0
  • An empty cart

    You have no item in your shopping cart

0
  • An empty cart

    You have no item in your shopping cart

Enter your keyword

Warsztaty Design Thinking dla Eurocash

warsztaty design thinking eurocash

Zleceniodawca: Eurocash

Data: 6 czerwca 2019

Założenia: przeprowadzenie całodniowego warsztatu z wykorzystania metodologii Design Thinking 

Cel główny: wykorzystując metodę Design Thinking uczestnicy mieli na celu zaprojektowanie inicjatyw wieńczących obchody 25-lecia firmy Eurocash,

Grupa docelowa: pracownicy różnych działów organizacji m.in. marketingu, sprzedaży i HRu, posiadający głowy pełne pomysłów i myślący nieszablonowo,

Korzyści:

  • nabycie przez uczestników umiejętności wykorzystywania metody Design Thinking w praktyce,
  • opracowanie innowacyjnej koncepcji i platformy komunikacji dla obchodów 25-lecia Eurocash,
  • inspirowanie i motywowanie pracowników do aktywnego działania,
  • zbudowanie kreatywnych prototypów w czasie trwania warsztatu,
  • wspólna praca i integracja interdyscyplinarnych zespołów. 

Chcesz poznać szczegóły?

Pobierz bezpłatny informator

Startup Academy