0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

0
  • BRAK SZKOLEŃ W KOSZYKU

    Dodaj jeden z naszych warsztatów

Enter your keyword

TWORZENIE MODELI BIZNESOWYCH

TWORZENIE MODELI BIZNESOWYCH3

Celem każdego komercyjnego projektu jest zbudowanie rentownego, powtarzalnego i skalowalnego modelu biznesowego.

Uruchamiając i rozwijając innowacje, funkcjonuje się na dynamicznym rynku w warunkach skrajnej niepewności i w ciągle zmieniającym się otoczeniu, dlatego w budowaniu strategii biznesowej nie sprawdza się tradycyjny biznesplan.

Efektywniejsze okazują się dynamiczne formy planowania biznesowego pozwalające na szybką weryfikację powstających pomysłów i zwinne dokonywanie zmian. Jedną z takich form jest szablon modelu biznesowego.

Omawiane zagadnienia

25 modeli biznesowych

Wiele firm koncentruje się na budowie produktu, zapominając o tym, że projekt już od pierwszych dni powinien mieć określone źródła przychodów. W trakcie warsztatów przedstawimy 25 różnych modeli, w których projekt biznesowy może generować strumienie pieniężne w zamian za wartość, jaką dostarcza klientom.

Business Model Canvas

Podstawą każdego pomysłu, który odnosi sukces na konkurencyjnym rynku, jest zbudowanie rentownego, powtarzalnego i skalowalnego modelu biznesowego. Nie powinno się tracić czasu na pisanie obszernych biznesplanów, ale warto skorzystać z dynamicznych form planowania biznesowego takich jak Business Model Canvas.

25 modeli biznesowych

Word Art

Samo tworzenie innowacji to nie wszystko. Trzeba pamiętać, że równie istotne jest ustalenie, w jaki sposób można zarobić na nowo powstałym projekcie.

Szeroki wachlarz możliwości, jaki mamy obecnie do wyboru, może wprowadzać mętlik w głowie, dlatego podczas szkolenia przedstawimy w prosty sposób 25 możliwości zarabiania na tworzonych innowacjach.

Business Model Canvas

business-model-canvas

Wykorzystanie metody Business Model Canvas sprawdza się nie tylko w tworzeniu modelu biznesowego startupów, ale także przynosi bardzo dobre efekty w procesie opracowywania nowych ofert usługowych lub produktowych dużych organizacji.

Pozwala to na skupieniu się na oferowaniu konkretnej wartości dla wybranego, zdefiniowanego segmentu klientów.

Jednocześnie ważną częścią kanwy jest określenie strumieni przychodów, dlatego tworzenie innowacji nie rozmywa się z celem, jakim jest przynoszenie zysków.

Czego można nauczyć się podczas szkolenia?

Myślenia modelem biznesowym

Korzystania z metody Business Model Canvas

Segmentowania klientów

Określania struktury kosztów i przychodów

Korzystania z 25 modeli biznesowych

Tworzenia propozycji wartości dla odbiorców

Charakteryzowania wykorzystywanych kanałów

Definiowania relacji z klientami

ZAMÓW ROZMOWĘ Z DORADCĄ

I POBIERZ PREZENTACJĘ Z OFERTĄ DLA FIRM