0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

Enter your keyword

post

Szkolenie “Pozyskiwanie klientów z wykorzystaniem Landing Pages i Google AdWords” z dofinansowaniem do 80% kosztów

Szkolenie “Pozyskiwanie klientów z wykorzystaniem Landing Pages i Google AdWords” z dofinansowaniem do 80% kosztów

Szkolenie “Pozyskiwanie klientów z wykorzystaniem Landing Pages i Google AdWords” z dofinansowaniem do 80% kosztów

Wspólnie z serwisem Landingi.pl organizujemy szkolenie ‘’Pozyskiwanie klientów z wykorzystaniem Landing Pages i Google AdWords’’ z dofinansowaniem w ramach Bazy Usług Rozwojowych 9-10 grudnia 2017r. w Katowicach. Jeśli prowadzisz przedsiębiorstwo bądź pracujesz w firmie należącej do sektora MŚP to szkolenie jest dla Ciebie! Dodatkowo Twoja firma musi być zarejestrowana w województwie dolnośląskim, kujawsko-pomorskim, lubelskim, podkarpackim, śląskim, świętokrzyskim, warmińsko-mazurskim lub zachodnio-pomorskim.

Landingi to aplikacja, która umożliwia samodzielnie tworzenie landing page pod dowolną kampanię bez posiadania specjalistycznej wiedzy i pomocy działu IT. Jej wyróżnikiem jest intuicyjny edytor do tworzenia landing page’y na wszystkie rodzaje urządzeń (komputer, smartfon, tablet), dziesiątki gotowych szablonów oraz duża liczba integracji z innymi aplikacjami. Landingi wyposażone są w statystyki, testy A/B, skrzynkę do zbierania leadów oraz narzędzie do tworzenia zakładki na Facebooku. Dla agencji aplikacja oferuje specjalną usługę subkont, wielu użytkowników oraz tzw. white label, które pozwalają na zarządzanie projektami dla wielu klientów. Dzięki aplikacji Landingi zyskasz dostęp do wielu narzędzi, które ułatwią prowadzenie oraz optymalizację kampanii. Landingi wygrały nagrodę Specjalną Startup Weekend Poznań 2011.

Podczas pierwszego dnia szkolenia nauczysz się jak projektować i optymalizować strony docelowe oraz jakim językiem się posługiwać, aby zwrócić uwagę klientów i wygenerować ruch na stronie. Poznasz również narzędzia analityczne, które powinieneś wykorzystać na co dzień w pozyskiwaniu klientów oraz pomysły na generowanie leadów.

Natomiast drugiego dnia wprowadzimy Cię do systemu reklamowego Google AdWords. Dowiesz się jak zaplanować całą kampanię, jak określić grupę docelową oraz jak stworzyć skuteczne teksty reklam. Dodatkowo nabędziesz wiedzę odnośnie łączenia konta AdWords z Google Analytics, analizy danych z kampanii i działań optymalizacyjnych.

Szkolenie dofinansowane jest w ramach Bazy Usług Rozwojowych PARP. Możliwe jest dofinansowanie do 80% kosztów w zależności od województwa, w którym zarejestrowana jest firma. BUR jest platformą dostępną dla wszystkich, jednak dofinansowanie na szkolenia mogą uzyskać tylko firmy sektora MŚP w celu poszerzenia swojej wiedzy i rozwoju. Dofinansowanie udzielane jest na zasadzie pomocy de minimis, czyli bezzwrotnego wsparcia dla przedsiębiorstw przez państwo. Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje budżet marketingowy na kampanie Google AdWords o wartości 1250 zł, roczny dostęp do platformy Landingi.pl oraz materiały po szkoleniu.

Zainteresowany? Poznaj więcej szczegółów na stronie i wyślij formularz zgłoszeniowy! Pomożemy Ci wypełnić wniosek o dofinansowanie. 🙂