0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

Enter your keyword

Jacek Jakubik

Ekspert sprzedaży B2B, strategii produktowej i sprzedażowej

Od początku swojej wieloletniej kariery związany ze sprzedażą, zarządzaniem produktem oraz rozwojem biznesu. Swoją karierę zaczynał pracując jako Inżynier Sprzedaży. Następnie na stanowisku Product Managera wprowadził z sukcesem kilka produktów na rynek polski. Swoją karierę kontynuował w kluczowych rolach sprzedażowych w dwóch dużych startupach, Energis oraz Deutsche Telekom (dział usług hurtowych), budując od zera ich pozycje w Polsce. Sukcesy w sprzedaży do kluczowych operatorów w Polsce, a później w krajach sąsiednich, skutkowały objęciem roli Dyrektora Sprzedaży odpowiedzialnego za Polskę, kraje Bałtyckie, Czechy i Słowację. Aktywnie sprzedawał także poza regionem – w Holandii, Szwajcarii oraz Rosji. Doceniony za efektywność w rozwijaniu oferty produktowej objął stanowisko Business Development Managera prowadzącego strategiczne projekty Deutsche Telekom. W tej roli odpowiadał m.in. za komercyjną część nowego produktu Deutsche Telekom wprowadzanego w Europie Środkowo-Wschodniej.

Obecnie zajmuje się rozwojem biznesu w software house Tooploox. W wolnym czasie pomaga firmom, w szczególności startupom, w budowaniu ich strategii produktowej i sprzedażowej a także w tworzeniu i optymalizacji struktury organizacyjnej oraz wewnętrznych procesów

Pasjonat Nowych Technologii, zwłaszcza technologii webowych z możliwościami ich wykorzystania do tworzenia usług Internetowych, budowania platform współpracy między ludźmi oraz optymalizacji procesów w firmach.