Case study warsztatów wewnętrznej przedsiębiorczości Innogy

Program wspomagający wewnętrzną przedsiębiorczość w firmie Innogy Polska S.A.

NA CZYM POLEGAŁ PROGRAM Wewnętrznej przedsiębiorczości?

Kreowanie przedsiębiorczość w organizacji przy wykorzystaniu startupowych narzędzi pozwala na zwiększenie tempa wdrażania innowacji, większą efektywność kosztową realizowanych działań, jak również redukcje czasu wymaganego do wprowadzenia nowych produktów i usług na rynek, czy ograniczenia ryzyka porażki.

ZAKRES WSPÓŁPRACY

Projekt realizowany był dla osób będących pracownikami spółki Innogy na różnych szczeblach struktury organizacyjnej i posiadających odmienne kompetencje.

Uczestnicy cały czas pracowali pod okiem trenerów Startup Academy.

warsztaty generowania innowacji

Warsztat miał formę praktycznych zadań realizowanych w grupach, miały one na celu pobudzenie kreatywności i wyjście poza obręb schematowego myślenia.

Łącznie w warsztacie wzięło udział blisko 200 pracowników spółki.

PRZEPROWADZILIŚMY CYKL 3 WARSZTATÓW INTRAPRENEURSHIP

Budowanie produktów w oparciu o Value Proposition Canvas i Customer Development

Modelowanie biznesowe wg metodyki Business Model Canvas

Budowanie propozycji wartości oraz modelu biznesowego

Warsztat miał na celu wskazanie uczestnikom  metodyki służącej do badania potrzeb oraz dostosowywania produktów do oczekiwań klientów. Wykorzystanie startupowych technik eksploracji potrzeb konsumentów pozwoli na zwiększenie efektywności podejmowanych działań w obszarze marketingu i sprzedaży.

Podczas warsztatu każdy z uczestników dowiedział się jak pozyskiwać informacje zwrotne od potencjalnych klientów, jak zaangażować klienta w proces tworzenia produktu oraz otrzymał praktyczną wiedzę i narzędzia pozwalające na badanie potrzeb oraz dostosowanie produktów do potrzeb klientów.

Startup Academy warsztaty Innogy 1
Startup Academy warsztaty Innogy 1

Warsztat miał na celu wskazanie uczestnikom  metodyki służącej do badania potrzeb oraz dostosowywania produktów do oczekiwań klientów. Wykorzystanie startupowych technik eksploracji potrzeb konsumentów pozwoli na zwiększenie efektywności podejmowanych działań w obszarze marketingu i sprzedaży.

Podczas warsztatu każdy z uczestników dowiedział się jak pozyskiwać informacje zwrotne od potencjalnych klientów, jak zaangażować klienta w proces tworzenia produktu oraz otrzymał praktyczną wiedzę i narzędzia pozwalające na badanie potrzeb oraz dostosowanie produktów do potrzeb klientów.

Startup Academy warsztaty Innogy 2

Dwudniowe warsztaty – Modelowanie biznesowe wg metodyki Business Model Canvas

Wykorzystanie metody Business Model Canvas sprawdza się nie tylko w tworzeniu modelu biznesowego startupów, ale także przynosi bardzo dobre efekty w procesie opracowywania nowych ofert usługowych lub produktowych dużych organizacji. Pozwala to na skupieniu się na oferowaniu konkretnej wartości dla wybranego, zdefiniowanego segmentu klientów.

Jednocześnie ważną częścią kanwy jest określenie strumieni przychodów, dlatego tworzenie innowacji nie rozmywa się z celem, jakim jest przynoszenie zysków.

Dwudniowe warsztaty – Budowanie propozycji wartości oraz modelu biznesowego

Warsztat miał na celu wskazanie uczestnikom  metodyki służącej do badania potrzeb oraz dostosowywania produktów do oczekiwań klientów. Wykorzystanie startupowych technik eksploracji potrzeb konsumentów pozwoli na zwiększenie efektywności podejmowanych działań w obszarze marketingu i sprzedaży.

Podczas warsztatu każdy z uczestników dowiedział się jak pozyskiwać informacje zwrotne od potencjalnych klientów, jak zaangażować klienta w proces tworzenia produktu oraz otrzymał praktyczną wiedzę i narzędzia pozwalające na badanie potrzeb oraz dostosowanie produktów do potrzeb klientów.

Startup Academy warsztaty 3
Startup Academy warsztaty 3

Dwudniowe warsztaty – Budowanie propozycji wartości oraz modelu biznesowego

Warsztat miał na celu wskazanie uczestnikom  metodyki służącej do badania potrzeb oraz dostosowywania produktów do oczekiwań klientów. Wykorzystanie startupowych technik eksploracji potrzeb konsumentów pozwoli na zwiększenie efektywności podejmowanych działań w obszarze marketingu i sprzedaży.

Podczas warsztatu każdy z uczestników dowiedział się jak pozyskiwać informacje zwrotne od potencjalnych klientów, jak zaangażować klienta w proces tworzenia produktu oraz otrzymał praktyczną wiedzę i narzędzia pozwalające na badanie potrzeb oraz dostosowanie produktów do potrzeb klientów.

OPINIE UCZESTNIKÓW WARSZTATów wewnętrznej przedsiębiorczości

Wyniki ankiety ewaluacyjnej

CHCESZ WDROŻYĆ INNOWACJE?

Zamów bezpłatną półgodzinną konsultację. Dobierzemy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.

Q

Wypełnij formularz!


ZAUFALI NAM:

Agata Chmielewska