0
  • An empty cart

    You have no item in your shopping cart

0
  • An empty cart

    You have no item in your shopping cart

Enter your keyword

Mateusz Muryjas

Digital Analytics & Marketing Consultant w Analityczny

Analitykę traktuje jako przyprawę, która nadaje smaku projektom internetowym. Wierzy, że wszystkie działania można opisać wskaźnikami, a później je zoptymalizować. Pomaga firmom rozwiązywać problemy z analityką internetową: wyznaczać cele, mierzyć konwersje i zrozumieć zachowania użytkowników. Pasjonat wizualizacji danych.

Praktyk strategii i narzędzi analitycznych. Za swoich zawodowych przyjaciół uważa Google Analytics, Google Data Studio i Hotjar, którym w ciągu ostatnich 8 lat poświęcił setki godzin. Szkoleniowiec i prelegent na licznych konferencjach branżowych takich jak InternetBeta, Bitspiration, Data Science Summit, czy semKRK.

Współpracuje z firmami i agencjami z obszaru digital marketingu, którym doradza i pomaga mierzyć efekty działań sprzedażowych i marketingowych. Współtworzy Fundację Inicjatyw Gospodarczych, Analitycznych i Technologicznych w ramach której organizuje konferencje, szkolenia oraz projekty edukacyjne z zakresu analityki takie jak konferencja #digitalfest.

POZNAJ INNYCH TRENERÓW

W Startup Academy warsztaty prowadzą tylko praktycy