Program 4P Prasko Południowa Przestrzeń Przedsiębiorczych
Skorzystaj z pomocy doświadczonych ekspertów.
Zapisz się na bezpłatne doradztwo!
Dzielnica Praga-Południe m. st. Warszawy i Startup Academy łączą siły, by zapewnić dogodne warunki do rozwoju przedsiębiorczości mieszkańcom warszawskiej Pragi-Południe.
W tym celu powstała 4P Prasko Południowa Przestrzeń Przedsiębiorczych obejmująca program:
– 150h bezpłatnego doradztwa biznesowego, księgowego oraz prawnego,
– warsztaty dla przedsiębiorczych mieszkańców,
– coworking i sala konferencyjna.



„Program 4P – Prasko Południowa Przestrzeń Przedsiębiorczych” realizuje cele programu Strategia Warszawa2030, cel operacyjny 2.4. Działamy w warunkach przyjaznych rozwojowi biznesu w ramach celu strategicznego 2 – Wygodna lokalność.
Jeśli zastanawiasz się jak rozkręcić swój biznes, szukasz funkcjonalnej przestrzeni do pracy, chciałbyś skorzystać z porady księgowej, lub po prostu chciałbyś wymienić się doświadczeniami z innymi przedsiębiorcami, 4P Prasko Południowa Przestrzeń Przedsiębiorczych jest właśnie dla Ciebie!
Dla kogo jest program?
Osoby planujące rozpoczęcie działalności gospodarczej
Przedsiębiorcy potrzebujący wsparcia w rozwoju swojej firmy
W ramach 4P Prasko Południowej Przestrzeni Przedsiębiorczych oferujemy:
01
Doradztwo biznesowe
W ramach doradztwa otrzymasz konsultacje biznesowe z obszarów m.in. testowania i rozwoju pomysłów, marketingu, sprzedaży, budowania zespołu, pozyskiwania finansowania czy zarządzania.


02
Doradztwo księgowe
W ramach konsultacji dowiesz się m.in. jakie są formy prowadzenia działalności w Polsce i jaką najlepiej wybrać dla swojej przyszłej firmy, jakie są sposoby opodatkowania, jakie składki i podatki związane są z prowadzeniem biznesu, a także jakie są sposoby na optymalizację podatkową korzystając z przysługujących ulg.
03
Doradztwo prawne
W ramach którego otrzymasz m.in. podstawową pomoc prawną związaną z prowadzonym przez siebie biznesem, poznasz przepisy, których musisz przestrzegać jako przedsiębiorca, dowiesz się czym jest Konstytucja biznesu, NDA, Founder agreement, jakie elementy powinny się znaleźć w umowach z kontrahentami, pracownikami czy inwestorami oraz jakich klauzul unikać.

Jak zapisać się na spotkanie
z doradcą?
- Kliknij przycisk ZAPISZ SIĘ poniżej.
- Wybierz rodzaj doradztwa, z którego chcesz skorzystać.
- Wybierz dostępny termin, który chcesz zarezerwować.
- Wpisz swoje dane oraz zostaw notatkę, w której w kilku słowach opisz, jakie kwestie chcesz omówić w czasie spotkania.
- Zatwierdź – w odpowiedzi otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem rezerwacji oraz linkiem, pod którym odbędzie się spotkanie online. Dzień przed konsultacjami otrzymasz od nas przypomnienie.
Pamiętaj! Jeśli nie możesz się pojawić – anuluj rezerwację – w otrzymanym mailu będzie odpowiedni odnośnik do tego, a jeśli nie możesz odszukać maila napisz na kontakt@startupacademy.pl
Poznaj Doradców biznesowych:

Tomasz Karwowski
CEO & founder - Bussines Supporter
Poznaj doradcę ➞
Doświadczony przedsiębiorca i praktyk biznesu. Zna wszystkie tajniki tworzenia i zarządzania przedsiębiorstwem. Posiada 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy, specjalizującej się w działaniach marketingowych, sprzedażowych i promocyjnych. Specjalista w budowaniu nowych produktów, pozyskiwaniu dodatkowych źródeł finansowania dla działalności firm oraz budowaniu i rozszerzaniu bazy klientów.
Posiada bogatą wiedzę w obszarze funkcjonowania ekosystemów startupowych w Polsce. Realizował we współpracy z korporacjami i samorządami projekty, mające na celu rozwój przedsiębiorczości w Polsce m.in. z Fundacją Kronenberga przy Citi Handlowy, PKP, Aviva, czy Lotos.
Ekspert w programie inkubacyjnym Platformy Startowe PARP, odpowiedzialny za analizy, oceny i rekomendacje dla inkubowanych pomysłów. Pasjonat przedsiębiorczości – jego misją jest wspieranie początkujących przedsiębiorców na ich drodze do sukcesu.

Michał Misztal
CEO Startup Academy
Poznaj doradcę ➞
Prezes Startup Academy, trener biznesu, wykładowca Uczelni Łazarskiego, koordynator i twórca licznych programów nauczania przedsiębiorczości, ekspert Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w zakresie oceny innowacyjności startupów.
Jest autorem biznesowych programów edukacyjnych dla początkujących przedsiębiorców, dla których przeprowadził kilka tysięcy godzin doradczych. Był konsultantem przy kilkudziesięciu procesach inwestycyjnych, z których wiele zakończyło się powodzeniem. Z sukcesem pozyskał wiele dotacji na rozwój firm, których kwoty przekroczyły 20 mln zł.
Przez 11 lat pracował nad rozwojem przedsiębiorczości w Polsce w ramach Fundacji AIP. Opiekował się ponad 600 startupami spośród różnych branż pełniąc następnie rolę Dyrektora Regionalnego AIP. Współtworzył fundusz inwestycyjny AIP Seed Capital, zajmując się selekcją i scoutingiem startupów. Następnie objął zarządzanie sprzedażą warszawskich Business Linków – akceleratorów biznesu i przestrzeni coworkingowych.
W ramach międzynarodowego programu unijnego Speed Up w latach 2017-2021 doradzał Urzędowi Miasta Stołecznego Warszawy w zakresie tworzenia ekosystemu startupowego w stolicy.
Świetnie czuje się w roli trenera lub prelegenta – prowadził dziesiątki szkoleń i występował na wielu konferencjach biznesowych i startupowych, wspierając rozwój największej w Europie organizacji startupowej.

Paweł Przybyszewski
Ekspert Startup Academy
Poznaj doradcę ➞
Paweł Przybyszewski jest pierwszym polskim brokerem technologii. Popularyzatorem polskiej nauki. W FibriTech jako CPO odpowiadał za opracowanie nowych produktów w oparciu o wypracowane w FibriTech ekologiczne technologie.
W Business Technology Progress jako ekspert ds. transferu technologii specjalizuje się w kompleksowej analizie technologii, ocenia projekty innowacyjne/ technologiczne pod kątem potencjału komercjalizacji i atrakcyjności inwestycyjnej, pośredniczy w pozyskiwaniu technologii współpracując bezpośrednio z wynalazcami i inwestorami. Aktywny w polskim i międzynarodowym środowisku R&D, doświadczony mentor i doradca z zakresu transferu technologii, ochrony i przenoszeniu praw własności
intelektualnej, aplikacji biznesowej nowych produktów na rynek i możliwości ich finansowania.
Doradcy księgowi:

Aleksandra Nowak – Grombka
Dyrektor finansowy Startup Academy
Poznaj doradcę ➞
Wcześniej pełniła rolę krajowego managera regionalnych centrów rozliczeniowych AIP, odpowiadając za prawidłowość rozliczeń podatkowych ponad 1000 startupów z całej Polski. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i bezpośredniemu doradztwu dla początkujących firm, potrafi układać procesy i optymalizować istniejące procedury w sposób ułatwiający funkcjonowanie całej organizacji.
Przeprowadziła kilkaset godzin doradztwa indywidualnego oraz ponad 40 szkoleń z zagadnień prawno-księgowych i podatkowych dla ponad 800 startupów.

Justyna Ratajczak
Ekspert Startup Academy
Poznaj doradcę ➞
Posiada ponad 14-letnie doświadczenie w pracy z przedsiębiorcami udzielając doradztwa biznesowego, prowadząc szkolenia, usprawniając procesy funkcjonujące w przedsiębiorstwach. Przeprowadza audyty związane z oceną efektywności pracowników, tworzeniem strategii rozwoju. Pracuje z firmami w obszarze obsługi prawnej i księgowej, tworzenie strategii marketingowych, tworzenia modeli biznesowych. W obecnej spółce, funduszu inwestycyjnym TBC Investement poszukuje startupów pod inwestycje. Pracuje z klientami w obszarze audytów, tworzenia modeli biznesowych, szkoleń.
Doradcy prawni:

Justyna Ratajczak
Ekspert Startup Academy
Poznaj doradcę ➞
Posiada ponad 14-letnie doświadczenie w pracy z przedsiębiorcami udzielając doradztwa biznesowego, prowadząc szkolenia, usprawniając procesy funkcjonujące w przedsiębiorstwach. Przeprowadza audyty związane z oceną efektywności pracowników, tworzeniem strategii rozwoju. Pracuje z firmami w obszarze obsługi prawnej i księgowej, tworzenie strategii marketingowych, tworzenia modeli biznesowych. W obecnej spółce, funduszu inwestycyjnym TBC Investement poszukuje startupów pod inwestycje. Pracuje z klientami w obszarze audytów, tworzenia modeli biznesowych, szkoleń.

Maciej Pelc
Radca Prawny
Poznaj doradcę ➞
Radca prawny z ponad 10-letnim doświadczeniem w świadczeniu pomocy prawnej w obszarze prawa cywilnego, prawa handlowego oraz prawa publicznego, ze szczególnym uwzględnieniem prawnych aspektów finansowania projektów B+R. W latach 2012 – 2017 współpracował z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, gdzie był odpowiedzialny min. za przygotowywanie i opiniowanie dokumentów dot. współfinansowanych przez NCBR przedsięwzięć wykorzystujących instrumenty finansowe. Obecnie w ramach kancelarii Bartosz Wsół Rozwiązania Prawne świadczy pomoc prawną obejmującą kompleksową obsługę korporacyjną związaną zarówno z bieżącym funkcjonowaniem spółek handlowych (w tym obsługą organów spółek), ich przekształceniem, likwidacją, jak również obejmującą wsparcie prawne procesu inwestycyjnego mającego na celu pozyskiwanie kapitału od inwestora zewnętrznego oraz reprezentowanie przedsiębiorców przed urzędami i organami w sprawach dotyczących projektów dofinansowanych ze środków UE. Doradza start-upom i wspiera ekosystem rozwoju innowacji świadcząc pomoc prawną w ramach Platformy Startowej Startup Heroes oraz pracując z zespołami inkubowanymi przez Akcelerator Łukasiewicza w edycji 2022.