne ich biur i lokali użytkowych, aby skutecznie zapobiegać awariom i usterkom, a także zapewniać bezpieczeństwo użytkownikom powierzchni. Często wsparcie w re-dekoracji biur, a także doradztwo w doborze odpowiednich sprzętów biurowych i wdrażaniu udogodnień dla pracowników na podstawie najlepszych praktyk rynkowych jest doceniane przez klientów równie mocno jak szybkie i skuteczne reagowanie na ich bieżące usterki.

Zapotrzebowanie na nasze usługi jest bardzo duże, bo w firmach nikt nie ma czasu zajmować się koordynowaniem napraw, kontaktowaniem się za każdym razem z innym fachowcem, rozliczaniem się za każdym razem inaczej, zastanawianiem się czy tym razem specjalista będzie pamiętał o umówionej wizycie, czy też nie oraz czy wykona swoje zlecenia z należytą starannością i za uzgodnioną cenę – mówi Michał. Duer eliminuje te problemy. Bierzemy cały proces na siebie, gwarantując firmom jedną osobą kontaktową, wiążące wyceny, jedną płatność w miesiącu oraz przede wszystkim najlepszych fachowców. Wydaje nam się, że jest to ogromna wartość.

Duer działa na razie na rynku warszawskim i rozwija się tam już drugi roku. W planach założycieli jest ekspansja na kolejne aglomeracje, ale priorytetem jest utrzymanie wysokiej jakości i zwiększenie skali w samej Warszawie.
Fachowców współpracujących z firmą Duer jest już blisko setka, po kilku/ kilkunastu per kategoria usług, ale zdarzają się „fachowcy-orkiestry”, którzy doskonale sprawdzają się na prawie każdym polu.

Serwis dla klientów indywidualnych dostępny jest pod adresem www.duer.pl, a klienci firmowi mogą wyrazić swoje zainteresowanie współpracą pod adresem firmy.duer.pl.

Firma Duer prowadzi też bloga (www.duer.pl/blog), gdzie udziela porad nt. najpowszechniejszych usterek, a także fanpage na Facebook’u (facebook.com/duerpl), na którym pisze o aktualnościach oraz chwali się swoimi osiągnięciami. Tych Duerowi nie brakuje. Zespół osiąga sukcesy w programach akceleracyjnych i konkursach dla start-upów (m. in. zakwalifikował się do ścisłego finału Przedsiębiorczego Mazowsza czy Młodzi w Łodzi), zostaje wyróżniany w prestiżowych konkursach biznesowych (założycielka Duera została jedną z finalistek w konkursie na Bizneswoman Roku 2019 Sukcesu Pisanego Szminką) oraz ma na koncie ukończenie bardzo wymagających szkoleniowych programów międzynarodowych (np. amerykańskiego Startup School by Y Combinator).