0
  • An empty cart

    You have no item in your shopping cart

0
  • An empty cart

    You have no item in your shopping cart

Enter your keyword

Trakcja, czyli złap przyczepność

Artykuł

Trakcja, czyli złap przyczepność

Trakcja, czyli złap przyczepność

Bez względu na to, co myślisz o stopniu trudności zakładania firmy w Polsce, musisz przyznać, że sam proces rejestracji nie jest zbyt skomplikowany. Wypełniasz szereg dokumentów, przejdziesz się od okienka do okienka i już. Jeszcze łatwiej możesz załatwić formalności przez internet. Schody zaczynają się w momencie poszukiwania optymalnych dróg dotarcia do potencjalnego klienta.

„ Jeśli otworzyliście nową firmę, to najprawdopodobniej jesteście w stanie zbudować jakiś produkt. Niemal każdy startup, który upadł, miał jakiś produkt. Natomiast tym, czego upadłe startupy nie miały, była wystarczająca liczba klientów.”

To fragment książki Gabriela Weinberga i Justina Maresa, którzy na własnej skórze przekonali się, ile jest wart każdy z kanałów komunikacji z klientami i które z nich przynoszą największe korzyści w zależności od profilu działalności firmy. Dodatkowo zapytali też o zdanie czterdziestu przedsiębiorców (m.in. Jimmy’ego Wales’a współzałożyciela Wikipedii, Erisa Riesa autora książki „Lean Startup”, czy Alexa Pachikova – jednego z założycieli Evernote) i na podstawie ich odpowiedzi opracowali rzetelną listę strategii na to, jak złapać przyczepność, którą możne wprowadzić w życie swojej firmy.

„Startup jest czymś wspaniałym, jeśli wierzycie w jego potencjał – jeśli nie, szybko stanie się ciężarem”

W książce „Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost opisane jest 19 strategii tego, w jaki sposób dotrzeć do potencjalnych klientów. Pokazuje w jaki sposób, dzięki eksperymentalnemu podejściu, dojść do właściwego kanału kontaktu z klientem, przechodząc poprzez oczywiste, tj. e-mail marketing, optymalizacje dla wyszukiwarek internetowych SEO, a także rozgłos medialny, content marketing, czy niekonwencjonalne działania PR.

TECHNOLOGIPrzeczytasz w niej wiele ciekawostek, m.in. o „prawie gównianych kliknięć”, które głosi, że „po pewnym czasie każda strategia marketingowa osiąga gówniane wskaźniki kliknięć”. Dlaczego? Jak temu zaradzić? Przeczytaj książkę i się dowiesz! 😉

Jeśli chcesz kupić książkę z rabatem 30 proc. napisz do mnie (ola@startupacademy.pl). Mamy specjalna pule kodów rabatowych od Startup Academy 🙂