0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

Enter your keyword

post

Szkolenie ‘’Marketing i sprzedaż w Internecie, kampanie Google AdWords’’ z dofinansowaniem do 80% kosztów

Szkolenie ‘’Marketing i sprzedaż w Internecie, kampanie Google AdWords’’ z dofinansowaniem do 80% kosztów

Szkolenie ‘’Marketing i sprzedaż w Internecie, kampanie Google AdWords’’ z dofinansowaniem do 80% kosztów

Prowadzisz przedsiębiorstwo bądź pracujesz w firmie z sektora MŚP czyli mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwie?

Masz zarejestrowaną firmę w województwie: dolnośląskim, kujawsko-pomorskim, lubelskim, podkarpackim, śląskim, świętokrzyskim, warmińsko-mazurskim lub zachodniopomorskim?

Chcesz poszerzyć swoją wiedzę bądź nabyć nową na temat ogólnopojętego marketingu i sprzedaży w Internecie? Chcesz dowiedzieć się jak planować kampanie w Google, na jakich zasadach działa system reklamowy Google AdWords, jak konfigurować, analizować i optymalizować konta AdWords? Na naszym szkoleniu dowiesz się, jak dostosowywać działania marketingowo-sprzedażowe do swojej grupy docelowej, zapoznasz się dokładnie z lejkiem marketingowo-sprzedażowym, co pozwoli Ci na zrozumienie całego procesu decyzyjnego klienta i dotrzesz do właściwego grona odbiorców, co zapewni Ci pozyskanie nowych klientów oraz utrzymanie obecnych.

W współpracy z serwisem CallPage organizujemy szkolenie ‘’Marketing i sprzedaż w Internecie, kampanie Google AdWords’’ z dofinansowaniem w ramach Bazy Usług Rozwojowych. Odbędzie się 9-10 grudnia 2017r. w Katowicach.

Kto jeszcze nie miał okazji słyszeć o tym stosunkowo nowym startupie, jakim jest CallPage, bo liczy sobie zaledwie 2 lata, już wyjaśniam. Jest to spółka założona przez trzech mieszkających w Polsce Ukraińców, a mianowicie Rossa Knapa, Sergey’a Butko i Andrew’a Tkachiva. CallPage to system umożliwiający kontakt z potencjalnym klientem w 28 sekund. Działa następująco: jeśli osoba odwiedzająca stronę internetową jest zainteresowana ofertą i ma dodatkowe pytania, zostawia swoje dane kontaktowe, a firma do niej oddzwania w 28 sekund. CallPage dodatkowo oferuje system CRM do zarządzania kontaktami. Rezultatem zainstalowania narzędzia CallPage jest zwiększenie konwersji na stronie internetowej, ilości telefonów od potencjalnych klientów i wzrost jakości sprzedaży.

CallPage wygrał ostatnio 4. edycję skierowanego do startupów z regionu Europy Środkowo-Wschodniej programu Think Big. Wcześniej w spółkę zainwestowały fundusze bValue oraz SeedCapital, związany z Akademickimi Inkubatorami Przedsiębiorczości, a także estoński akcelerator WiseGuys. Przez CallPage zadzwoniło już ponad 4 mln osób na całym świecie.

Szkolenie dofinansowane jest w ramach Bazy Usług Rozwojowych PARP. Możliwe jest dofinansowanie do 80% kosztów w zależności od województwa, w którym zarejestrowana jest firma. BUR jest platformą dostępną dla wszystkich, jednak dofinansowanie na szkolenia mogą uzyskać tylko firmy sektora MŚP w celu poszerzenia swojej wiedzy i rozwoju. Dofinansowanie udzielane jest na zasadzie pomocy de minimis, czyli bezzwrotnego wsparcia dla przedsiębiorstw przez państwo. Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje budżet marketingowy na kampanie Google AdWords o wartości 1250 zł, roczny dostęp do narzędzia Callpage.pl w wersji Professional warty 3180 zł oraz materiały po szkoleniu.

Zainteresowany? Poznaj więcej szczegółów na stronie. i wyślij formularz zgłoszeniowy! Pomożemy Ci wypełnić wniosek o dofinansowanie. 🙂