Case study warsztatów wewnętrznej przedsiębiorczości Innogy
Program wspomagający wewnętrzną przedsiębiorczość w firmie Innogy Polska S.A.
NA CZYM POLEGAŁ PROGRAM Wewnętrznej przedsiębiorczości?
Kreowanie przedsiębiorczość w organizacji przy wykorzystaniu startupowych narzędzi pozwala na zwiększenie tempa wdrażania innowacji, większą efektywność kosztową realizowanych działań, jak również redukcje czasu wymaganego do wprowadzenia nowych produktów i usług na rynek, czy ograniczenia ryzyka porażki.
ZAKRES WSPÓŁPRACY
Projekt realizowany był dla osób będących pracownikami spółki Innogy na różnych szczeblach struktury organizacyjnej i posiadających odmienne kompetencje.
Uczestnicy cały czas pracowali pod okiem trenerów Startup Academy.
Warsztat miał formę praktycznych zadań realizowanych w grupach, miały one na celu pobudzenie kreatywności i wyjście poza obręb schematowego myślenia.
Łącznie w warsztacie wzięło udział blisko 200 pracowników spółki.
PRZEPROWADZILIŚMY CYKL 3 WARSZTATÓW INTRAPRENEURSHIP
Budowanie produktów w oparciu o Value Proposition Canvas i Customer Development
Modelowanie biznesowe wg metodyki Business Model Canvas
Budowanie propozycji wartości oraz modelu biznesowego
Dwudniowy warsztat biznesowy – Budowanie produktów w oparciu o Value Proposition Canvas i Customer Development
Warsztat miał na celu wskazanie uczestnikom metodyki służącej do badania potrzeb oraz dostosowywania produktów do oczekiwań klientów. Wykorzystanie startupowych technik eksploracji potrzeb konsumentów pozwoli na zwiększenie efektywności podejmowanych działań w obszarze marketingu i sprzedaży.
Podczas warsztatu każdy z uczestników dowiedział się jak pozyskiwać informacje zwrotne od potencjalnych klientów, jak zaangażować klienta w proces tworzenia produktu oraz otrzymał praktyczną wiedzę i narzędzia pozwalające na badanie potrzeb oraz dostosowanie produktów do potrzeb klientów.
Dwudniowy warsztat biznesowy – Budowanie produktów w oparciu o Value Proposition Canvas i Customer Development
Warsztat miał na celu wskazanie uczestnikom metodyki służącej do badania potrzeb oraz dostosowywania produktów do oczekiwań klientów. Wykorzystanie startupowych technik eksploracji potrzeb konsumentów pozwoli na zwiększenie efektywności podejmowanych działań w obszarze marketingu i sprzedaży.
Podczas warsztatu każdy z uczestników dowiedział się jak pozyskiwać informacje zwrotne od potencjalnych klientów, jak zaangażować klienta w proces tworzenia produktu oraz otrzymał praktyczną wiedzę i narzędzia pozwalające na badanie potrzeb oraz dostosowanie produktów do potrzeb klientów.
Dwudniowe warsztaty – Modelowanie biznesowe wg metodyki Business Model Canvas
Wykorzystanie metody Business Model Canvas sprawdza się nie tylko w tworzeniu modelu biznesowego startupów, ale także przynosi bardzo dobre efekty w procesie opracowywania nowych ofert usługowych lub produktowych dużych organizacji. Pozwala to na skupieniu się na oferowaniu konkretnej wartości dla wybranego, zdefiniowanego segmentu klientów.
Jednocześnie ważną częścią kanwy jest określenie strumieni przychodów, dlatego tworzenie innowacji nie rozmywa się z celem, jakim jest przynoszenie zysków.
Dwudniowe warsztaty – Budowanie propozycji wartości oraz modelu biznesowego
Warsztat miał na celu wskazanie uczestnikom metodyki służącej do badania potrzeb oraz dostosowywania produktów do oczekiwań klientów. Wykorzystanie startupowych technik eksploracji potrzeb konsumentów pozwoli na zwiększenie efektywności podejmowanych działań w obszarze marketingu i sprzedaży.
Podczas warsztatu każdy z uczestników dowiedział się jak pozyskiwać informacje zwrotne od potencjalnych klientów, jak zaangażować klienta w proces tworzenia produktu oraz otrzymał praktyczną wiedzę i narzędzia pozwalające na badanie potrzeb oraz dostosowanie produktów do potrzeb klientów.
Dwudniowe warsztaty – Budowanie propozycji wartości oraz modelu biznesowego
Warsztat miał na celu wskazanie uczestnikom metodyki służącej do badania potrzeb oraz dostosowywania produktów do oczekiwań klientów. Wykorzystanie startupowych technik eksploracji potrzeb konsumentów pozwoli na zwiększenie efektywności podejmowanych działań w obszarze marketingu i sprzedaży.
Podczas warsztatu każdy z uczestników dowiedział się jak pozyskiwać informacje zwrotne od potencjalnych klientów, jak zaangażować klienta w proces tworzenia produktu oraz otrzymał praktyczną wiedzę i narzędzia pozwalające na badanie potrzeb oraz dostosowanie produktów do potrzeb klientów.
OPINIE UCZESTNIKÓW WARSZTATów wewnętrznej przedsiębiorczości
Wyniki ankiety ewaluacyjnej
CHCESZ WDROŻYĆ INNOWACJE?
Zamów bezpłatną półgodzinną konsultację. Dobierzemy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.
Wypełnij formularz!
ZAUFALI NAM:
Porozmawiajmy
Zapraszamy do współpracy. Napisz lub zadzwoń.
Karolina Piotrowska
karolina@startupacademy.pl
+48 690 005 442