0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

Enter your keyword

post

Pomysł na biznes

Pomysł na biznes

'Startupowe mięso' odc.5

W piątym już odcinku Startupowego Mięsa gościliśmy Dawida Wintera i Pawła Porucznika, twórców marek Muscat oraz Westwood: https://muscat.pl/ . Panowie rewolucjonizują branżę optyczną, sprzedając okulary… przez internet. Przeczytajcie, na czym polega ten pomysł.

Jak działa model home try-on? Startup Muscat przełamuje schematy i wychodzi naprzeciw klientom, wprowadzając sprzedaż okularów online. Znaleźli pomysł, jak przełamać barierę, gdzie klient potrzebuje najpierw przymierzyć okulary, zanim je kupi. Dawid szczegółowo wyjaśnia model przymierzalni domowej oraz pokazuje, jakie możliwości dzięki temu zyskał Muscat.

Wiele z nas uważa, że nie warto ruszać z biznesem, który nie jest niczym nowym na rynku. Jak to jest z tą „wyjątkowością” pomysłu? Obejrzyj, jakie działania są według Pawła najważniejsze, nawet jeśli nie jesteśmy innowatorami w danej dziedzinie.

„Nie trzeba odkrywać Ameryki drugi raz. Można przenieść sprawdzony model biznesowy z jednej branży do drugiej”

Co w przypadku, kiedy inspirację do biznesu znajdziemy za oceanem? Jak to przełożyć efektywnie na polski rynek? Paweł przestrzega przed dokładnym kopiowaniem pomysłu i podaje kluczowe elementy, na których należy się skupić przy wdrażaniu takiego biznesu na rynek lokalny.

Jakie są trzy wskazówki dla początkujących przedsiębiorców? Jakie ryzyko powstaje, w przypadku pozyskania finansowania od inwestora? Czy planowanie na kilka lat naprzód ma sens? Obejrzyj video, a poznasz praktyczne wskazówki od Pawła i Dawida.

„Przede wszystkim bądź elastyczny, nie zakochuj się w swoim pomyśle (…) trzeba zmieniać strategie naszego startupu”

Książka polecana przez Pawła: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/173882/steal-like-an-artist-10-things-nobody-told-you-about-being-creative