’Startupowe mięso’ odc.8
Kolejny wywiad Startupowe Mięso. Zapraszamy do obejrzenia video z Katarzyną Krawczyk, założycielki ChrimaLuxe, która opowie Wam jak wygląda startup z kobiecego punktu widzenia.
STARTUP TO JEDNA Z MOŻLIWOŚCI, DZIĘKI KTÓREMU ŚWIAT JEST LEPSZY!
Startup w branży kosmetycznej – ChrimaLuxe
ChrimaLuxe to niemiecka marka, która od ponad siedmiu lat podbija rynek kosmetykami mineralnymi przeznaczonymi do makijażu. Nie stosuje w swoich kosmetykach olejów, tłuszczów, środków konserwujących, talku ani żadnych substancji zapachowych. Produkty przeznaczone są dla kobiet, które chcą zachować naturalny wygląd pozostawiając przy tym zdrową cerę oraz komfort oddychania skóry. Jest to też idealne rozwiązanie dla osób z problemami skórnymi, skórą trądzikową lub skórą po zabiegach kosmetycznych.
„MY KOBIETY MAMY WIĘCEJ PRZESTRZENI DO DZIAŁANIA, TWORZĄC SWOJE STARTUPY”
Jak wygląda kobiecy startup?
Kobiety czerpią pomysły na własne biznesy z potrzeb dnia codziennego, a następnie łączą tą potrzebę z pasją. Mamy większe pole do działania, ze względu na swoją wielozadaniowość i podzielność uwagi. Dzięki temu rozpoczynając swój biznes, łatwiej nam podzielić czas na pracę, rodzinę, dom a także startup i prężnie go rozwijać. Kobiety są także bardzo kreatywne i warto, aby uwierzyły w siebie, ponieważ to jest jedna z głównych przyczyn czemu kobiecych startupów jest obecnie tak mało.
Chcesz rozpocząć biznes? 3 wskazówki dla startupowców
Najważniejszą cechą startupowca jest niepoddawanie się przeciwnościom losu, nawet jeśli jest ciężko, ale również pasja do tego co robimy. Bez przekonania do własnych działań nie zbudujemy biznesu swoich marzeń.
„CHCE SIĘ BYĆ KIMŚ (…) DLA SIEBIE SAMEGO”